چای لاهیجان

چای لاهیجان فروش تضمینی با بهترین قیمت

چای لاهیجان از طریق فروش تضمینی با بهترین قیمت و کیفیت اصل در اختیار متقاضیان خرید عمده و جزیی قرار دارد. شما چگونه چای بهاره و درجه یک و اصیل ایرانی را تهیه و تامین می نمایید؟ چای لاهیجان اصل، فله و بسته بندی از مارک ها و برند های معتبر را از طریق بازار چای شمال به صورت مستقیم از این خطه خریداری کنید.

صنعت چای کاری در ایران صنعت نوظهوری نیست و طی سال ها تجربه هم اینک قابل رقابت با سایر چای های موجود در بازار و یا بهتر از آن ها می باشد که از طریق آزمون های مختلف سلامت و طبیعی بودن آن به اثبات رسیده است. گیاه چای از جمله گیاهانی با برگ هایی که ارزش اقتصادی بالایی دارد شناخته شده می باشد و توسط محمد میرزا چایکار ملقب به کاشف السلطنه به کشور وارد و کاشت آن در شهر لاهیجان با موفقیت به انجام رسید و هم اینک چای لاهیجان یکی از برترین و خوش آوازه ترین چای تولید شده در ایران نام دارد. شیوه تولید چای در لاهیجان و در تمام نواحی چایخیز به شکل کاملا سنتی و رسمی می باشد، اگز از مشتریان دائم چای لاهیجان هستید می دانید که رایحه دل انگیز چای این خطه و کیفیت بالای آن را نمی توان انکار نمود.

چای لاهیجان فروش تضمینی

تنوع تولید چای در لاهیجان

  1. چای سیاه لاهیجان
  2. چای سبز لاهیجان
  3. چای سفید لاهیجان
  4. چای دستی لاهیجان

چای سیاه بالاترین میزان تولید و فروش را دارا بوده، پس از آن چای سبز و سپس چای سفید با میزان تولید بسیار پایین به دلیل سختی در چیدن و قیمت بالا که همین میزان هم به دلیل نرخ بسیار بالا و به عنوان چای لوکس به بخش صادرات چای تعلق می گیرد.
چای دستی لاهیجان شاید برای بسیاری نا آشنا باشد اما این چای توسط تعداد اندک شماری از کشاورزان چایکار در منزل و با مالش دست و سپس خشک کردن در دستگاه های سنتی حاصل می شود. این چای به دلیل ظاهر بسیار درشت دیر دم تر از دیگر چای ها است اما پس از دم کشیدن رنگی بیشتر و طعم بی نظیری دارد. این چای سیاه دستی ارزش قیمت بالاتری را نسبت به ارقام کارخانه ای دارا می باشد.

انواع چای لاهیجان

چای دستی لاهیجان

چای سیاه دستی لاهیجان

فروش بهترین چای لاهیجان

طی دریافت تماس های بالای متقاضیان و تقاضای خرید بهترین انواع چای لاهیجان، چای سرگل، چای ممتاز و چای قلم ریز بدون چوب به عنوان مرغوب ترین چای ها با کیفیت تضمین شده بیشترین آمار فروش را دارا می باشند و در بین فصول نیز چای های بهاره بالاترین تقاضا و حجم سفارش را دارا هستند.

فروش بهترین چای لاهیجان

صادرات انواع چای لاهیجان

از آن جا که این شهر مراکز و کارخانه های چایسازی بسیاری را در کنار هم دارا می باشد لذا تهیه و تامین انواع چای صادراتی نیز کار بسیار آسان تری می باشد. صادرات چای لاهیجان و سودآوری بالای این حیطه سبب شده تا طی سال های آتی توجه خاصی به آن شود، کما اینکه معرفی چای ایرانی از طریق عرضه اینترنتی و شناخت بهتر آن به جهانیان تقاضای درخواست آن را به حجم بالاتری رسانیده است.

صادرات انواع چای لاهیجان

لیست قیمت چای لاهیجان

از آنجا که چای ها درجه های مختلف و سطح کیفی متفاوتی از یکدیگر را دار هستند و تحت تاثیر عواملی همچون :

  • نوع برگ
  • نحوه تولید
  • تعداد واسطه ها
  • فاصله شهر ها تا کارخانه
  • فصل برداشت
  • شرایط جوی حاکم بر منطقه در طول سال
  • میزان تقاضا
  • فله و یا بسته بندی قرار دارند، لذا تنها کافیست تا با یک تماس و دریافت لیست قیمت از نرخ های موجود مطلع و چای مورد نظر خود را خریداری نمایید.

قیمت چای لاهیجان

راهکار افزایش فروش چای لاهیجان

  • معرفی اینترنتی
  • معرفی مزایای مصرف این چای از طریق رسانه
  • برندسازی و تلاش بیشتر در عرضه چای به صورت بسته بندی
  • حمایت در بخش صادرات
  • فروش مستقیم چای از کارخانه

فروش چای لاهیجان

فروش تضمینی چای لاهیجان

از آنجا که در باغات چای ایران از هیچ سمومی به جهت سرمای طبیعی زمستان حاکم بر مناطق و عدم وجود آفات استفاده نمی گردد و در کارخانه نیز به شکل کاملا طبیعی و بدون اسانس به بازار مصرف عرضه می گردند لذا می توان با خیالی آسوده و تضمین شده چای مورد نظر را سفارش و دریافت نمود. خرید اینترنتی چای اصیل لاهیجان را از سایت مرجع چای ارگانیک ایرانی به شما پیشنهاد می نماییم.

فروش تضمینی چای لاهیجان

امتیاز
5٫0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com