چای شکسته

چای شکسته ایرانی با قیمت خرید ارزان

چای شکسته ایرانی با قیمت خرید ارزان را از کدام مرکز بخرم؟ فروشگاه چای ایرانی عرضه کننده انواع چای اعلای ایرانی بدون مواد افزودنی و 100% طبیعی و خالص است. بهترین چای شکسته، چای ممتاز بهاره، چای دستی و چای صادراتی درجه یک را از شمال ایران عمده و جزیی خریداری نمایید.

ما ایرانی ها از مصرف کنندگان بالای چای در دنیا هستیم و بازار چای ایران با توجه به تقاضای بالا از مکان های مناسب برای عرضه چای توسط ابرقدرت های این زمینه می باشد لذا در این بازار می توان تنوعی از چای های اصل و تقلبی را دید که شاید جداسازی و شناخت آن برای حرفه ای های این زمینه کار بسی سخت و دشوار باشد. اما همواره چای ایرانی با عنوان بهترین چای سالم دنیا یکی از گزینه های عالی بوده و می توان آن را به شکل فله و در بسته بندی در بازار مشاهده نمود. یکی از چای های با تقاضای بالا در داخل کشور و تقاضای بالای حجم صادراتی می توان از چای شکسته یاد نمود که هم قیمت ارزان ر و هم کیفیت مطلوبی را دارا است.

چای شکسته

چای شکسته چیست؟

همان طور که از نام این چای پیداست به تکه های خردتر چای چای شکسته گفته می شود که طی جداسازی چای ممتاز و قلم از الک های با نمره خاص حاصل می شود. شکل نامنظمی را داشته و در رنگدهی و رایحه حد متعادلی داشته و چای مقرون به صرفه ای برای مصارف روزمره بر شمرده می شود.

تفاوت چای قلم با چای شکسته چیست و کدام بهتر است؟

در توضیح تفاوت می توان به شاخصه سایز و شکل این دو نمونه چای اشاره کرد چرا که چای قلم پیچش در دانه های چای و سایز درشتی داشته و حال آنکه چای شکسته خرد و ظاهر صاف و بدون شکلی دارند. به لحاظ خاصیت چای قلم چون در زمره چای های درشت جای دارد لذا خاصیت بسیاری را دارا می باشد. مدت زمان دم کشیدن چای شکسته زود تر از چای قلم می باشد.

چای شکسته

رقم بندی چای شکسته چه نام دارند؟

  • چای شکسته ممتاز
  • شکسته درجه 1
  • شکسته درجه 2
  • شکسته درجه 3

بهترین چای شکسته ایرانی چه نام دارد؟

در هر رقم بندی و دسته بندی چای می توان انواع مرغوب تا به انواع ضعیف تر را شاهد بود. در میان چای شکسته ایرانی، شکسته ممتاز بالاترین رتبه کیفیت و رنج قیمت را دارا بوده و چنانچه از برداشت چای بهاره نیز حاصل شود در رتبه بالاتری قرار خواهد داشت.

چای شکسته

چای شکسته ایرانی با قیمت خرید ارزان

خریداران چای در دسته ها و گروه های مختلفی قرار دارند اما در کل همه در انتخاب نوع چای دقیق و همواره به دنبال قیمت ارزان تری از آن می باشند. برای انتخاب و خرید چای مرغوب قطعا مراکز فروش چای و نمایندگی پخش چای در نواحی شمالی ایران علی الخصوص در گیلان منابع اصلی و مهمی در ارائه قیمت های دست اول و عرضه مستقیم چای به قیمت کارخانه می باشند لذا می توان چای فله و طبیعی و از بهترین برند های چای ایرانی را چه کیلویی و چه عمده با قیمت خرید ارزان تری در دسترس داشت.

خرید چای شکسته ایرانی اعلا

چای های ایرانی همواره در بازار چای از طبیعی ترین و سالم ترین چای های موجود بدون رنگ و طعم دهنده بوده و گزینه های عالی برای خرید برشمرده می شوند. برای خرید چای شکسته ایرانی اعلا، شهر لاهیجان و نقاط همجوارش همچون املش، رودسر و… از نواحی مهمی برشمرده شده که می توان علاوه بر ثبت سفارش چای شکسته ایرانی با قیمت خرید ارزان تر دیگر چای درجه یک سیاه و سبز را با درصد خلوص 100% و کاملا تضمینی با تنوع مورد دلخواه در اختیار داشت. خریداران چای های شکسته در بازار عبارتند از :

  • شرکت های بسته بندی
  • صادرکنندگان
  • خریداران خانگی
  • بنک داران
  • فروشگاه ها و…

چای شکسته

فروش عمده چای شکسته فله

ثبت سفارشات فله ای چای در ایران به دلیل تقاضای بالا و قیمت ارزان تر بسیار بالا بوده و با آغاز برداشت این حجم از سفارشات به شکل عمده ای آغاز و تا پایان برداشت و پس از آن ادامه داشته و بازار تقاضا می طلبد تا دسترسی بهتر و بیشتری در گستره وسیع برای چای های اصیل ایرانی فراهم گردد. مجموعه چای ارگانیک ایرانی در شهر لاهیجان همواره چای اصل و درجه یک اعلا را چه به صورت پخش در بازار داخل و چه صادرات چای ها انجام و در این زمینه در نظر دارد تا فرهنگ سازی و ارائه بهتری از چای خالص و ممتاز را در میان خریداران ارائه نماید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com