چای قلم

چای قلم شمال ایرانی بهاره با بهترین قیمت

چای قلم شمال را با داشتن عطر و طعمی بی نظیر می توان یکی از بهترین گزینه خرید در میان انواع چای ایرانی دانست که کیفیت نوع بهاره آن بیش از سایرین است. آیا تمایل به خرید عمده این چای با قیمت مناسب در کنار دیگر چای ها را دارید؟ چای قلم ممتاز و درجه یک جهت فروش در بازار داخل و صادراتی را با مجموعه ما تجربه کنید.

آیا تاکنون از انواع چای های بهاره شمال و اصیل ایرانی نوشیده اید؟ به جرات می توان چای های برداشت شده در این فصل را دارای اوج کیفیت دانست و به طور کل چای این فصل دارای 10 الی 20 % عطر و رنگ بیشتر نسبت به چای سایر فصول می باشد. قیمت این چای ها نیز در بازار بیش از سایر چای ها می باشد. اما اگر به دنبال بهترین قیمت ها هستید به دلیل ارسال مستقیم چای ها از شمال می توانید نرخ های مقرون به صرفه تری را جهت خرید چای های خود پرداخت نمایید.

چای قلم شمال

چای قلم چیست؟

این چای به دلیل درشت بودن شکل ظاهر به این نام خوانده می شود و رایحه مطبوع آن را می توان به ساقه های موجود در آن نسبت داد. چای قلم بهاره به دلیل جریان بیشترین میزان رایحه چای در قسمت های بالایی ساقه عطر بالاتری را دارا می باشد. چای قلم شمال یکی از محصولات ویژه و پرفروش و پرطرفدار کارخانجات چایسازی است و هم اینک با استقبال خوی از سمت متقاضیان برخوردار است.

چای قلم بهاره

ویژگی چای قلم شمال بهاره

  • دیر دم
  • گسی خاص
  • عطر بالا
  • رنگدهی بیشتر
  • پیچش زیبای دانه های چای

بهترین چای قلم شمال

انواع چای قلم ایرانی موجود در بازار

  •  قلم ساده (باچوب)
  • چای قلم ریز سورت شده (بدون چوب)
  • چای قلم درشت سورت شده (بدون چوب)

چای قلم ایرانی

مهم ترین فواید نوشیدن چای قلم

  • ملین به دلیل شکل درشت
  • آرامبخش
  • دفع سموم
  • کارکرد بهتر سیستم گوارش

فواید چای قلم

قیمت چای قلم ایرانی

این چای بر طبق کیفیت، چوبدار بودن یا نبودن، درشت یا ریز بودن چای حاصله قیمتگذاری می گردد. اما عوامل محیطی سالانه و میزان تقاضا و فصل برداشت نیز بر قیمت چای تاثیرگذار می باشند که می توان تنها از طریق یک تماس در هر زمان از آن مطلع گردید.

قیمت چای قلم ایرانی

برای دم کردن چای قلم باید به چه میزان استفاده کنم؟

این چای به دلیل درشتتر بودن نسبت به دیگر چای ها لازم است که یک قاشق بیشتر در قوری ریخته شود و برای دم کشیدن آن باید اندکی بیشتر تامل نمایید.

قیمت بهترین چای قلم

بازار صادراتی چای قلم ایرانی

این چای امروه توانسته جایگاه خوبی را در بخش صادرات کسب نماید و اغلب متقاضیان این چای درخواست نوع سورت شده آن را به جهت ظاهر زیبا و یکدست و بازار خوب آن در کشور های هدف را دارند. جهت تهیه و تامین این چای در هر میزان جهت صادرات با تمام مدارک ما را به یاد بسپارید. تجارت خوب، شیرین و پرسودی را در این زمینه تجربه نمایید.

صادرات چای قلم

خرید چای قلم شمال

اگر از فروشندگان چای و فعال در این زمینه می باشید پیشنهاد خرید این چای یکی از بهترین گزینه های معرفی ما به شما می باشد. آن را از قلم نیندازید. چای قلم شمال در انواع چای سیاه و چای سبز در هر سه فصل بهار، پاییز و تابستان تولید و به بازار عرضه می گردد. خرید اینترنتی چای یکی از راه های مناسب برای دسترسی سریع تر به محصول ضمن ارسال مستقیم و قیمت مناسب تر و ارزان تر خواهد بود. شما می توانید سفارشات فله ای و بسته بندی خود را در حجم مورد نظر به مدیریت فروش مجموعه ارائه نموده تا در سریع ترین زمان به آن ها رسیدگی و ظرف زمان کوتاه محصول خود را طبق توافق در محل مورد نظر دریافت نمایید.

خرید چای قلم شمال

امتیاز
5٫0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com