توزیع چای

توزیع چای کیلویی و عمده در مرکز چای لاهیجان

توزیع چای کیلویی و عمده در مرکز چای لاهیجان با نازلترین قیمت در حال انجام می باشد. خرید و فروش بهترین انواع چای سیاه و چای سبز درجه یک فله و بسته بندی از طریق مراکز فعال چایسازی گیلان فرصت عالی را برای خریداران ایجاد نموده است. جهت خرید و توزیع چای در بازار داخل و صادرات می توانید از هم اکنون اقدام به ثبت سفارش نمایید.

توزیع چای در سراسر دنیا از سال های دور به راه ها و شیوه های مختلفی انجام می شده تا اینکه امروز به راحت ترین شکل ممکن در سریع ترین زمان در هر نقطه در حال جابجایی می باشد. خریداران چای با توجه به سطح نیاز می توانند تقاضا های مختلف خود را در بازار تامین نموده و از این رو قیمت های در دسترس با قیمت های عمده ای متفاوت می باشند. چای در ایران سطح تقاضای بالایی داشته و تنها دو مرکز اصلی یعنی گیلان و مازندران در این زمینه دارای فعالیت می باشند که مهم ترین و بزرگ ترین تامین کنندگان داخلی را می توان در گیلان با داشتن سطح وسعت باغ های چای بیشتر مشاهده نمود.

توزیع چای

چای لاهیجان را می شناسید؟

حتما همه شما که از مصرف کنندگان چای ایرانی هستید چای لاهیجان را می شناسی. این شهر اولین نقطه مهم آزمون و موفقیت کشت چای را در کشور داشته و چای سیاه و چای سبز از مهم ترین تولیدات آن و چای دستی و چای سفید در رده بعدی قرار دارند. توزیع چای از این شهر هیچ وقت شامل سکون نبوده و فعالیت شبانه روز مراکز تولید و توزیع چای در تمام سال ادامه دارد. رایحه و رنگ 100% طبیعی انواع چای سنتی لاهیجان معروف و کاملا طبیعی و فاقد اسانس می باشند. برداشت چای در سه فصل انجام و چای ها با لقب کلی، چای بهاره، چای تابستانه و چای پاییزه خوانده می شوند.

رایج ترین اسامی چای در بازار چای ایران

  • چای سرگل بهاره
  • چای ممتاز
  • چای قلم
  • چای شکسته
  • چای باروتی
  • چای خاکه

توزیع چای

از خصوصیات تمام انواع چای اصیل و سنتی شمال ایران

  1. بدون رنگ
  2. رایحه طبیعی
  3. خاصیت فراوان
  4. فاقد هر گونه اسانس
  5. سلامت برگ های چای و فاقد سموم شیمیایی
  6. چون فاقد ماده افزودنی هستند در نتیجه پس از دم کشیدن زلال و شفاف هستند.
  7. نیاز به دم کشیدن و آزاد شدن ماهیت اصلی خود دارند.

توزیع مستقیم چای در بازار

توزیع و دسترسی چای در بازار در دیده شدن و استقبال از آن بسیار حائز اهمیت می باشد و چای ایران در طی دهه ها دستخوش فراز و نشیب بسیاری با توجه به واردات گسترده چای و عوامل پخش کننده آن سپری نموده تا اینکه در سال های اخیر با فعالیت و مدیریت بیشتر در این زمینه و دسترسی راحت تر به چای تولید داخل در بازار ذهنیت مصرف کنندگان که طی سال ها در این زمینه مخدوش گردیده بود تغییر و آمار استقبال و فروش آن روند افزایش را طی نموده است. هم اینک توزیع مستقیم چای، فروش اینترنتی چای، دسترسی از طریق نمایندگی ها و فروشگاه ها در حال انجام و خریداران می توانند در بازار چای از مرغوب ترین چای ارگانیک و طبیعی بدون دغدغه بهره مند شوند.

توزیع چای

توزیع و فروش چای صادراتی

خریداران چای در بازار را علاوه بر خریداران داخلی تجار و بازرگانان نیز شامل می شوند. این افراد نیازمند تهیه و تامین چای در حجم بالا و قیمت های ارزان تر جهت کسب سود و نگهداری بازار هدف می باشند. هرچه تلاش برای تامین چای به شکل دست اول انجام گردد کیفیت ها تضمنی تر و قیمت ها ارزان تر خواهد بود، از این رو فروش و توزیع چای صادراتی در تنوعی از کیفیت در مجموعه و مرکز تخصصی چای ارگانیک ایرانی فراهم و خریداران می توانند آن را در هر حجم و تناژی سفارش نمایند.

توزیع چای

توزیع چای کیلویی و عمده در مرکز چای لاهیجان

در بازار، چای به صورت کیلویی توسط خریداران خانگی و تست کنندگان تهیه و توسط فروشندگان به صورت عمده خریداری می شود. هم اینک از طریق مرکز چای لاهیجان شرایط عالی عرضه و فروش چای فراهم آمده و توزیع چای کیلویی و عمده در مرکز چای لاهیجان مستقیم، تازه و دست اول و کاملا تضمینی انجام شده و به راحتی می توانید چای درجه یک و انواع چای اصل را در هرکجا که هستید در سریعترین زمان تحویل بگیرید. از این طریق امکان خرید تنوعی از محصولات ائم از: انواع چای فله و چای بسته بندی و چای کیسه ای (تی بگ) در یک سبد تقاضا وجود خواهد داشت.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com