چای شمال

چای شمال در فروشگاه آنلاین با بهترین قیمت

چای شمال در فروشگاه آنلاین چای ایرانی ضمن بهترین کیفیت با مناسب ترین قیمت در حال فروش می باشد؟ قصد خرید عمده چای شمال را دارید؟ درجه یک ترین چای سیاه و چای سبز شمال را می توانید به صورت فله و بسته بندی از هم اینک سفارش و خریداری نمایید.

مختصری از تاریخچه چای در شمال

در قدیم ابتدا نوشیدن قهوه در بین ایرانیان رواج داشت و با توجه به تازه شناخته شدن چای و کم بودن آن و قیمت بالا تنها اقشار خاص و ثروتمند می توانستند از آن تهیه و بنوشند تا اینکه فردی به نام محمد میرزا چایکار ملقب به کاشف السلطنه با ورود نهال و تخم چای و کاشت موفقیت آمیز آن در منطقه چارخانسر لاهیجان توانست با هدف خودکفایی کشور از واردات چای موفق به ترویج و تولید چای شمال و بسط و گسترش آن به سایر شهر های شمال شود. چای ایران در حال حاضر تنها در شهر هایی با شرایط مناسب رشد چای همچون لاهیجان، املش، فومن، لنگرود، رودسر، چابکسر، کلاچای، واجارگاه، شفت، صومعه سرا، تنکابن و رامسر با سطح باغات وسیع وجود داشته و مرغوبترین چای با عطر، طعم و رنگ واقعی و صددرصد طبیعی را می توان از این نقاط در اختیار داشت.

قیمت چای شمال

معرفی انواع چای شمال

  • سرگل
  • ممتاز
  • شکسته
  • قلم
  • باروتی
  • خاکه

 

فروشگاه چای شمال

قیمت بهترین چای شمال

 

فروشگاه آنلاین چای

 

بهترین چای شمال

فروشگاه آنلاین چای شمال

چای شمال هم اینک در فروشگاه های خاصی در شهر های ایران در حال عرضه می باشد اما چنانچه قصد دارید تا مستقیم این چای را جهت توزیع چای در بازار داخل و صادرات و حتی سفارش خانگی در اختیار داشته باشید فروشگاه آنلاین پیش رو را به خاطر بسپارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com