بازار چای ایرانی شمال

خرید و فروش چای سرگل، ممتاز، قلم، شکسته، باروتی و خاکه شمال در حجم عمده و کیلویی از طریق بازار چای ایرانی در حال انجام بوده، چای اصیل و ناب را با عطر و طعمی بی نظیر از ما بخواهید.

چای در بازار از جمله محصولات پر رقیب و پر طرفدار است که می توان آن را در تنوع بسیاری از انواع چای فله، تی بگ، بسته بندی، معطر، میوه ای و… مشاهده نمود.
این رقابت عرصه را برای تولید کنندگان باز نموده تا با تولید و فرآوری چای بتوانند رقابت یا نبض بازار را از آن خود نمایند.
تعداد معدودی از کشور های دنیا امکان کاشت چای را دارا می باشند اما با توجه به دلنشینی این نوشیدنی با ذائقه تمام مردم جهان توانسته طی قرن ها همچنان محبوبیت و کلاس کاری خود را حفظ نموده و جایگاه دوم پس از آب را به خود اختصاص داده است.
گرمای دل انگیز چای کسالت ناشی از یک روز پر هیاهو را از بدن به در نموده و از جمله نوشیدنی های پرخاصیت برای رفع سرما خوردگی، التهاب و … می باشد.
چای این گیاه بی خزان در ایران در شمال که 90 درصد سطح باغات آن در گیلان و 10 درصد مابقی در مازندران قرار داشته و سبب شده تا بازار چای ایرانی جهت تامین به این مکان ها سوق داده شود و رونق آن در تمام طول سال پابرجا بوده و علاوه بر بازار داخلی بخش صادرات چای ایرانی از این نواحی را نیز شاهد می باشیم.
هر چه بوته چای در ارتفاعات رشد یابد چای حاصله رنگپذیرتر و هر چه در مناطق پست و جلگه ای باشد چای معطرتر خواهد بود.
بهار، تابستان و پاییز از فصول مهم برداشت چای می باشند و فاصله هر چین تا چین بعدی چای 45 روز یکبار می باشد.
چای ایرانی به صورت سیاه بالاترین حجم و بعد آن چای سبز در ردیف دوم به جهت تولید و تقاضا قرار دارد.
چایکاران شمال در طی مراحل داشت و پرورش چای از هیچ گونه سمی در پای گیاه استفاده نمی نمایند و همین موضوع سبب ارجحیت این چای نسبت به سایر چای ها گردیده است و می توان با اهمیت به این موضوع با خیالی آسوده چای ایرانی را در اولویت مصرف قرار داد، ضمن اینکه طبیعت و خصلت طبیعی بودنش باعث شده تا پس از سپری شدن زمان 10 الی 12 دقیقه بتوان یک چای کاملا خوش تلاءلوی را در اختیار داشت که تا ساعت ها خصوصیت خود را همچنان بدون تغییر حفظ می نماید، اما توصیه می شود که حتما هر نوع چایی را به صورت تازه دم میل نمایید زیرا از خواص مفید آن کاسته و بر قابض بودن آن افزوده می گردد.


بازار چای شمال یکی از مکان های قابل اطمینان جهت تهیه بهترین و مرغوب ترین چای های ایرانی بوده و قیمت های ارائه شده کاملا رقابتی و بسیار مناسب تر و ارزان تر از سایر بازار ها در شهر های مختلف می باشد، پس این فرصت به دست آمده را غنیمت شمرده و با توجه به دسترسی اینترنتی به این نقاط می توان چای ارگانیک و سالمی را جهت عرضه و توزیع فراهم نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com