چای ترش ایرانی

خرید و فروش چای ترش ایرانی عمده اینترنتی

چای ترش ایرانی به طور عمده کیفیت و خاصیت بسیار بالایی را دارد. خرید و فروش اینترنتی چای ترش ایرانی قیمت های مناسب و دسترسی سریعی را فراهم نموده است. هم اکنون بهترین انواع چای طبیعی را می توان در حجم درخواستی بالا و حتی جزیی از طریق فروشگاه چای ایران سفارش و در سراسر کشور دریافت نمود.

این چای از جمله گیاهان شگفت انگیز با خواص دارویی بالا، در طی سال های اخیر با استقبال خوب خرید و فروش چای ترش در حجم عمده مواجه گردیده است. در استان سیستان و بلوچستان کاشت این چای بیشترین قدمت را در ایران دارد و هم اینک در بخش هایی از استان هرمزگان، شیراز و خراسان ( تربت حیدریه) نیز شرایط کاشت و برداشت چای قرمز ایرانی فراهم گردیده است.

خرید چای ترش ایرانی

زمان کاشت و برداشت چای ترش ایرانی

بذر این گیاه در اردیبهشت ماه کاشته و پس از طی زمان لازم جهت رشد در آبان ماه هر سال با فراهم بودن شرایط برداشت می گردد. قسمت قابل استفاده این گیاه کاسبرگ خشک شده آن است که هم به عنوان دمنوش داغ و هم نوشیدنی سرد در تابستان جهت رفع عطش استفاده می گردد.

کاشت و برداشت چای ترش ایرانی

میزان مصرف روزانه چای ترش

از آنجا که مصرف بی رویه هر چیز می تواند عوارضی را با خود به دنبال داشته باشد. لذا نوشیدن بیش از 3 فنجان از چای ترش توصیه نمی شود. در کنار این چای جهت شیرین نمودن آن از مواد شیرین کننده طبیعی همچون عسل استتفاده نمایید.

فروش چای ترش ایرانی

خاصیت ها و فواید چای ترش ایرانی

  • نشاط آور
  • منبع آهن
  • ویتامین C بالاپایین آورنده کلسترول
  • درمان دیابت
  • لاغری
  • رقیق کننده خون
  • خنک کننده بدن
  • رفع کننده اختلال کبدی و صفراوی
  • خون ساز و…

 فواید چای ترش ایرانی

 

 

خرید و فروش اینترنتی چای ترش ایرانی

امروزه سهل و الوصول بودن خرید ها گشت و گذار در بازار ها و خرید سنتی را کم کم منسوخ و شیوه مجازی و اینترنتی جایگزین آن گردیده است. خرید و فروش چای ترش به صورت مستقیم و اینترنتی از کشاورزان و تولیدکنندگان فراهم گردیده و هم اینک مجموعه چای ارگانیک ایرانی انواع چای مرغوب و ممتاز فله ای و بسته بندی را به صورت عمده با قیمت رقابتی عرضه می نماید.

خرید و فروش اینترنتی چای ترش ایرانی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com