چای بهاره گیلان

چای بهاره گیلان 1 کیلویی درجه یک به قیمت درب کارخانه

چای بهاره گیلان، چین اول 99 با بهترین کیفیت آماده ثبت سفارش عمده و جزیی شد. چای بهاره گیلان 1 کیلویی درجه یک به قیمت درب کارخانه چای از لاهیجان در حال عرضه به بازار می باشند. برای خرید انواع چای سرگل، چای ممتاز، چای قلم خوش رایحه بهاره در سراسر ایران می توانید حجم مورد تایید را به کارشناسان واحد فروش ارائه نمایید.

آیا عرضه چای بهاره گیلان را در منطقه خود دارید؟ چای را از دست خریده یا مستقیم از مراکز فروش چای در نقاط چایخیز خریداری می نمایید؟ اگر واقعا قصد عرضه و فروش چای مرغوب و اصیل را دارید چای گیلان گزینه عالی با توجه به داشتن مراگز فعال چایسازی و قیمت های دست اول می باشند.

 

چای بهاره گیلان

چای چین اول (برداشت چای بهاره در گیلان)

موقعیت قرار گرفتن گیلان در جغرافیای عالی و مناسب سبب شده تا محصولات عالی و استراتژیکی را در این نقطه داشته باشیم. چای یکی از محصولات مهم در این خطه است و برداشت آن در سه فصل از سال یعنی بهار، تابستان و پاییز با فاصله هر 45 روز یکبار انجام میگیرد. به اولین برداشت برگ سبز چای بعد یکدوره استراحت 6 ماهه در نیمه دوم بهار یعنی اردیبهشت ماه و چای حاصل از آن چای چین اول یا چای سرگل یا سرچین گفته می شود. از میان چای ها علاوه بر فاکتور طبیعی و سالم بودن، بهترین چای، چایی است که در فصل بهار برداشت و به آن چای بهاره می گویند.

اسامی چای بهاره گیلان در بازار چه نام دارند؟

  • چای سرگل بهاره
  • چای ممتاز بهاره
  • چای شکسته بهاره
  • چای قلم بهاره
  • چای باروتی بهاره
  • چای خاکه بهاره

چای بهاره گیلان

فاکتور های مثبت چای بهاره گیلان کدامند؟

  1. 10 الی 20 % رایحه بیشتر
  2. رنگدهی عالی
  3. قدرت دم کشیدن 10 الی 15 دقیقه
  4. ارزش قیمتی متناسب با کیفیت
  5. تولید تازه و نوبرانه
  6. خاصیت های فراوان و قابل درک
  7. مزه تلخی و گسی بالاتر به نسبت برداشت های بعدی
  8. طعم بی نظیر و دوست داشتنی

چای بهاره گیلان

فروشگاه چای ارگانیک ایرانی عرضه کننده بهترین چای لاهیجان

در استان گیلان شهر لاهیجان مهم ترین مرکز پرورش و تولید چای در ایران می باشد لذا این نقطه همیشه مورد توجه خریداران چه داخلی و چه خارجی جهت خرید چای اصل و اصیل و کاملا سنتی قرار دارد. فروشگاه چای ارگانیک ایرانی با توجه به موقعیت قرار گرفتن در پایتخت چای ایران تلاش نموده تا همواره بهترین چای لاهیجان را از نمونه های اعلای چای بهاره و انواع چای فله درجه یک را در بازار ایران عرضه و پخش نماید. در این فروشگاه این مزیت فراهم شده تا همیشه چای تازه از تولید به مصرف همراه به قیمت درب کارخانه در دسترس قرار گیرد.

خرید بهترین چای ایران

قطعا همه خریداران چای در بازار به دنبال خرید بهترین چای هستند اما روش ها و شیوه های مختلفی وجود دارد تا چای اصل و خالص را بشناسید که نیازمند تجربه و تبحر در این زمینه می باشد. وجود مراکز و مراجع تخصصی در این زمینه و ارائه مشاوره به خریداران در امر می توانند خدمت بزرگی را ارائه نمایند. برای خرید چای بهاره گیلان با عنوان بهترین چای ایران در نمونه های درجه بندی شده می توانید از هم اکنون اقدام به ثبت سفارش نموده و با خیالی آسوده چای اعلای ایرانی را درب محل کار و یا منزل دریافت نمایید.

چای بهاره گیلان

چای بهاره گیلان به قیمت درب کارخانه

یکی از راه های مناسب خرید و فروش چای در بازار دسترسی سریع و ارسال به موقع چای در بازار جهت دیده شدن و افزایش سطح فروش است. از این رو شما با ارتباط با مراکز اصلی تولید و فروش چای در مراکز چایسازی گیلان خواهید توانست چای بهاره گیلان به قیمت درب کارخانه چه به صورت جزیی و چه عمده دریافت نمایید. نمونه های چای سیاه و چای سبز درجه یک و چای دستی سفارشی و بهترین برند چای لاهیجان و انواع چای صادراتی از جمله موارد قابل سفارش در سایت چای ارگانیک ایرانی می باشند.

فروش چای ممتاز بهاره درجه یک (1 کیلویی)

در کنار خریداران عمده ای چای از کارخانه مصرف کنندگان خانگی نیز درخواست خرید مستقیم چای ممتاز بهاره درجه یک و سایر چای ها را دارا می باشند هم اینک امکان ثبت سفارشات خرید چای بهاره گیلان به صورت 1 کیلویی وجود داشته و حداقل این میزان از 2 کیلو آغاز خواهد شد. با خرید چای سنتی اصیل گیلان، چای سالم و کیفیت تضمینی و 100% خالص و سالم دنیا را در اختیار داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com