چای ممتاز سیاه

چای طبیعی خوب لاهیجان چی بخرم؟

چای طبیعی خوب لاهیجان چی بخرم؟ اسم بهترین چای ایرانی چیست؟ آیا مهم ترین مراکز خرید و فروش چای طبیعی و ارگانیک را که قیمت های دست اول را ارائه می کنند می شناسید؟

تولید چای در دنیا

چای محصولی معروف و شناخته شده در کل دنیا اس این محصول در فرهنگ های مختلف با آداب خاصی نوشیده می شود اما با 3 شیوه در دنیا تولید می گردد چنانچه برگ گیاه چیده و به شکل تازه برای عملیات پلاسیدن یا تخمیر فرستاده شود، رنگ گیاه عوض و سیاه می ‌شود. بو و مزه آن هم تغییرکرده و خشک می‌ شود که نتیجه خشک شدن، چای سیاه است. حال اگر برگ های سبز تازه سریعا خشک شود و تخمیر روی آن صورت نگیرد، در نتیجه چای سبز حاصل که رنگ کمتری تولید می‌ کند اما خواص آن بیشتر است. نوع دیگر چای نیمه تخمیری است که با نام اولانگ (اولونگ) شناخته می شود. این چای در چین تهیه می ‌شود و خواص آن بین چای سبز و سیاه قرار دارد.

چای طبیعی

چای طبیعی

یکی از محصولاتی که بعد آب همواره مورد توجه بوده و هست نوشیدنی با نام چای است. این محصول بهتر است تا همواره به شکل خالص مورد استفاده قرار گیرد. چای طبیعی نباید حاوی هیچ ماده افزودنی ائم از رنگ و رایحه و سموم باشد چرا که استفاده از هر یک از این مواد اثرات مخربی را بدن انسان ها به جای می گذارد. تولید چای به شکل طبیعی در استان گیلان در نواحی شمال ایران در حال انجام و از بهترین برگ های بالایی گیاه چای برای تولید استفاده می کنند لذا این چای ها امروزه در بازار مورد توجه و خرید و فروش خوبی را به همراه داشته اند.

خواص چای طبیعی لاهیجان

  • ضد درد
  • ضد آلزایمر
  • ضد سرطان
  • کاهنده چربی خون
  • مقوی قلب
  • ادرار آور و دفع سموم
  • محرک سیستم عصبی و آرامبخش
  • حفاظت از کبد
  • پیشگیری از سکته
  • عدم سوزش معده
  • کاهش دهنده فشار خون بالا
  • محرک قدرت ایمنی بدن

عطر، طعم و رنگ چای طبیعی چگونه است؟

از یک چای طبیعی نمی توان انتظار داشت تا سریع آماده و یا رنگ بسیاری را نمایان کند در صورتی که چای طبیعی و خالص باشد باید به درستی دم کشیده تا رایحه، رنگ و مزه دلخواه را بروز دهد. در اینصورت رایحه ای سبک و بی نظیر، رنگ آلبالویی و طعمی گس و اندکی تلخ را خواهد داشت.

چای طبیعی

چای طبیعی خوب لاهیجان چی بخرم؟

شاید این پرسش یک از سوال های مهم برای بسیاری از افراد باشد. شما یا چای را شناخته و یا اینکه برای شناخت آن به مراکز خاصی اعتماد می کنید که لازم است تا در این رابطه از مراکز تخصصی و مشاورین آن کمک بگیرید. لاهیجان و دیگر شهر های همجوار آن از مهم ترین نقاط مدنظر خریداران چای برشمرده شده و می توان بهترین چای های طبیعی را از این طریق سفارش نمود. بسته به ذائقه و منطقه ممکن است نوع انتخابی متفاوت و برای این امر همواره کارشناسان ما همراه شما خواهند بود اما سه نمونه چای سرگل، چای ممتاز و چای قلم از پرفروش ترین نمونه ها در کل سال نام دارند.

خرید بهترین چای طبیعی بهاره لاهیجان

بهترین چای در ایران در استان گیلان تولید و منطقه لاهیجان در اولویت کیفیت، کشت و آماده سازی چای قرار دارد. چای ها در مرحله آخر در کارخانه ها بر حسب شکل ظاهر و کیفیت رتبه بندی و سپس روانه بازار فروش می شوند. با توجه به فصل چای هم کیفیت چای ها سنجیده می شوند به طوری که برداشت بهاره بالاترین کیفیت را دارا و در درجه بندی ها چای سرگل در رده بهترین چای اصل و خالص قرار گرفته است. برای خرید امروزه راه های خوبی پیشنهاد می شود چرا که مراکز اصلی همواره از طریق خرید اینترنتی چای دشترسی بهتری فراهم نموده و لذا می توان انواع چای ارگانیک و سنتی را سفارش و اقدام به خرید نمود.

چای طبیعی

فروش چای سیاه و چای سبز طبیعی در فروشگاه چای ایرانی

در کشور ما چای سیاه طبیعی و چا سبز طبیعی دو نمونه با اصلی ترین حجم تولید برشمرده می شوند و با توجه به استاندارد های لازمه و رعایت شده در این چای ها می توان کیفیتی تضمینی و درجه یک را توقع داشت. در فروشگاه های چای، تنوعی از چای های تولید داخل یو وارداتی عرضه می شود اما وجه تمایز فروشگاه چای ایرانی با دیگر مراکز ارائه دست اول چای به شکلی تازه و تضمینی با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین قیمت بازار می باشد. برای خرید چای اصل و تنوعی از چای فله و چای بسته بندی می توانید شرایط خوبی را با فروشگاه چای ایرانی تجربه نمایید.

قیمت چای طبیعی ایرانی

شاید یکی از فاکتور های مهم در زمان خرید برای هر خریداری قیمت باشد. این موضوع می تواند یک خریدار را از سفارش منصرف یا حجم سفارشات وی را افزایش دهد. قیمت چای طبیعی ایرانی موجود در بازار بسیار ارزان تر و بهتر بوده و امکان ثبت سفارشات خرده و عمده ای فراهم می باشد. فرقی نمی کند که خریدار جزیی چای هستید یا خریدار عمده ای می تواند مناسب ترین لیست قیمت انواع چای را از طریق مجموعه روبرو و به قیمت درب کارخانه دریافت نمایید.

چای طبیعی

معتبرترین مرکز فروش چای خالص و طبیعی در ایران

حتما تاکنون متوجه شده اید گیلان مهم ترین مراکز چایسازی را دارا و لذا از مهم ترین مکان ها برای تامین چای می باشد. مرکز فروش چای ایرانی در لاهیجان از نقاط شناخته شده و همواره درجه یک ترین چای اصل و 100% خالص را در سراسر بازار چای ایران عرضه نموده است. با همکاری با این مرکز می توانید تجربه خوبی را با کیفیت های متنوعی از چای شکسته، چای قلمی، چای ممتاز و… را دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com