خرید بهترین چای قلم

خرید بهترین چای قلم سنتی و ارگانیک را با مناسب ترین قیمت و بدون واسطه انجام نموده اید؟ چای قلم بهاره لاهیجان یکی از مرغوب ترین چای های قابل عرضه به بازار است. آیا می دانید فروش چای قلم و شکسته، چای ممتاز و چای محلی دستی، سرگل و… در این سایت مستقیم با بالاترین کیفیت انجام می گردد؟

 

خرید بهترین چای قلم

معرفی چای قلم

این چای به نوبه خود یکی از چای های پرفروش برشمرده می شود که با توجه به ظاهر درشتش بدین نام خوانده شده و در طی فرآیند تولید برگ هایی که با ظاهر درشت و سالم در اثر مالش خرد نشده اند به دست می آید. این چای از برگهای دوم و سوم به بعد گیاه چای به همراه ساقه حاصل شده و در نتیجه با حفظ شکل ظاهر خواص بسیار و رایحه دوچندانی را در خود نهان داشته و از جمله دیردم ترین چای ایرانی نام نهاده شده است که ارزش قیمتی بسیار مناسبی داشته و گزینه مطلوبی به جهت خرید و عرضه در بازار می باشد.

رتبه بندی چای قلمی در بازار

  • قلم ساده با چوب
  • قلم لیزری درشت
  • قلم لیزری سوزنی
  • ساقه

خرید بهترین چای قلم

تفاوت چای سرگل و قلم در چیست؟

  • چای سرگل تنها برداست اول چای در بهار است اما قلم برداشتش علاوه بر بهار در تابستان و پاییز نیز قابل انجام است.
  • ظاهر چای بهاره سرگل متوسط اما قلم درشت است.
  • ارزش قیمت چای زرین سرگل به دلیل تازه و نوبرانه بودن در رنج بالاتری قرار دارد.
  • وجود دانه های زرین چای در نمونه چای سرچین سرگل به خوبی قابل مشاهده است.
  • وجود ساقه در چای سیاه قلم سبب شده تا میزان رایحه بالاتر از سرگل باشد.
  • میزان مصرف چای قلم دوبرابر سرگل است.
  • فضای اشغال شده توسط چای های قلم بیشر از سرگل می باشد.

خرید بهترین چای قلم

خرید بهترین چای قلم

چای های موجود در بازار به لحاظ درجه بندی دارای رنج قیمت و خصوصیات ویژه و منحصر به فردی هستند. چای قلم از جمله چای هایی با دسته بندی متنوع است که قابلیت برداشت در سه فصل بهار و تابستان و پاییز را دارا است. نمونه چای بهاره قلم رایحه بالا و نمونه های تابستانه و پاییزه رنگدهی بیشتری را دارا هستند. برای خرید بهترین چای قلم با توجه به نوع درخواست می توانید از طریق کارشناسان و مشاورین مجموعه اقدام و مرغوب ترین چای سیاه و چای سبز را در تنوعی از کیفیت به صورت فله و یا بسته بندی در هر نقطه از کشور در اختیار داشته باشید.

قیمت چای قلم از نوع بهاره؟

چای ها بر اساس نوع و کیفیتی که دارند ارزش گذاری و قیمت نهاده می شوند. چای قلمی از جمله چای های با قیمت مقرون به صرفه ای است که می توان آن را در سبد ثبت سفارشات خرید عمده خریداران به وضوح مشاهده نمود چرا که سطح تقاضای بالایی را شامل و در نتیجه افزایش فروش و کسب حاشیه سود خوبی را به همراه خواهد داشت. قیمت خرید بهترین چای قلم بهاره 99 سورت شده هر کیلو عمده 50 هزار تومان و جزیی آن 70 هزار تومان و نوع چای سنتی قلم با چوب عمده 40 هزار و جزیی 60 هزار تومان عرضه شده است اما برای داشتن نرخ به روز کافیست تا با همکاران ما در ارتباط و لیست قیمتی انواع چای را دریافت نمایید.

خرید بهترین چای قلم

فروش عمده بهترین چای قلم

خریداران عمده چای در بازار همواره به دنبال یک چای درجه یک و مرغوب هستند تا بتوانند سطح رضایت مشتریان را حفظ نمایند. چای لاهیجان یکی از بهترین تولیدات چای ایرانی در استان گیلان است که همواره انواع چای آن از قدیم تا امروز مورد توجه قرار دارد و برای خرید بهترین چای قلم، ممتاز، شکسته، سرگل و… می توان از این موقعیت بهره برد. هم اینک فروش عمده بهترین چای ارگانیک و طبیعی قلم سوزنی و درشت و با چوب در کیسه های 10، 20 و 25 کیلویی در حال انجام بوده و خریداران می توانند سفارشات خود را در حجم عمده و کیلویی با شرایط استثنایی در این مجموعه انجام و به ثبت برسانند.

بازنگری ویژگی های چای قلم اصیل ایرانی

  1. رایحه بسیار عالی
  2. مزه تلخ و گس اما مطلوب و دوست داشتنی که حاکی از طبیعی بودن و عدم دستکاری آن دارد.
  3. دیردم اما رنگدهی عالی
  4. فاقد هر ماده اضافی
  5. استفاده شده از بهترین برگ های جوان گیاه
  6. موجود به صورت ساده با چوب و لیزر خورده
  7. دارای قیمت ارزان
  8. کیفیت قابل رقابت در بازار
  9. زمان دم کشیدن 15 الی 20 دقیقه
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com