چای طبیعی

چای طبیعی شمال فروش عمده به قیمت درب کارخانه

چای طبیعی اصل از چای تقلبی را چگونه تشخیص دهیم؟ چای طبیعی شمال فروش عمده به قیمت درب کارخانه در سراسر بازار چای ایران آغاز شد. برای خرید بهترین چای ایرانی از نوع بهاره و مرغوب ترین چای لاهیجان از هم اکنون می توانید سفارشات خود را با حداقل 2 کیلو خانگی و 50 کیلو عمده ثبت نمایید.

شاید بارها سوال های بسیاری در زمینه خرید چای ذهن شما را درگیر نموده که آیا چای انتخابی شما سالم و طبیعی است یا خیر؟ تقلبی بودن یا اصل بودنش را از کجا تشخیص دهم؟

چای طبیعی

چای طبیعی چگونه چایی است؟

به چایی طبیعی گفته می شود که در وهله اول با شرایط سالم و بدون سموم شیمیایی مرهله رشدی را طی نموده و پس از برداشت در کارخانه هیچ فرآوری خاصی ائم از رنگ و اسانس بدان افزوده نشده لذا رنگ و بوی طبیعی داشته و نیاز به دم کشیدن و طی زمان به جهت نوشیدن دارد.

خواص چای طبیعی شمال

  • درمان کننده بسیاری از بیماری ها
  • کالری پایین
  • کاهش دهنده کلسترول
  • بهبود عملکرد کلیه ها
  • مراقبت از قلب
  • کاهش احتمال سکته
  • ممانعت از پیشرفت بیماری فراموشی
  • قدرت سیستم ایمنی بدن را افزایش می دهد
  • ضدویروس
  • کاهش التهابات داخلی بدن

چای طبیعی شمال

تشخیص و تست چای اصل

  1. زوددم بودن چای گزینه مشکوکی برای خرید چای است.
  2. کدر شدن چای پس از دم کشیدن نشان از افزوده شدن ماده رنگی دارد.
  3. لایه روغنی روی فنجان چای حاکی از وجود اسانس دارد.
  4. چای طبیعی پس از دم کشیدن زلال و شفاف است.
  5. اگر چای خالص را لمس کنید می بینید که تیز و زبر است.
  6. رایحه چای خشک اصل طبیعی و سبک و چای تقلبی بویی شبیه ادکلن دارد.
  7. چای طبیعی دیر دم است و این عکس العمل متعلق به محصولی گیاهی و اصل است.
  8. رنگ ظاهر چای ارگانیک سیاه متمایل به قهوه ای بوده

فروش چای لاهیجان اصل (بهترین چای ایرانی)

آیا با چای لاهیجان آشنایی دارید و از نمونه های آن تست کرده اید؟ در ایران با قدمت ترین مرکز کشت و تولید چای در لاهیجان بوده و از این رو با توجه به کیفیت و سلامت بالای چای این شهر آن را پایتخت چای ایران نامیده و انواع چای این شهر را بهترین چای ایرانی نام نهاده اند که بیشترین حجم تقاضای چای ایرانی را در بازار داشته و با توجه به اصالت و سنتی بودن همیشه سودآوری خوبی را نیز به همراه دارد. فروش چای لاهیجان اصل مستقیم و تضمینی از طریق سایت چای ارگانیک ایرانی در حال انجام بوده و خریداران عمده ای و تجار محترم جهت تامین تنوعی از مجموعه چای بهاره، تابستانه و پاییزه می توانند نام مجموعه را به یاد بسپارند.

چای طبیعی

فروش عمده چای طبیعی شمال به قیمت درب کارخانه

خریداران عمده ای چای همیشه در بازار به دنبال کیفیت و قیمت مناسب هستند حال اگر چای 100% طبیعی و خالص باشد مزیت عالی برشمرده شده و می تواند جلب رضایت بیشتری را فراهم آورد. فروش عمده چای طبیعی شمال به قیمت درب کارخانه در بازار سراسر ایران از طریق مرکز پخش چای ایران فراهم و می توان بهترین چای طبیعی بهاره ائم از چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم خوش رایحه، چای شکسته و چای باروتی را فله و حتی برند با بسته بندی های متنوع دریافت نمود.

چای طبیعی را چه مدت زمان می توان مصرف نمود؟

در صورتی که با رعایت نکات لازمه چای سنتی طبیعی شمال در ظروف دربسته دور از نور و حرارت و رطوبت نگهداری شوند به مدت 12 الی 18 ماه قابل نگهدار بوده و چنانچه از برند ها و در بسته های پک باشند به مدت 2 سال هم قابلیت ماندگاری و مصرف را دارا می باشند.

چای طبیعی

خرید آنلاین چای طبیعی شمال

برای سهولت در دسترسی به بهترین چای سنتی و اصیل در نمونه های چای سیاه و چای سبز درجه یک از طریق مرکز پخش چای ایرانی تدابیری اندیشیده شده و می توان بدون واسطه مرغوب ترین چای فله اصل و وزین را به قیمت درب کارخانه و مستقیم از نواحی شمال لاهیجان به صورت آنلاین خریداری و ثبت سفارش نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com