خرید چای ایرانی اصل و مرغوب

خرید چای ایرانی اصل و مرغوب شاید برای بسیاری از متقاضیان دور از مراکز تولید سخت و غیر قابل اعتماد باشد، اما فروش مستقیم و اینترنتی چای شمال می تواند راه را برای دسترسی به آن تا حد زیادی هموار سازد.

نوشیدن حداقل یک فنجان چای در طول روز برای اکثر ما ایرانی ها به صورت یک عادت درآمده اما آیا تاکنون به سلامت چایی که می نوشیم فکر کرده ایم؟
برای بسیاری از افراد شناخت و تشخیص چای اصل از تقلبی بسیار دشوار بوده زیرا این کار نیاز به تبحر خاصی داشته و توسط هر فرد قابل شناسایی نمی باشد.
عطر و رنگ چای از جمله موارد مهم برای خریداران محسوب می شود حال غافل از آنکه این دو فاکتور را می توان به راحتی به چای افزود و شما خواهید دید که پس از نوشیدن آن لک و یا روی آن را لایه روغنی می پوشاند.
چنانچه چای اصل و مرغوب و کاملا طبیعی باشد شما خواهید دید که اندکی جهت دمکشیدنش باید تأمل کنید و در آن از هیچگونه رنگ و اسانسی استفاده نمی شود و کاملا زلال و شفاف بوده و کدر نمی شود همچنین تا ساعت ها کیفیت خود را حفظ خواهد نمود.
چای های درشت تر همیشه مرغوب تر از سایر چای های پودری می باشند زیرا مواد یوبس آور در آن ها کمتر می باشد و دارای خواص بیشتری نیز هستند پس بهترین گزینه جهت خرید می باشند.
منطقه مورد کشت چای در کیفیت آن بسیار مؤثر است و در ایران مناطق خاصی از شمال کشور این شرایط را دارا بوده و می توان چای های سالم و ارگانیک را از این نواحی خرید نمود.
لاهیجان، لنگرود، رودسر، فومن، چابکسر، املش، شفت، رامسر و تنکابن از جمله نقاط چایخیز ایران هستند و می توان چای های اصل و مرغوب ایرانی را با اطمینان از مرکز های فعال فروش و مستقیم از کارخانجات چایسازی خرید نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com