خرید بهترین مارک چای سیاه ایرانی

چای سیاه ایرانی لاهیجان چای برتر و خوب در میان تولیدات داخلی می باشد. قیمت چای ایرانی بسته به ممتاز یا ضعیف بودن متفاوت می باشند. فروش عمده و کیلویی بهترین انواع چای سیاه سنتی و طبیعی را در سراسر بازار با ما تجربه نمایید.

چای سیاه ایرانی

چای سیاه ایرانی

چای سیاه ایرانی از برگ های بسیار مرغوب در سلامت کامل رشد یافته تهیه می شوند و با توجه به شیوه تولید سنتی و اکسیداسیون مناسب دارای رایحه و رنگ طبیعی دلپذیری است که توانسته با تاییدیه استاندارد یکی از برترین و بهترین چای های دنیا برگزیده و شناخته شود. در ایران چای ها فاقد مواد افزودنی بوده و با قیمت های مناسب در درجه بندی های متنوع به بازار عرضه می شود.

خواص چای سیاه ایرانی

  1. رفع خستگی
  2. ضد سرماخوردگی
  3. مراقبت از قلب
  4. ادرار آور و دافع سموم
  5. پایین آورنده کلسترول
  6. کاهش غلظت خون
  7. کاهندهفشار خون
  8. استحکام استخوان ها
  9. آرامش بخش

چای سیاه ایرانی

انواع چای سیاه در ایران

  • چای سرگل سیاه
  • چای ممتاز سیاه
  • چای شکسته سیاه
  • چای قلم سیاه
  • چای باروتی سیاه
  • چای خاکه سیاه
  • چای ساچمه ای سیاه

بهترین چای سیاه ایرانی کدام است؟

با توجه به برداشت برگ سبز چای در فصول بهار، تابستان و پاییز می توان چای های متنوعی را در اختیار داشت که کیفیت های متمایزی از هم را دارا هستند. چای های برداشت بهاره بالاترین کیفیت و در این میان چای سرگل یا سرچین یا زرین متعلق به اولین برداشت در اردیبهشت دارای لقب بهترین چای سیاه ایرانی با رایحه بالا می باشد.

گرانترین چای سیاه ایرانی

چای ها بر حسب شکل ظاهر و نوع دارای ویژگی ها و قیمت های مختلفی می باشند. در کنار چای های کارخانه ای تعداد اندک شماری از چایکاران قدیمی و با سابقه به فعالیت تولید چای سنتی و محلی با نام چای دستی در منزل هستند که دارای طعم و مزه ای متفاوت از نمونه های کارخانه ای کاملا دستچین و ارگانیک و با ارزش قیمتی بالاتری هستند.

چای سیاه ایرانی

خرید بهترین مارک چای سیاه ایرانی

قطعا خریداران چای در بازار به دنبال بهترین کیفیت چای می باشند. از آنجا که چای سیاه بالاترین تقاضا را دارا است لذا دسترسی خریداران به بهترین مارک چای سیاه ایرانی می تواند علاوه بر حفظ سلامتی، کیفیتی عالی و رنج قیمتی مناسبی را در اختیار قرار دهد. برای ثبت سفارش خرید چای سیاه درجه یک و 100% طبیعی می توان از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت ها و مراکز اصلی فروش چای شمال در گیلان اقدام به ثبت سفارشات عمده ای، فله و بدون واسطه نمود.

استعلام قیمت چای سیاه ایرانی

قطعا دریافت قیمت علی الخصوص در خرید های عمده و تجارت و صادرات چای بسیار حائز اهمیت می باشد. نمایندگی ها و مراکز متعددی در سطح بازار در حال اطلاع رسانی قیمت و فروش چای می باشند اما قطعا کارخانه ها و مراکز فروش آن ها در گیلان از بهترین فرصت ها به جهت استعلام قیمت چای هستند. هر چه کیفیت چای مرغوب تر در نتیجه قیمت بالاتری را می توان توقع داشت. با ورود هر سال و عوامل متعدد دخیل در قیمت ها شاهد تغییرات قیمت چای هستیم لذا از طریق سایت مقابل و کارشناسان آن می توان قیمت بهترین چای سیاه لاهیجان را در تنوعی از کیفیت در اختیار داشت.

چای سیاه ایرانی

بازار پخش چای سیاه ایران لاهیجان

در ایران مراکز تولید چای محدود به دو استان گیلان و مازندران می باشد. شهر لاهیجان مکانی معتبر و مهم در صنعت چای ایرانی برشمرده می شود. بازار پخش چای در لاهیجان همواره بهترین نمونه انواع چای سیاه ایرانی و چای سبز ممتاز و اعلا را به صورت فله و بسته بندی با بهترین مارک عرضه می نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com