چای ممتاز

چای ممتاز بهاره گیلان خرید عمده و جزیی

چای ممتاز بهاره گیلان خرید عمده و جزیی با قیمت های رقابتی و واحد از چای سیاه و سبز در مرکز پیش رو در حال انجام می باشد. چای ممتاز ارسالی از کدام شهر می باشند؟ آیا می دانید پرفروش ترین چای ایرانی در طول سال کدام چای است؟

چای ممتاز

چای ممتاز بهاره

این چای پس از چای سرگل در رده دوم قرار داشته و دارای ظاهری درشت تر از چای سرگل می باشد. از نظر خلوص بسیار بالا و با حداقل میزان چوب (ساقه چای) می باشد. از نظر تلخی و گسی کمتر از چای سرچین سرگل است و بیشترین تولید چای سیاه در این رده انجام می گردد و به جرات می توان پیچش دانه های چای و وزین بودن این نمونه را تنها مختص به همین چای دانست. با توجه به رایحه و طعم عالی این چای در میان مردم بسیار محبوب می باشد و یک چای عالی به جهت مصرف روزانه می باشد.

درجه خلوص چای ممتاز

از آنجا که در شمال ایران گیاه چای در بهترین شرایط پرورش یافته و مورد هجوم هیچگونه آفات و حشره ای قرار ندارد لذا نیاز به سمپاشی در آن احساس نشده و برگ های برداشت شده چای فاقد لایه ای از سموم می باشند. در فرآیند تولید چای در کارخانه نیز حق استفاده از هیچ ماده افزودنی چون رنگ و اسانس مجاز نبوده و تمامی چای ها 100% خالص بوده و رایحه و رنگدهی کاملا طبیعی را دارا می باشند.

چای ممتاز

تفاوت چای ممتاز بهاره با ممتاز تابستانه و پاییزه چیست؟

برداشت های آغاز بهار با توجه به شرایط استراحتی گیاه و مواد معدنی بالا و شیرابه بالا لذا ممتاز بهاره دارای رایحه بالاتری نسبت به دیگر برداشت ها بوده و برداشت های تابستان و پاییز از جمله چای های با قدرت رنگدهی بیشتر می باشند علاوه بر اینکه منطقه کشت نیز در این امر بی تاثیر نمی باشد.

بسته بندی های چای ممتاز ایرانی

  • سلفونی
  • بسته های کارتنی با نام برند خاص
  • کیسه ای فله با وزن های 10 کیلویی
  • 20 کیلویی
  • 25 کیلویی
  • 30 کیلویی

چای ممتاز

مرغوبیت چای ممتاز به چه عواملی بستگی دارد؟

  1. برگ های انتخابی برداشت شده
  2. فصل برداشت برگ ها
  3. شیوه تولید
  4. عرضه مستقیم یا غیر مستقیم چای

فروش چای ممتاز گیلان لاهیجان

گیلان را می توان مهد پرورش بهترین چای طبیعی و خالص دانست که بستر خوبی را برای تولید و فروش چای فراهم نموده است انواع چای سنتی و خالص از تولیدات چای در نواحی چایخیز گیلان بوده لذا می توان مرغوب ترین چای سیاه و چای سبز اصیلی را در این نواحی جستجو نمود. چای ممتاز بهاره گیلان خرید عمده و جزیی اش برای متقاضیان امکان پذیر بوده و فروش بهترین نمونه چای دستچین شده از معتبرترین کارخانجات چایسازی لاهیجان در این سایت امکان پذیر و می توان خرید دست اول با مناسب ترین قیمت های بازار را بدین طریق تجربه نمود.

چای ممتاز

خرید عمده و جزیی چای ممتاز بهاره گیلان

هر ساله خرید عمده و جزیی چای ممتاز بهاره گیلان از ابتدای برداشت برگ سبز در بهار آغاز و تا پایان سال بعد اتمام برداشت نیز ادامه می یابد.
مراکز فروش چای در استان گیلان بستر های خوبی را برای عرضه چای فراهم و خریداران هم اینک این امکان را دارند تا چای تولید تازه سال را به صورت مستقیم خریداری نموده و کاهش هزینه ها و بدون اتلاف وقت اقدام به خرید نمایند. متقاضیان و فروشندگان چای در سراسر ایران می توانند سفارش خرید انواع چای را اعلام و بدون معطلی و سریع ترین زمان سفارشات را درب محل کار و یا محل مورد توافق دریافت نمایند.

قیمت بهترین چای ممتاز ایرانی انتخاب شده لاهیجان

از آنجا که حساسیت بسیاری برای خریداران چای از نمونه های چای لاهیجان وجود دارد لذا شرایط فراهم شده این اجازه را داده تا با وجود مرکز چای ارگانیک ایرانی در لاهیجان بتوان چای های کارشناسی شده و دستچین شده ای را سفارش و خریداری نمود. چای ممتاز، چای سرگل، چای شکسته، چای قلم، چای ساچمه ای ، چای باروتی و چای خاکه برخی از نمونه های چای تولید شده در گیلان و انتخاب شده از لاهیجان می باشند که با قیمت های ارزان و رقابتی در دسترس قرار گرفته اند. قیمت چای ممتاز بهاره لاهیجان در سال 1400 به صورت جزیی هر کیلو 115000 تومان و جهت دریافت لیست قیمت می توانید از طریق کارشناسان مجموعه اقدام نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com