فروش چای سبز

چای سبز ساچمه ای لاهیجان در بازار چای ایرانی

چای سبز ساچمه ای یکی از چای های مرغوب، وزین و با خاصیت بسیار است. چای سبز ساچمه ای لاهیجان در بازار چای ایرانی با بهترین کیفیت عرضه می گردد. برای خرید انواع چای بهاره 1400 بصورت عمده و جزیی ما را به یاد بسپارید.

چای سبز ساچمه ای

چای سبز ساچمه ای

این چای نمونه ای مالشی و لول شده برگ های جوان چای است که وزین و ارزش خاصیتی و کیفیتی بسیاری دارد. به دلیل پیچش و لوله ای بودن برگ ها لذا میزان مصرف آن کمتر و از این لحاظ کاملا مناسب و مقرون به صرف می باشد. این چای را می توان حاصل انتخاب بهترین برگ های جوان چای دانست و حجم تولید این چای کم و قیمت بالاتری را نیز نسبت به دیگر درجه بندی های چای دارا می باشد.

خواص چای سبز ساچمه ای

  • ضد سرطان
  • مبارزه با میکروب ها و ویروس ها در مواجه با بدن
  • ضد استرس
  • انرژی دهنده
  • کالری پایین
  • تقویت تمرکز و تفکر
  • ضد دیابت
  • عدم سوزش معده
  • دفع سموم بدن

 

چای سبز ساچمه ای

چای سبز ساچمه ای لاهیجان در بازار چای ایرانی

کارخانه های چایسازی نقش مهمی را در تولید چای خوب و مرغوب دارا می باشند لذا نمونه های چای مرغوبی چون چای ساچمه ای را می توان در بین تولیدات چای ایرانی مشاهده نمود که توانسته اند رقابت تنگاتنگ و خوبی را فراهم، ضمن اینکه کاملا چای ها طبیعی و فاقد اسانس بوده و به صورت تازه به بازار عرضه می گردند. چای سبز ساچمه ای لاهیجان در بازار چای ایرانی در حال عرضه بوده و می توان در زمان سفارش این چای را در کنار دیگر انواع چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم و… چای های سنتی ثبت سفارش و خریداری نمود.

قیمت چای سبز ساچمه ای بهار 1400

یکی از فاکتور های مهم در زمان خرید اطلاع از قیمت و مرغوبیت چای خریداری شده می باشد. با توجه به اینکه چای ساچمه بهاره برداشت چین اول کیفیت بسیار بالایی دارد لذا ارزش قیمتی آن بالاتر و در سال 1400 با افزایش قیمت 45%خرید برگ سبز چای لذا افزایش قیمت چای های را شاهد بوده ایم و قیمت چای ساچمه ای اعلا هر کیلو 160000 تومان از طریق مرکز فروش چای ارگانیک ایرانی در لاهیجان عرضه گردیده است.

چای سبز ساچمه ای

فروش چای سبز ساچمه ای اعلای ایرانی در سراسر کشور

چای های وارداتی در بازار چای ایران در حال عرضه و خریداران بسیاری با توجه به عدم شناخت کافی از این چای ها آن را خریداری و از رنگ مصنوعی و رایحه غیر طبیعی آن استفاده می کنند. آیا چای ساچمه ای ایرانی را مصرف نموده اید؟ اگر این چای را تاکنون مصرف نکرده اید پیشنهاد خرید آن به شما می شود تا از کیفیت های مطلوب و مرغوبیت بالای آن بهره مند شوید. چای های ایرانی همچون چای ساچمه ای ، چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم لیزری از چای های اعلا با بهترین کیفیت بوده و از جمله مناسب ترین گزینه ها جهت مصرف روزانه و فروش آن در بازار می باشند.

چای سبز ساچمه ای

سفارش خرید اینترنتی چای سبز ساچمه ای

این روز ها خرید اینترنتی در حوزه چای با موفقیت های بسیاری همراه بوده و سبب شده تا چای های تولید تازه هر سال مستقیم و تازه به مصرف کنندگان و فروشندگان عرضه و پخش عمده و جزیی چای را در سطح کشور با حجم های بالا شاهد می باشیم یکی از نمونه های پر استقبال چای سیاه و چای سبز ساچمه ای بوده و این چای قابلیت عرضه به صورت سنتی سلفونی و عمده در کیسه را دارا می باشد و خرید چای فله ای از لحاظ ارزش قیمتی نیز بسیار به صرفه و با ثبت سفارش اینترنتی چای می توان در سریع ترین زمان سفارشات را درب منزل یا محل کار دریافت نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com