چای گیلان

چای گیلان اصل با بهترین قیمت خرید

چای گیلان اصل با بهترین قیمت خرید در فروشگاه چای ایرانی عرضه می گردد. برای خرید چای درجه یک لاهیجان، مرغوب ترین انواع چای ایرانی سیاه و سبز و اعلاترین نمونه چای محلی گیلان عمده ای و جزیی می توان از هم اکنون اقدام کرد. به دلیل فروش مستقیم می توان قیمت های ارزان تر درب کارخانه و دست اول را نسبت به بازار تجربه نمود.

چای گیلان

چای گیلان

گیلان با داشتن منابع عالی از جمله استان های مهم جهت پرورش و تولید چای برشمرده می شود. وجود باغ های چای وسیع در سطح استان و کارخانه های چایسازی فعال در این منطقه سبب شده تا بتوان مرکزیت اصلی خرید و فروش چای ایرانی را به این خطه با شهر های چایخیزی همچون : لاهیجان، لنگرود، چابکسر، املش، رودسر، شفت، فومن، سیاهکل، صومعه سرا، آستانه، واجارگاه نسبت داد. شیوه های تولید چای منحصر به حالت سنتی یا ارتدکس بوده و چای سیاه و چای سبز اصلی ترین چای تولید شده در این خطه هستند که کیفیت بالا و قابل رقابتی را در بازار چای دارا می باشند.

چای اصل گیلان

اصل بودن به معنای واقعی را می توان به چای گیلان نسبت داد چرا که سرمای متعادل زمستانه و فرو رفتن گیاه چای در زیر پوششی از برف سبب شده تا شاهد هجوم هیچگونه آفات و حشراتی در سطح باغ ها نبوده در نتیجه برگ های چای کاملا سالم هستند. استفاده از برگچه های جوان چای کیفیت مرغوب تری را به چای بخشیده و در مراحل تولید چای در کارخانه هیچونه افزودنی غیر مجازی به برگ ها افزوده نشده و تمامی چای های به دست آمده خالص، اصل و در سلامت کامل می باشند.

چای گیلان

اسامی انواع چای گیلان در بازار

  • چای سرگل گیلان
  • چای ممتاز گیلان
  • چای شکسته گیلان
  • چای قلم گیلان
  • چای باروتی گیلان
  • چای خاکه گیلان

بهترین چای ایرانی گیلان چه نام دارد؟

زمان برداشت چای در گیلان بهار، تابستان و پاییز است که با توجه به حساس بودن گیاه چای و مطابقت آن با جو و اقلیم گیلان در نتیجه می توان طعم دهی و قدرت رنگ متنوع را از جاذبه های عالی چای گیلان داشت. در فصل بهار می توان خوش رایحه ترین چای ها و در فصل تابستان و پاییز خوش رنگ ترین چای تداعی می گردند. برای نام بردن بهترین چای با توجه به سطح تقاضا و کیفیت ها می توان چای سرگل بهاره را نام برد که از جوان ترین برگچه ها حاصل شده و زردارترین نوع چای ایرانی می باشد که در درجه اول رتبه بندی چای در جدول قرار دارد.

چای گیلان

برند های معتبر چای گیلان کدامند؟

فعالیت کارخانه های چایسازی بسیاری در گیلان مشهود است که همواره چای درجه یک فله و بهترین مارک چای را تولید می نمایند. از نام های معروف برند ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • چای رفاه
  • چای تیمن
  • چای غنچه اصیل
  • چای نادری
  • چای نوشین
  • چای کارمین
  • چای معروف
  • چای فومنات
  • چای نوشینه

فروشگاه چای ایرانی عرضه کننده انواع چای اصل

در گیلان مراکز و مکان های بسیاری به فعالیت در عرضه چای مشغول می باشند و هریک درصد هستند تا بتوانند با ارائه کیفیت های مرغوب تر در جلب رضایت مشتریان گام موثری را بردارند لذا می توان قیمت های متنوعی را نیز در این بازار شاهد بود. فروشگاه چای ایرانی با راه اندازی سایت و امکان خرید آنلاین و اینترنتی چای این شرایط را فراهم نموده تا انواع چای اصل و خالص به شکلی تازه و مستقیم در بازار چای پخش و همواره خریداران عمده و جزیی چای بتوانند چای مورد نیاز خود را از این طریق در هر گوشه از کشور تامین نمایند. برای خرید چای سنتی و اصیل گیلان در تنوع فله ای و بسته بندی می توان از همین مرکز در تمام طول سال اقدام به ثبت سفارش نمود.

چای گیلان

چای گیلان اصل با بهترین قیمت خرید

موقعیت فعالیت و تمرکز آماده سازی چای در گیلان شرایط رقابتی و خوبی را فراهم نموده و می توان با توجه به درخواست دارا بوده رنج قیمت متنوع و کیفیتی مختلفی را در این استان شاهد بود از این رو خرید مستقیم چای از این نقطه مدنظر خریداران آن قرار داشته با توجه به تفاوت بالای کیفیت های چای دو منطقه همجوار لذا تفاوت در قیمت را شاهد هستیم و برای در دست داشتن چای گیلان اصل با بهترین قیمت لازم است تا در هر برهه که به دنبال خرید چای ارگانیک و طبیعی هستید با مرکز چای ایرانی لاهیجان و کارشناسان مربوطه در ارتباط و قیمت روز چای را دریافت نمایید.

خرید عمده انواع چای فله گیلان

خرید عمده انواع چای فله گیلان پخش مهمی را در معاملات سالیانه دارا است چرا که همواره به دلیل خلوص و کیفیت بالا مدنظر فعالین عرصه چای ازشرکت های بسته بندی تا صادرات چای مورد توجه قرار دارد. در این شیوه از خرید به دلیل حجم سفارشات بالا و نحوه فله عرضه شدن قیمت ها تا حدود بسیاری کاهش و در نتیجه قیمت نهایی کاملا مقرون به صرفه و مورد رضایت می باشد. چای های فله در کیسه های 10، 20 الی 30 کیلویی قرار گرفته و حداقل سفارشات خرید چای گیلان به شکل فله از 50 کیلو آغاز خواهد شد.

چای گیلان

فروش چای محلی گیلان

گیلان با داشتن سابقه در تولید چای اصیل و سنتی ایرانی دارای چایکاران با تجربه ای است که چای محلی و دستی را به سنتی ترین شیوه در منزل تهیه می نمایند. در کنار انواع چای از بهترین برند چای ایرانی این امکان وجود داشته تا بتوان چای دستی را نیز سفارش داد و تنوع خوبی را از چای ارگانیک و 100% خالص تجربه نمود. خرید اینترنتی انواع چای گیلان، قیمت چای درجه یک لاهیجان، چای سیاه بهاره ائم از چای قلم، چای ممتاز و سرگل و نمونه های مرغوب چای سبز زرین، چای سبز قلم درشت و… را با سریع ترین روش خرید در سراسر کشور به شکل بی دغدغه تضمینی و دست اول با مرکز پخش چای لاهیجان در بازار ایران انجام نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com