چای باروتی

چای باروتی درجه 1 در بازار چای ایرانی

چای باروتی درجه 1 در بازار چای ایرانی با نازل ترین قیمت و حداقل سفارش 30 کیلو به فروش می رسد. چای باروتی به نوعی چای شکسته اما با ظاهر ریز تر است. خرید اینترنتی بهترین انواع چای سنتی و ارگانیک شمال ایران را همراه با ما و در هر مکان و هر زمان انجام نمایید.

چای باروتی

چای باروتی

یکی از چای ها با ظاهر ریز و اصطلاحا به نوعی چای شکسته که زوددم محسوب می شود. و حاصل عبور چای ها از غربال ها با شماره کوچک است. این چای قیمت ارزانی داشته و مصرف روزمره آن در وعده های متناوب توصیه نمی گردد. چای باروتی به دلیل شباهتش به باروت بدین نام نامیده شده و تفاوت این چای با چای کله مورچه در شیوه متفاوت تولید و ظاهر دایره ای چای کله مورچه ای می باشد.

تولید چای باروتی در گیلان

گیلان از بزرگترین منابع تولید چای در ایران برشمرده می شود و شیوه تولید چای در این ناحیه سنتی یا ارتدوکس نامیده می شود و چای های تولید شده حاوی هیچ ماده افزودنی نبوده و کاملا سالم و طبیعی هستند. حجم تولید چای در گیلان با بالاترین میزان به چای سیاه بازگشته و چای سرگل، چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای باروتی و خاکه از اسامی درجه بندی چای سیاه و چای سبز طبیعی و اصیل این نقطه می باشند.

چای باروتی

خواص چای باروتی در صورت طبیعی و خالص بودن چیست؟

  • رفع حالت خواب آلودگی و افزایش هوشیاری
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کاهش فشار خون
  • کاهنده غلظت خون
  • افزایش ادرار و دفع سموم
  • بهبود عملکرد قلب
  • عدم سوزش معده
  • مراقبت از پوست و مو
  • استحکام استخوان ها
  • پیشگیری از ابتلا به پارکینسون
  • رفع بوی بد دهان
  • ضد ویروس

چای باروتی

چای باروتی درجه 1 در بازار چای ایرانی

برای اینکه بتوان چای درجه 1 و خالصی را در اختیار داشت بازار چای ایران در لاهیجان از مراجع تخصصی خرید و فروش و صادرات چای بوده و همواره در تلاش است تا چای را به صورت تازه از تولید به مصرف در حجم عمده و کیلویی به مصرف کنندگان در سراسر کشور ارائه نماید. خریداران عمده ای چای باروتی برای خرید این چای در کیفیت های متنوع و رنج قیمت ارزان تر از بازار همواره می توانند سفارشات خود را از حجم کم تا تناژ مورد نظر ارائه و در صورت موجودی آن را ثبت و خریداری نمایند.

قیمت چای باروتی درجه 1 شمال

برای استعلام و دریافت قیمت چای این روز ها منابع معتبر فروش چای شمالی در حال ارائه خدمات و قیمت های روز به شکل ارزان تری می باشند لذا فرصت خوبی جهت خرید و سفارش بوده و تضمین کیفیت در مورد چای های ارسالی به صورت 100% می باشد. قیمت های موجود در بازار بر أساس نوع چای، فصل برداشت، حجم سفارش، نوسانات بازار متفاوت بوده و لازم است تا قیمت های دست اولی را در اختیار داشته باشید. قیمت چای باروتی درجه 1 در بازار چای ایرانی عمده در دونوع مرغوب به صورت 32000 و 42000 تومان در برداشت بهاره سال 99 به صورت فله ای بوده است.

چای باروتی

فروش عمده چای باروتی گیلان

با وجود فعالیت عمده مراکز چایسازی در شمال ایران لذا بستر مناسبی جهت خرید و فروش عمده انواع چای اصیل و کاملا سنتی و طبیعی فراهم شده و می توان در صورت داشتن سفارش خرید چای باروتی از بهترین و درجه یک ترین کیفیت چای بهره مند گردید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com