خرید و قیمت چای بهاره گیلان (لاهیجان)

چای بهاره چیست؟ خرید و قیمت چای بهاره گیلان (لاهیجان) را چگونه و از کدام مرکز انجام دهیم؟ آیا از فروش بهترین انواع چای سیاه و سبز با ارزان ترین قیمت عمده و جزیی در بازار چای ایران به صورت بدون واسطه و مستقیم مطلع هستید؟

چای بهاره

چای بهاره چیست تا چه حد با این چای آشنایی دارید؟

چای بهاره همان طور که از نامش پیداست به برداشت برگ سبز در بهار و تولید آن در همان زمان گفته می شود که حتی اسامی درجه بندی شده چای در این زمان به همین نام خوانده می شوند به عنوان مثال: چای سرگل بهاره، چای ممتاز بهاره. زمان برداشت این چای از اردیبهشت تا پایان خرداد می باشد. در تولید چای های بهاره از برگچه های نخستین و ابتدایی چای استفاده شده که حالت ترد و آبدار و سبز روشن بوده و سبب ایجاد رایحه و مرغوبیت خاصی در چای خشک حاصله شده و از این رو بهترین برداشت چای در کل سال را چای بهاره می دانند.

  1. خوش رایحه بودن چای
  2. رنگدهی مطلوب
  3. خاصیت بسیار
  4. نوبرانه بودن
  5. ارزش قیمتی بالاتر
  6. ظاهر ترد و ریزتر
  7. دیردم بودن
  8. فاقد ماده افزودنی و 100% خلوص چای
  9. از ویژگی های بارز و مثبت چای های برداشت بهاره می باشند.

بهترین چای بهاره گیلان چه نام دارد؟

دسته بندی های متعددی در برداشت چای بهاره وجود داشته و این امکان به خریداران داده می شود تا چای مورد نظر خود را با سلایق و نرخ مورد درخواست خریدای کنند، اما بسیاری از خریداران همواره به دنبال بهترین چای بوده و از این رو برداشت اولین چین ملقب به چای سرگل از برترین انواع چای در رده اول جدول بوده که خرید و فروش بالایی را شامل و دسترسی بدان برای متقاضیان از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

چای بهاره

مرکز اصلی فروش چای بهاره گیلان در ایران

گیلان بزرگ ترین و مهم ترین منابع اصلی چای برشمرده شده و دارای بیشترین سطح کارخانه های چایسازی و سطح باغ های چای می باشد. لذا فرصت خوب و گزینه سودآوری برای خریداران عمده چای در بازار برشمرده شده تا قیمت های کمتر و کیفیت های بالاتری را به مشتریان ارائه نمایند. با توجه به سلامت و استاندارد لازمه در چای اصیل و سنتی ایرانی به خریداران چای طبیعی و ارگانیک توصیه می شود تا با اعتماد و اطمینان به شکل تضمنی این چای را خریداری نمایند. مرکز اصلی فروش چای بهاره گیلان در لاهیجان مستقر و فعالیت داشته و همواره خدماتی همچون فروش، پخش و صادرات چای را انجام و در زمینه مشاوره نیز همراه همیشگی شما می باشد تا بدون واسطه از انواع چای فله و بسته بندی اصل بهره مند شوید.

چای های بهاره موجود و قابل عرضه در این مرکز :

  • چای سرگل (زرین) (سرچین)
  • چای ممتاز
  • چای شکسته 1 و 2
  • چای قلم ساده
  • چای قلم لیزری
  • چای باروتی
  • چای خاکه
  • چای دستی محلی
  • چای صادراتی
  • بهترین چای فله و بسته بندی

چای بهاره

قیمت چای بهاره گیلان 99

برای خرید چای چه در حجم کیلویی و چه عمده دریافت قیمت های به روز می تواند کمک شایانی را در انتخاب خوب و آگاهانه نماید. قیمت و خرید چای بهاره گیلان (لاهیجان) در مرجع چای ارگانیک ایرانی به روز و واحد ارائه شده و خریداران می توانند جهت دریافت قیمت عمده چای از طریق کارشناسان واحد فروش اقدام نمایند.

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سیاه سرگل بهاره گیلان 80000
چای سیاه ممتاز بهاره گیلان 75000
چای سیاه شکسته ریز بهاره گیلان 60000
چای سیاه شکسته درشت بهاره گیلان 60000
چای سیاه قلم بهاره گیلان 60000
چای سیاه قلم لیزری بهاره گیلان 75000
چای سیاه دستی بهاره گیلان 150000
چای سبز سرگل بهاره گیلان 80000
چای ممتاز سبز بهاره گیلان 75000
چای شکسته سبز بهاره گیلان 60000
چای سبز قلم ساده بهاره گیلان 60000
چای سبز قلم لیزری بهاره گیلان 75000

چای بهاره

خرید چای بهاره لاهیجان

مراکز عرضه و فروش چای در لاهیجان همواره مرغوب ترین چای را با تضمینی کیفیت و قیمت های ارزان تر از طریق راه های در دسترس در اختیار متقاضیان قرار می دهند. یکی از بهترین فرصت های فراهم شده خرید اینترنتی چای است و از این طریق خریداران هم عمده و هم کیلویی توانسته اند چای سنتی مورد نظر را خریداری کنند. از اسامی موجود و دسته بندی چای سیاه و چای سبز فله ای لاهیجان می توان به چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم خوش رایحه، چای شکسته، چای باروتی و چای خاکه اشاره نمود. بهترین و ارزان ترین قیمت و خرید چای بهاره گیلان (لاهیجان) از سوی معتبرترین و بزرگ ترین منبع عرضه چای هم اینک در حال انجام می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com