چای ایران

خرید بهترین چای تولید ایران در لاهیجان

چای ایران چای خوب و پرخواص برشمرده می شود. برای خرید بهترین چای تولید ایران در لاهیجان شما چه راهکاری را انتخاب می کنید؟ مرکز فروش چای ارگانیک ایرانی عرضه بدون واسطه مرغوب ترین انواع چای با قیمت های ارزان تر را در سراسر کشور انجام می نماید.

چای ایران

چای در ایران

چای ریشه در ایران نداشته و در کشور ما با انتقال بذر و نهال و آزمونش در شهر لاهیجان کشت و تولیدش رواج یافت. چای یک نوشیدنی درجه یک در بین ما ایرانی ها است و روش تولید آن به شکل ارتدوکس یا سنتی در ایران رایج است. چای سنتی سیاه و چای سبز از برترین تولیدات حجم بالا در کشور ما هستند و با قیمت های بسیار مناسبی در بازار عرضه و در دسترس قرار دارند. چای ایران علاوه بر عرضه در بازار داخلی جنبه صادراتی نیز داشته و ارزآوری خوبی را با خود به همراه داشته است. در ایران چای به صورت دم کرده، فلاسکی و تی بگ مورد استفاده قرار دارد، اما بهترین نحوه مصرف صحیح آن در استان گیلان و تجربه در این زمینه رایج می باشد.

چای ایران

رتبه چای ایران در جهان چندمه؟

در بین 50 کشور دنیا با شرایط و امکانات تولید و پرورش چای ایران در رده هفتم قرار داشته و از لحاظ مصرف با سرانه سالانه 1 کیلو و چهارصد گرم در بین کشور های سوم چهارم مصرف کننده قرار گرفته است. انواع چای تولید شده ایران کیفیت بالا و 100% طبیعی هسند چرا که فاقد سموم شیمیایی در باغات و بدون رنگ و اسانس در کارخانه آماده می گردند لذا بدان واژه یکی از طبیعی ترین چای های دنیا را داده اند.

کدام چای ایران خوبه؟

شاید این سوال در ذهن بسیاری از شما تداعی شده باشد که کدام چای ایران خوبه یا بهتر از بقیه چای هاست. طبق بررسی ها و آمار سفارشات خرید چای، سالانه چای ممتاز از پرفروش ترین ها برشمرده شده و پس از آن چای سرگل به عنوان بهترین چای و سپس چای قلم لیزری در رده سوم قرار دارد. به طور کل برداشت اولیه چای هرسال در بهار از بهترین ها بوده و می توان چای های خوش رایحه و محبوب ایرانی را انواع چای بهاره دانست.

چای ایران چه خواصی دارد؟

  • گزینه مناسبی برای کاهش فشار خون
  • کالری پایین و آنتی اکسیدان بالا
  • افزایش سطح هوشیاری و رفع خواب آلودگی
  • کمک به افزایش سطح قدرت ایمنی بدن
  • کاستن از غلظت خون
  • دفع سموم از طریق افزایش ادرار
  • استحکام استخوان ها
  • شفافیت و عدم پیری زودرس پوست
  • ضد تب
  • ضد ویروس

چای ایران

خرید بهترین چای تولید ایران در لاهیجان

لاهیجان یکی از قدمت دارترین شهر های تولید چای در ایران برشمرده می شود و همواره چای درجه یک خوش رایحه و خوش رنگی را می توان در این شهر در اختیار داشت برای خرید بهترین چای تولید در لاهیجان فرصت بسیار خوبی و مناسبی فراهم شده تا خریداران بتوانند انواع چای تازه و تولید سال را در بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت عمده و جزیی تهیه نمایند. هم اینک شرایط خرید اینترنتی چای و خرید سنتی آن فراهم و می توان تنوعی از چای ایران را مستقیم بدون واسطه از معتبرترین مرکز خرید و فروش چای در سراسر کشور انجام نمود.

قیمت چای ایران چین اول

با توجه به اینکه چای ها بر اساس فاکتور های مختلف دارای رنج قیمت خاصی می باشند پس داشتن قیمت روز یکی از واجبات در این حیطه بوده و خریداران با داشتن قیمت می توانند از آگاهی بیشتری جهت خرید بهره مند شوند. برداشت چین اول چای با توجه به نوبرانه بودن دارای ارزش قیمتی بالاتری نسبت به دیگر چای ها بوده و در بهار 99 قیمت چای چین اول با قیمت جزیی هر کیلو 80000 تومان و عمده هر کیلو 65000 تومان عرضه گردیده است. جهت دریافت قیمت انواع چای ایران ائم از چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، باروتی و خاکه در هر زمان از سال به ما همراه شوید.

چای ایران

خریدار چای ایرانی تهران

شهر های پرجمعیت مهم ترین مکان ها برای عرضه بالای چای برشمرده می شوند چرا که تقاضا های مختلف و سطح درخواست بالایی را شامل شده و این امر می تواند مزیت خوبی برای فروشندگان و فعالین چای برشمرده شود. خریدار چای ایرانی تهران و سایر شهر های ایران می توانند تمامی سفارشات خود را ائم از درخواست خرید چای فله و بسته بندی از بهترین برند ها را ارائه و ظرف سریع ترین زمان چای مورد تقاضا را بدون واسطه مستقیم از شهر چای ایران لاهیجان دریافت نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com