خرید انواع چای سیاه فله ایرانی

خرید انواع چای سیاه مرغوب و فله ایرانی به صورت عمده با قیمت ویژه و به مستقیم از کارخانه های چایسازی شمال جهت فروش در بازار داخل و صادرات آماده ارائه به تمام متقاضیان محترم می باشد.

همانطور که همه می دانید چای را می توان از جمله کالاهایی با داشتن بازار خوب به دلیل مصرف روزمرگی خانواده های ایرانی دانست که به خصوص انواع چای سیاه بیشترین حجم خرید را دارا است.
انواع چای سیاه ایرانی به سرگل، ممتاز، شکسته، قلم، باروتی و خاکه شناخته شده هستند و هر یک با توجه به خصوصیات و شکل ظاهر و کیفیت از یکدیگر متمایز می شوند و این تقسیم بندی در مراحل انتهایی تولید در کارخانه و با وجود کارشناسان خبره این حوزه انجام می پذیرد.
چای های ایرانی فله جهت جابه جایی آسان تر در کیسه های 10 و 25 کیلویی قرار می گیرند و در خرید های جزیی در نایلون های شفاف یک کیلویی بسته بندی می شوند.
عطر، طعم و رنگ چای سیاه ایرانی به صورت کاملا طبیعی است و قدرت دیر باز شدن رنگ آن به ماهیت و خصلت طبیعی بودنش بر می گردد.
انواع چای چه سیاه، سبز و… چنانچه به خوبی نگهداری شوند به مدت 2 سال قابل استفاده هستند، تنها کافیست اگر از چای فله مصرف می کنید آن ها را به دور از نور، رطوبت و دما در قوطی و در جای تاریک قرار دهید.
در زمان خرید انواع چای سیاه فله حواستان باشد
• چای دارای ظاهر درشت تر را برگزینید زیرا چای های پودری قابلیت قابض بودن داشته و خواص زیادی را به همراه ندارند.
• چای سیاه باید دارای دانه های سر زرد در خود به داشته باشند در غیر اینصورت با داشتن ظاهر یکدست و مشکی اندکی خریدش چای تامل دارد.
• بوی چای نباید شبیه ادکلن باشد زیرا احتمال وجود عطر و اسانس های مصنوعی را در آن به اثبات می رساند.
• با وجود قرار دادن مشتی از چای در دست و لمس آن باید زبری آن إحساس گردد و نباید یکدست و یک اندازه و نرم باشد.
• مزیت های یاد شده برای شناخت چای های فله بسیار کاربردی و آسان بوده و نمی توان آن ها را قبل از خرید بر روی چای های بسته بندی شده امتحان نمود.
خرید فله چای سیاه ایرانی ازمراکز تولید چای شمال سبب شده تا مشتریان از آن رضایت بیشتری داشته باشند و بتوانند با اعتماد بالاتر آن را به هر میزانی تهیه و تامین نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com