چای خالص

خرید بهترین چای خالص و طبیعی شمال

چای خالص به چه چایی گفته می شود؟ برای خرید بهترین چای خالص و طبیعی شمال در بازار از چه راه هایی اقدام کنیم؟ فروش عمده چای صددرصد ایرانی و کاملا تضمینی و دست اول را از مرغوب ترین انواع چای گیلان در سراسر ایران تجربه نمایید.

برای شناخت بهتر چای ایرانی لازم است بدانید که استان گیلان بزرگ ترین منبع پرورش و تولید چای در کشور ماست و این قابلیت را دارد که برگ های سبز و ارزشمند چای در سه فصل بهار، تابستان و پاییز برداشت و فاصله هر برداشت تا برداشت بعدی معمولا هر 45 روز یکبار می باشد. سرانه مصرف چای در کشور ما برای هر فرد در سال چیزی حدود 1/5 کیلوگرم است و با توجه به مصرف بالای چای لذا توصیه می شود تا سلامت چای در درجه بالای اهمیت قرار داشته و حتما آن را از مراکز معتبر فروش چای در لاهیجان و سایر نواحی چایخیز همجوارش تهیه نمایید.

چای خالص

چای خالص چیست؟

به چایی که در فرآیند تولید آن هیچگونه دستکاری و فرآوری خاصی انجام نشود چای خالص گفته شده، از این رو این چای ها تلخی و گسی قابل درکی داشته و به لحاظ سلامت بسیار مورد توجه قرار دارند و امروزه بابت دسترسی به اینگونه چای ها در سراسر دنیا بهای خوبی نیز پرداخت می شود.

چای خالص

خواص چای طبیعی شمال

  • بهبود سوخت و ساز بدن
  • افزایش دهنده گردش خون در کلیه ها
  • مراقبت از قلب
  • ضدسرطان
  • استحکام دندان
  • ضد ویروس
  • کاهنده چربی
  • ممانعت از افزایش قند خون
  • رفع اضطراب
  • از بین بردن خواب آلودگی
  • گوارش و هضم بهتر غذا
  • کاهش علائم میگرن
  • محرک قدرت ایمنی بدن
  • ضد اسپاسم
  • ازدیاد انرژی

چای خالص

در مورد نحوه تشخیص چای خالص چه می دانید؟

  1. ثبات رنگ و خصوصیات چای خالص تا ساعت ها در فنجان بدون کوچکترین تغییری
  2. عدم وجود لایه چربی بر روی فنجان
  3. عدم رنگدهی فوری چای خشک در آب سرد و گرم
  4. رایحه ای به دور از چیزی شبیه به ادکلن و عطر
  5. چای طبیعی به دلیل عدم دستکاری دارای طعمی تلخ و گس می باشد.
  6. چون چای اصل دستکاری نمی شود در نتیجه در زمان لمسش زبری و تیزی آن را إحساس می نمایید اما چای تقلبی نرم و لطیف است.
  7. رنگ دم شدن چای اصیل شفاف و زلال است اما چای تقلبی کدر و مات می شود.

چرا به چای مواد افزودنی و شیمیایی اضافه می شود؟

شاید یکی از مهم ترین دلایلی که بتوان عنوان نمود پوشاندن کهنگی چای باشد چرا که با این عمل این فاکتور حذف شده و با توجه به سرعت در رنگدهی و رایحه مطلوب بیشتر مورد توجه و فروش قرار می گیرند اما در واقعیت باید بدانید که هیچ ماده طبیعی گیاهی نمی تواند به این سرعت آماده نوشیدن شود بلکه نیاز به صرف زمان جهت دمکشیدن خواهد داشت و می تواند به عنوان یک مزیت و فاکتور مثبت برشمرده شود.

دلایل ایجاد تنوع در نوشیدن چای خالص ایرانی؟

به طور حتم با توجه به نظرات و سلایق مختلف می توان افراد بسیاری را دید که به دنبال تنوع در طعم و رایحه چای هستند و گاها به سراغ انواع چای ها که هیچ اطلاعاتی در مورد محتوای آن ها نیست می روند. آگاه باشید که چای ایرانی با توجه به قدرت خلوص و طبیعی بودن این امکان را دارد تا با گیاهان طبیعی مختلف مخلوط و مصرف شود در نتیجه یکی از راه های مناسب برای تنوع بخشیدن به چای استفاده از مواد طبیعی موجود در منزل همچون : زنجبیل، هل، دارچین، نعنا، به لیمو و… می باشد.

چای خالص

خرید بهترین چای خالص

در نواحی شمالی ایران در دو استان گیلان و مازندران موقعیت عالی باغات چای و عدم استفاده از سموم در آن ها و نظارت سندیکای چای بر عدم وجود و استفاده از اسانس ها و مواد غیرمجاز در چای سبب شده تا شاهد تولید بهترین چای خالص در این نواحی باشیم که یک فرصت ویژه و عالی برای فعالین و خریداران عمده و کیلویی چای در کشور محسوب می شود به طوری که می توان مرغوب ترین چای سیاه و چای سبز فله و بهترین برند چای ایرانی را از این نواحی با قیمتی ارزان و استثنایی در اختیار داشت.

برای خرید بهترین چای خالص و طبیعی شمال در بازار از چه راه هایی اقدام کنیم؟

  • خرید آنلاین
  • خرید اینترنتی و فروشگاهی
  • خرید سنتی

سایت و مرجع چای ارگانیک ایران بستر و زمینه های خوبی را برای عرضه چای در سطح بازار کشور فراهم نموده تا بتوان تنها با ارتباط با کارشناسان واحد فروش بتوان خرید به شکل دست اول و بدون واسطه را تجربه و با چای با درصد خلوص بالا کیفیت های عالی را تجربه نمود.

چای خالص

خرید و فروش چای خالص شمال لاهیجان

حتما خریداران چای ایرانی با نام چای لاهیجان آشنایی داشته و چنانچه قصد خرید چای خالص و اصل و سنتی را داشته باشند می دانند که می توان در این شهر بهترین چای ها را به شکل 100% تضمینی و خالص در اختیار داشت. برای خرید و فروش چای خالص شمال لاهیجان در سراسر کشور بستر و فرصت عالی را از طریق مرکز چای ارگانیک ایرانی فراهم نموده ایم تا با پخش عمده چای اصیل بهاره به شکل فله و در نمونه های چای ممتاز، چای قلم، چای سرگل و سایر انواع چای درجه یک بتوان فرصت خوب دسترسی و کسب سود مناسب و در نتیجه فرهنگ سازی مصرف چای خالص و طبیعی را بیش از پیش مهیا نماییم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com