ارزانترین چای ایرانی

خرید و فروش عمده ارزانترین چای ایرانی

ارزانترین چای ایرانی طبیعی و مرغوب در بازار چای ارگانیک در حال عرضه می باشد. خرید و فروش عمده ارزانترین چای ایرانی (فله) اما کاملا درجه یک و بدون واسطه از هدف های مجموعه پیش رو است. بهترین انواع چای جهت پخش عمده در بازار داخلی و صادرات چای هم اینک آماده ثبت سفارش می باشند.

شما برای انتخاب چای چه فرآیند هایی را ملاک قرار می دهید؟ هدف از خرید چای از دید شما چیست؟ مهم ترین مزیت خرید چای ایرانی نسبت به نمونه های چای خارجی عدم استفاده از هر ماده شیمیایی و رنگی و غیر ضروری است و با خرید این چای شما مطمین هستید که یک چای طبیعی و سالم را مصرف می نمایید. به علت آب ‌و هوای عالی مناطق شمالی کشور ما (در گیلان و مازندران)، نیازی به استفاده از سم برای کشت و پرورش چای نیست، در نتیجه می‌توان گفت چای ایرانی یکی از محدود چای ‌هایی در جهان است که بدون استفاده از هرگونه سموم شیمیایی برای دفع آفات تولید می‌شود.

ارزانترین چای ایرانی

انواع چای ایرانی

چای سیاه و چای سبز از پربازده ترین و پرتولید ترین چای شمال ایران می باشند که طی آخرین مرحله فرآیند تولید به انواع مختلف با نام های چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته، چای باروتی و خاکه تفکیک می‌شوند.

  • چای سرگل، بالاترین درجه چای ایرانی است. از برگ‌های ظریف چای به دست می‌آید. طعم تلخ و گس این چای، باعث شده تا طرفداران خاص خود را داشته باشد.
  • چای ممتاز که پر مصرف‌ترین و در نتیجه پرفروش ترین چای ایرانی است، طعم ملایم‌تری نسبت به چای سرگل دارد و در رتبه دوم قرار دارد.
  • چای قلم ایرانی، که از هر دو نوع قبلی سایز بزرگتری دارد و تلخی و رنگ آن نیز کمتر از سرگل و ممتاز می‌باشد.
  • چای شکسته از برگ‌های خرد شده تشکیل شده و از جمله چای با وزن سبک تری است و به دلیل ریزتر بودن سریع تر دم می کشد.

ارزانترین چای ایرانی

ارزانترین قیمت چای ایرانی

چای های ایرانی به دلیل شرایط تولید در داخل با قیمت کمتر ارائه شده و می توان با اندکی جستجو ارزانترین قیمت چای ایرانی را با کیفیت مطلوب جستحو نمود چرا که شیوه عرضه آن از راه های گوناگون سبب رقابت تنگاتنگ در میان فروشندگان و در نتیجه عرضه قیمت پایین تر گردیده است. چای خاکه قیمت ارزانترین چای ایرانی را داشته که در کنار آن درجه های پایین تر چای شکسته نیز عرضه می گردد کما اینکه به طور کلی می توان تفاوت قیمت را علاوه بر منطقه نسبت به برداشت های مختلف در فصول مختلف نیز می توان به خوبی شاهد بود.

ارزانترین چای ایرانی

خرید و فروش عمده ارزانترین چای ایرانی

چنانچه به دنبال خرید چای ارزان هستید برای دریافت و خرید چای درجه یک شمال در سراسر کشور می توانید سفارشات خود را به صورت اینترنتی، تلفنی و پیامکی ثبت و بهترین خدمات خرید چای سنتی و 100% طبیعی را با دریافت بهترین کیفیت تجربه کنید. ارائه بهترین کیفیت انواع چای با قیمت ارزانترین چای ایرانی در بازار چای و بدون واسطه از اهداف فروشگاه اینترنتی چای ایرانی می باشد و با حذف واسطه ها و ارائه بهترین خدمات مشاوره جهت آشنایی کامل با چای درجه یک، بهترین شرایط خرید و فروش عمده را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

راه های عرضه چای شمال

  • خرید مستقیم
  • خرید اینترنتی چای
  • خرید از نمایندگی چای
  • خرید مویرگی چای
  • خرید از عوامل واسطه

ارزانترین چای ایرانی

فروش چای ارزان قیمت در بازار

همانطور که می دانید در بازار چای قیمت های مختلفی از چای ها در حال عرضه است اما مراکز فروش عمده چای در شمال ارائه دهنده بهترین خدمات بوده و همواره چای طبیعی و خالص فله را عرضه و ارزانترین چای ایرانی را به متقاضیان ارائه می دهند از این رو همواره مورد توجه بوده و مرکز پخش چای شمال توانسته مرغوب ترین چای لاهیجان را در انواع چای بهاره، چای تابستانه و چای پاییزه را به شکل تازه و مستقیم در سراسر بازار عرضه و توزیع نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com