چای ممتاز

خرید و فروش چای ممتاز بهاره شمال

چای ممتاز سیاه 99 چای پرتقاضا در بازار ایران نام دارد. خرید و فروش چای ممتاز بهاره شمال از بهترین مراکز تولید چای لاهیجان با قیمت های رقابتی در حال انجام می باشد. با خرید اینترنتی چای همواره مرغوب ترین انواع چای طبیعی و اصیل ایرانی را در هر نقطه از کشور دریافت نمایید.

چای ممتاز در بازار یکی از چای های مهم جهت خرید و فروش چه به صورت عمده و چه جزیی می باشد از این رو مراکز تولید نقش مهمی را در تولید یک چای خوب و مرغوب داشته و کشاورزان نیز با برداشت برگ های سبز مرغوب و جوان در این امر مهم سهیم می باشند. چای ممتاز در جدول رتبه بندیی پس از چای سرگل در درجه دوم قرار داشته و از جمله چای های با تضمین فروش بالا نام دارد که به خریداران چای توصیه می گردد.

چای ممتاز

چای ممتاز لاهیجان

در تمامی رده چای های تولید داخل می توان نام لاهیجان را به جرات در زمره برترین تولید کننده چای اصیل ایرانی مشاهده نمد که در تمام سال به تولید و یا عرضه بهترین چای سالم و طبیعی دنیا مشغول می باشد که کیفیت رقابتی و قیمت ارزان تری را به نسبت نمونه های چای خارجی مشابه موجود در بازار دارا می باشد. چای ممتاز لاهیجان در سه نوبت بهاره، تابستانه و پاییزه موجود بوده و دارای رایحه و رنگ عالی طبیعی و بی نظیری در میان رده های چای ها می باشد.

  • چای بهاره ۹۹
  • پرمصرف‌ترین چای ایرانی
  • برگ‌های متوسط و پیچیده
  • طعم گس و دلنشین
  • عطر بسیار خوب
  • رنگ‌دهی خوب
  • فاقد هرگونه مواد افزدونی
  • بهترین زمان مصرف، ۱۸ ماه پس از تولید از شاخصه های چای قابل عرضه می باشد.

چای ممتاز

چه ویژگی هایی را به راحتی می توان در نمونه چای ممتاز بهار مشاهده نمود؟

  1. وزین بودن و اشغال فضای کمتر
  2. پیچش بیشتر دانه ها
  3. وجود درصد ساقه بیشتر به دلیل ترد و شکننده بودن ساقه های چای
  4. وجود زر در چای
  5. درصد رایحه بالاتر

چای ممتاز

خرید و فروش چای ممتاز بهاره شمال

خریداران چای در سطح بازار جهت خرید بهترین چای ممتاز تولید داخلی می توانند از هم اکنون اقدام به ثبت سفارشات خود نمایند. لازم به ذکر است که خرید عمده و محاسبه قیمت عمده از حداقل سفارش 30 کیلو بوده و خرید خانگی شامل حداقل سفارش 2 کیلو از چای خواهد بود. خرید و فروش چای ممتاز بهاره شمال به بهترین کیفیت و مستقیما در حال انجام بوده و فرصت ایجاد شده یکی از راه های عالی برای خرید و در دست داشتن بهترین چای سنتی و خالص و 100% طبیعی با رنگ و رایحه بی نظیر می باشد.

قیمت چای ممتاز درجه یک لاهیجان

قیمت چای ممتاز در بازار چند است؟ شما برای خرید چای از چه راهی اقدام می کنید؟ آیا کیفیت خرید مستقیم چای سنتی ممتاز و سایر انواع چای قلم، شکسته و… را انجام داده اید؟ در صورت تجربه خرید مستقیم چای خواهید دید که کیفیت ها بسیار بالاتر و تمامی چای ها تضمینی خالص با رایحه و رنگ پذیری عالی می باشند. قیمت چای ممتاز درجه یک لاهیجان در نمایندگی چای ایرانی در بهار 99 به صورت عمده 60000 تومان و جزیی هر کیلو 75000 تومان به فروش رسیده که کاملا رقابتی و ارزان تر از سایر مراجع و مراکز عرضه به دلیل ارسال مستقیم می باشد.

چای ممتاز

خرید اینترنتی چای ممتاز اعلاء

از مناسب ترین راه ها برای ثبت سفارش خرید چای چه به صورت عمده و چه جزیی خرید اینترنتی چای از فروشگاه ها و سایت ها می باشد که در ارتباط مستقیم با مراکز فروش و یا مستقیم از مراکز چایسازی می باشند. این روز ها این سبک خرید توانسته به آندسته از خریداران که درصدد تهیه و تامین چای اصل و خالص ایرانی می باشند کمک شایانی نماید. این فرصت را از دست ندهید و انواع چای درجه یک سیاه و چای سبز اعلاء را با شرایط استثنایی در سراسر کشور خریداری نمایید.

راه های ارسال سفارشات در سراسر ایران

  • با پست
  • ارسال با تیپاکس
  • باربری
  • اتوبوس
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com