توزیع عمده چای سیاه شمال

توزیع عمده و فروش مستقیم چای سیاه شمال سبب شکسته شدن قیمت های کاذب و عرضه کیفیت بالای چای گردیده و ترویج استفاده از آن را در بین مردم بیش از پیش افزایش داده است.

قطعا نوشیدن چای سیاه یکی از رایجترین امور در زندگی ما ایرانی هاست، و توزیع عمده و دسترسی به موقع آن یکی از شرایط های بهینه برای عاملین فروش جهت رفع نیاز مشتریان می باشد.
امروزه با ورود به فروشگاه ها با قفسه های متنوعی از چای ها روبه رو می شویم که شاید بسیاری از خانوادهها را در زمان خرید و انتخاب دچار شک و تردید نماید.
وجود انواع چای های خارجی در بسته های شیک و چشم نواز و عدم مدیریت صحیح بر روی چای ایرانی و در اکثر مواقع عدم بسته بندی آن شاید دلیلی بر شناخت نشدن آن در بین مردم باشد، اما باید با آگاهی دادن مردم به کیفیت های ارائه شده آنها را از مصرف چای های حاوی رنگ و اسانس دور نمود و این امر در طی سال های اخیر از طریق فعالیت فعالین عرصه چای شمال و توزیع مستقیم آن در حال محقق شدن می باشد.
در نواحی شمال کشور ما بوته های چای با بهترین شرایط جوی در حال پرورش می باشند و شرایط جوی مناسب ایجاب می کند که به فاصله هر 45 روز از یکدیگر چای مجدد چیده شود و در زمان چیدن تمامی تلاش ها به کار گرفته می شود تا از مرغوب ترین برگ ها استفاده می شود و سپس این برگ ها در زنبیل های بزرگ راهی کارخانه و مرحله سرنوشت ساز می شوند.
عوامل موثر بر کیفیت نهایی چای را نوع چیدن، محل و آب و هوای حاکم بر منطقه رشد، حمل صحیح و نحوه تولید تعیین می کنند.
در کارخانه چای سیاه طی عملیات پلاس، مالش، تخمیر، خشک و تفکیک نمودن حاصل می شود و هر چه این مراحل با دقت بیشتری صورت بپذیرد چای سیاه دارای عطر و طعم بهتری خواهد بود.
اگر جزو آندسته از افرادی هستید که عطر چای سیاه برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است چای بهاره که از نیمه دوم اردیبهشت راهی بازار می شود به دلیل داشتن کرک و وجود مواد معطر در آن بهترین پیشنهاد به شماست و اگر رنگ و نمای چای برایتان مهم است چای تابستان و پاییز گزینه های خوبی برایتان است.
توزیع عمده و اینترنتی چای سیاه شمال در سراسر ایران به صورت کاملا طبیعی، خالص و ارگانیک شرایط ایده آلی را فراهم نموده و امکان سفارش آن را در هر نقطه فراهم ساخته است. هم اکنون چای سیاه شمال به راحتی در اختیار شماست و اگر تاکنون در انتخاب چای شک داشتید می توانید یک چای اصیل لب سوز و لب دوز را از مجموعه ما دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com