خرید و فروش انواع چای شمال ایرانی

خرید و فروش انواع چای ایرانی از شمال قیمت های رقابتی و تضمین کیفیت را به همراه داشته ضمن اینکه می توان عطر و طعم چای طبیعی و ارگانیک را تجربه و از خواص ارزشمند آن بهره مند شد.

ترویج نوشیدن چای در ایران از زمان صفوی شکل گرفت و در ابتدا تنها در اقشار مرفه استفاده می شد اما پس از همه گیر شدن مصرفش سبب برپایی چایخانه ها در سراسر کشور گردید و این مکان ها محلی شد تا اکثر مرد های ایرانی از هر قشری در آن تجمع یابند و نوشیدن چای کم کم جزیی از زندگی و وارد محافل مختلف شد.
در آن زمان چای تنها به ایران وارد می شد و امکان کشت آن وجود نداشت تا اینکه فردی به نام محمد میرزا کاشف السلطنه برای استقلال کشور در این زمینه مبادرت به ورود دانه چای به ایران و کشت آن در روستایی از لاهیجان در شمال نمود.
با توجه به علاقه به نوشیدن چای در بین ما ایرانی ها امروزه خرید و فروش چای یکی از رایجترین داد و ستدها بوده و به عنوان یک کالای ضروری و مورد مصرف روزانه خانواده ها در سبد خرید آن ها جای ویژه ای را باز نموده است.
وجود باغ های چای در سطح گسترده و کارخانه های متعدد چایسازی در نواحی مورد کشت چای شمال سبب شده تا این نقاط به جهت صادرات مورد توجه تاجران و بازرگانان قرار گیرد، همچنین در حوزه چای نیز مانند سایر محصولات به دلیل سودآوری مناسب می توان واسطه های بسیاری را مشاهده نمود که شاید دلیلی بر گران تر عرضه شدن و در مواردی کاسته شدن کیفیت و خراب نمودن وجهه چای ایرانی باشند.
چای سیاه بالاترین حجم تولید، تنوع و مصرف را در بین مردم و سایر انواع چای ها داشته، عطر و طعم مطبوع و رنگ خوشایند این چای جذب بالای مشتریان را به همراه داشته که در صورتی که کاملا خالص و طبیعی باشد نوشیدنش حس آرامش خاصی را به فرد می بخشد.


پس از آن چای سبز، که به دلیل داشتن خواص بالای دارویی، شاهد افزایش استفاده از آن در میان افراد مختلف هستیم، چاقی یکی از معظلات دنیای امروز بوده و این چای به دلیل داشتن مواد موثر در این زمینه بسیار مورد توجه قرار گرفته، اما مصرف در حد اعتدال و ورزش در کنار آن را نباید از یاد برد.


چای سفید ایرانی نیز در حال حاضر در نقاط شمال در حجم اندک در حال تولید است و این چای به عنوان یکی از چای های گران در دنیا نام دارد، به دلیل اینکه از غنچه های برگ باز نشده و کرک دار گیاه چای در بهار حاصل شده و جمع آوری آن سخت، کم و هزینه بر است دارای قیمت بالایی بوده و به همین دلیل بیشتر صادر می گردد.


یکی دیگر از انواع چای شمال که متقاضیان خاص به خود را بوده چای دستی و سنتی نام دارد که به نوبه خود دارای نرخ بالاتری نسبت به چای سیاه و سبز بوده زیرا توسط خود کشاورزان چایکار به وسیله دست مالش داده شده و در دستگاه های سنتی و قدیمی خشک می گردند، این چای دارای ظاهر درشت تر و تلخی و گسی خاصی است و مقادیر تولید آن بسیار کم و به صورت سفارشی است.


خرید و فروش انواع چای ایرانی در حجم عمده و جزیی تهیه شده از مرغوب ترین برگ های بوته چای از شمال در سریعترین زمان در دستان شما قرار دارد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com