چای سیاه

خرید انواع چای سیاه ایرانی

چای سیاه ایرانی ممتاز یکی از نمونه های پرمصرف و خاصیت های بسیاری را دارا می باشد. برای خرید انواع چای سیاه ایرانی اصل از نمونه های فله و بسته بندی با معتبرترین مرکز فروش چای ارگانیک ایران همراه شوید. قیمت چای سیاه درجه 1 و خوب در بازار چند است؟

چای سیاه

چای سیاه در ایران

در ایران چای سیاه پرمصرف ترین چای برشمرده می شود. تولید این چای در استان گیلان در ایران با بیشترین میزان می باشد. تولید این چای کاملا سنتی و از برگ های شاداب چای جهت تولید استفاده می گردد. مدت زمان تولید این چای نیز از فصل بهار آغاز و تا پاییز ادامه می یابد سهم این چای علاوه بر عرضه در بازار داخل شامل صادرات نیز شده و سودآوری خوبی را به همراه دارد. درجه بندی های متنوع این چای سبب شده تا بتوان آن را در رنج قیمت های مختلف اما کاملا اصل و طبیعی در اختیار داشت.

انواع چای سیاه در ایران

  • چای سرگل سیاه
  • چای ممتاز سیاه
  • چای قلم سیاه
  • چای شکسته سیاه
  • چای باروتی سیاه
  • چای خاکه سیاه
  • چای ساچمه ای سیاه

چای سیاه

خاصیت چای سیاه ایرانی چیست؟

  • حفاظت از کلیه ها
  • نشاط بخش
  • ملین
  • افزایش هوشیاری
  • مراقبت از معده و عدم سوزش آن
  • بدون کالری
  • ضد سرطان

بهترین چای سیاه ایرانی

به طور کل در بازار چای ایران تمامی چای های عرضه شده توسط تولیدکنندگان داخلی را می توان کاملا طبیعی و متناسب با ذائقه ها و همواره استاندارد دانست. چای های حاصل از اولین چین چای در بهار ملقب به چای بهاره و چای سرگل از بهترین نمونه های خوش عطر و طعم با رنگی کاملا خالص هستند و بعد این چای چون تنها به اولین چین تعلق دارد می توان چای ممتاز را از پرمصرف ترین نمونه ها با حجم تقاضای بالا در بازار دانست.

چای سیاه

خرید انواع چای سیاه ایرانی

خریداران چای در تمام سال بیشترین چای مصرفی خود را از چای سیاه تامین می کنند و این چای با توجه به نوع، شکل ظاهر، منطقه تولید، نحوه عرضه و… دارای ویژگی های خاص و معینی هستند. با توجه به مصرف روزمره از این چای لذا چه برای خریداران عمده و چه مصرف کنندگان نهایی سلامت آن باید همواره مورد توجه باشد. برای خرید انواع چای سیاه ایرانی فعالین بسیاری در بازار مشغول هستند و هریک به دنبال فرصت مناسب و راه های بهتر جهت محصولات خود می باشند. با خرید اینترنتی چای شانس و فرصت خرید چای طبیعی و بدون اسانس ایرانی فراهم و تمامی ارسالی ها مستقیم از درب کارخانه و به قیمت درب کارخانه بوده و می توان چای سنتی حاصل تازه تولید را هم ارزان تر و متنوع تر و مرغوب تر سفارش و دریافت نمود.

قیمت چای سیاه ایرانی

به جهت دسترسی همیشگی به این محصول لذا از جمله محصولاتی است که می توان آن را با قیمت های مناسب خریداری نمود. قیمت چای سیاه ایرانی نسبت به بسیاری از نمونه های موجود در بازار ارزان تر و از کیفیتی بسیار عالی برخوردار است. خریداران عمده چای می توانند مناسب ترین و ارزان ترین قیمت را از طریق کارشناسان واحد فروش مجموعه دریافت نمایند. قیمت چای خالص سیاه برداشت بهار 400 با توجه به افزایش قیمت ها و افزایش قیمت برگ سبز سیر صعودی داشته و با حجم یافتن تولید امید است تا شاهد کاهش قیمت چای در بازار باشیم.

چای سیاه

فروش چای سیاه ایرانی لاهیجان فله

یکی از فعال ترین مراکز تولید و پرورش چای در ایران شهر لاهیجان واقع در استان گیلان است. کارخانه های چایسازی بسیاری در این منطقه فعال و لذا بهترین نمونه چای سیاه فله را تولید و کاملا خالص بدون افزودنی به بازار تزریق می کنند. از طریق راه های ارتباطی سنتی و اینترنتی می توان این روز ها به راحتی ثبت سفارش نمود. فروش عمده و جزیی بهترین انواع چای با حداقل حجم 2 کیلو در خرید جزیی و حداقل 30 کیلو در سفارشات عمده در مجموعه پذیرفته و تمامی ارسالی ها ائم از چای سیاه و چای سبز مستقیم از لاهیجان و قمت های یکسان در سراسر کشور خواهد بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com