چای سبز ممتاز

خرید بهترین چای سبز ممتاز درجه یک بهاره گیلان

خرید بهترین چای سبز ممتاز درجه یک بهاره گیلان را چگونه و از کجا انجام دهم؟ آیا می دانید که فروش چای ممتاز سبز و سیاه بیشترین تقاضای بازار را دارا می باشند؟ آیا می دانستید که چای لاهیجان مرغوب ترین انواع چای اعلای ایرانی برشمرده شده و اکثر خریداران چای به دنبال خرید و دریافت قیمت چای این منطقه هستند؟

در مورد طبقه بندی چای چه می دانید؟ چرا چای سبز و سیاه در دسته ها و اسامی خاصی به بازار عرضه می شوند؟ مراکز معتبر فروش چای در بازار شمال چه کمکی در دسترسی به قیمت مناسب تر چای می نمایند؟

حتما همه شما با سر زدن به بازار چای با اسم و نام های متعددی از چای روبه رو شده اید دلایل آن چیست؟ برای اینکه چای ها بهتر در دسترس قرار بگیرند و اشخاص مختلف بتوانند به چای مورد نظر خود به لحاظ کیفیت و قیمت برسند چای ها در کارخانه ها در انتهای آماده سازی از غربال های خاص که هریک شماره خاصی دارند عبور داده شده و در نتیجه اسم خاصی را با توجه به شکل ظاهر، سایز و کیفیت به خود می گیرند. هر چه چای مورد نظر مرغوبیت و کیفیت بالاتری داشته باشد در نتیجه بیشتر مورد قبول واقع شده و ارزش بهایی بیشتری را به همراه خواهد داشت.

چای سبز ممتاز

چای سبز ممتاز

این درجه از چای پس از چای سرگل اولین برداشت بهار در رده دوم قرار گرفته و از پرفروش ترین چای های ایرانی نام دارد. چای سبز ممتاز به لحاظ بازار پسندی ظاهر شیک و پیچ داری داشته و با توجه به سورت شدن درجه خاکه چای در آن به حداقل ترین میزان خواهد رسید. این چای از برگ های جوان و در بالاترین قسمت ساقه چای حاصل شده و با داشتن ویژگی های عالی در نتیجه عوام پسند و یک چای عالی برای خرید برشمرده می شود.

چای سبز ممتاز

از خواص چای سبز ممتاز بهاره چه می دانید؟

  • رفع خواب آلودگی
  • دفع سموم خطرناک موجود در بدن
  • کاهش غلظت خون
  • مانع لخته شدن خون و پیشگیری از سکته
  • مراقبت از عقل در مواجه با بیماری آلزایمر
  • کاهش دهنده التهابات
  • ضد تب
  • ضد ویروس
  • مراقبت از دندان ها و استجکام استخوان ها
  • مجافظت از پوست در مقابل چروک و پیری
  • حفظ تناسب اندام و چربی سوزی و لاغری
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • رفع استرس های ناشی از محیط پیرامون
  • کافئین پایین
  • آنتی اکسیدان بالا

فرق چای سبز قلم با چای سبز ممتاز در چیست؟

چای سبز قلم همان طور که از نامش پیداست ظاهر درشتی بر خلاف چای سبز ممتاز دارا است و در درجه بندی پس از این چای قرار داشته و ارزش قیمتی پایین تری را دارا است، اما لازم است بدانید که 3 چای سرگل، ممتاز و قلم در نمونه های چای سیاه و سبز از پرفروش ترین نمونه های با تقاضای بالای بازار می باشند.

 

چای سبز ممتاز

چای سبز بهاره لاهیجان

وجود بیشترین و معتبرترین و قدیمی ترین مراکز چایسازی در شهر لاهیجان و موقعیت قرار گرفتن بیشترین سطح باغات چای در این ناحیه و شهر های همجوار آن سبب شده تا بتوان مرغوب ترین چای اصیل و خالص را در این مراکز فعال در اختیار داشت. برای خریداران، حرید چای از این شهر اهمیت خاصی داشته چرا که با رعایت اصول چایسازی در این نقطه مشتریان و مصرف کنندگان همواره در زمان خرید در صدد تهیه و تامین انواع چای آن می باشند.

خرید بهترین چای سبز ممتاز

خریداران چای در بازار همواره به دنبال خرید بهترین چای سبز ممتاز و سیاه می باشد و چنانچه به مرغوبیت درخواستی برسند با اعتماد بدان همیشه درخواست و افزایش سطح تقاضا را به همراه خواهند داشت. مجموعه چای ارگانیک ایرانی به دلیل عرضه دست اول چای در سطح کشور و پخش عمده چای در بازار توانسته همواره کیفیت های بالا را ارائه و بدین رو مورد توجه خریداران عمده و جزیی قرار دارد. برای خرید و ثبت سفارشات چای اصل و سنتی می توان از همین حالا اقدامات لازمه را با هماهنگی از طریق کارشناسان واحد فروش مرکز مقابل انجام نمود.

خرید بهترین چای سبز ممتاز

قیمت چای سبز ممتاز درجه یک بهاره گیلان در بازار چند است؟

شاید یکی از دلایل بازنگاهدارنده خرید چای سبز در بازار قیمت های بالا و متفاوت این چای در مقایسه با چای سیاه باشد. مراکز فعال تولید چای در شمال ایران گیلان همواره قیمت های بهتر و به شکل واحدی را ارائه نموده که در مقایسه با بازار ارزان تر و به لحاظ خلوص در رتبه بالاتری قرار دارند. قیمت چای سبز ممتاز درجه یک بهاره گیلان عمده 60 الی 62 و قیمت جزیی آن 70 الی 75 هزار تومان بوده است.

فروش چای سبز ممتاز در سایت چای ارگانیک ایرانی

با توجه به عرضه و پخش عمده چای در مجموعه چای ارگانیک ایرانی شرایط عالی و سودآوری برای خریداران و فروشندگان چای فراهم آماده به طوری که می توان تنوعی از چای فله و بهترین مارک چای گیلان لاهیجان را در اختیار داشت و قیمت های یکسانی را نیز تجربه نمود. فروش چای سبز ممتاز را در کنار سایر چای سنتی طبیعی و خوش عطر و طعم گیلان را در کنار دریافت مشاوره و راهنمایی در این زمینه را همراه با ما در سراسر ایران تجربه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com