چای ایران 100% خالص خرید با بهترین قیمت

چای ایران 100% خالص خرید با بهترین قیمت را می توان از طریق بزرگترین مرجع تخصصی چای ارگانیک ایرانی تجربه نمود. تاریخچه چای ایران به زمان های دور بازگشته و همواره بهترین چای و مارک را تولید و روانه بازار نموده است. فروش عمده انواع چای درجه یک بهاره و کیفیت تضمینی چای ها هم اینک در سراسر کشور آغاز شد.

چای ایران

چای ایران

چای در ایران از قدمت تولیدش بیش از یک قرن و اندی می گذرد اما ریشه و سرمنشاء این گیاه از ایران نبوده و گیاه و بذر آن از طریق واردات توسط فردی به نام کاشف السلطنه در منطقه چایخانسر لاهیجان کشت و سپس به شهر های همجوارش گسترش یافت به طوری که هم اینک 90% از باغ های چای در گیلان و 10% از آن در مازندان قرار گرفته است. آیا می دانید سرانه مصرف چای در ایران توسط هر فرد چقدر است؟ براساس آمارها، متوسط تولید برگ سبز باغ های چای در ایران حدود هفت تن در هکتار است که این رقم با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل مرتبط در مناطق چایکاری می تواند متغییر باشد و سهم هر فرد ایرانی از مصرف چای به طورمیانگین سالانه چیزی حدود 1/5 کیلوگرم می باشد.

چای ایران

تولید چای در ایران

با توجه به علاقه وافر مردم ایران به چای سیاه بیشترین سهم تولید چای متعلق به این چای سنتی خوش رنگ و خوش رایحه بوده و پس از آن چای سبز ایران در رده دوم قرار قرار دارد. تولید چای در ایران به شیوه رسمی یا ارتدکس می باشد و چای های آماده شده حاوی هیچ گونه دستکاری و افزوده شدن مواد شیمیایی و اسانس نمی باشند. تجربه بالا ی تولید توسط کارخانه های چایسازی سبب شده تا همواره چای صد در صد طبیعی و خالص با کیفیت عالی روانه بازار شود.

چای ایران

اسم بهترین چای ایران چیست؟

در شمال ایران با توجه به شرایط برداشت برگ سبز چای در سه فصل از بهار، تابستان و پاییز شاهد تنوعی از چای های خوش رنگ و خوش رایحه ای هستیم که با توجه به سلامت بالا و داشتن خلوص از گزینه های عالی به جهت خرید عمده و جزیی در بازار چای می باشند. بهترین چای ایران چای بهاره و نوع اول برداشت برگ سبز از باغات با نام چای سرگل نام دارد. رایحه این چای 10 الی 12% بیش از دیگر چای ها بوده و ارزش قیمتی بالاتری را نیز دارا می باشد.

آیا به دنبال خرید بهترین مارک چای ایران هستید؟

مراکز چایسازی شمال ایران یکی از مکان های معتبر و عالی به جهت تولید و عرضه چای ها هستند چرا که با شیوه خوب تولید می توانند همواره رضایت بیشتر مشتریان را جلب نمایند. هرچه کیفیت چای تولید بالاتر در نتیجه سطح رضایتمندی افزایش و استفاده از چای ایران بیشتر خواهد شد.

در زمینه برند و مارک بسیاری از کارخانه ها پس از آماده سازی چای ها یا آن ها را فله ای عرضه نموده و یا با نام برند خود بسته بندی و یا شرکت های بسیاری جهت برندسازی خود چای را خریداری و به شهر خود جهت بسته بندی انتقال می دهند، اما همواره چای لاهیجان و بسته بندی شده توسط کارخانه های این شهر به جهت تولید تازه همواره مورد توجه قرار دارند و بهترین مارک چای ایران را جهت خرید می توان در این شهر جستجو نمود. از بهترین مارک های چای ایران در لاهیجان می توان از :

  • چای رفاه
  • چای تیمن
  • چای غنچه اصیل
  • چای نادری
  • چای نوشین
  • چای معروف
  • چای کارمین و.. یاد نمود.

چای ایران

چای ایران بهتره یا چای خارجی؟ چرا؟

برای مقایسه این دو نمونه فاکتور ها و عوامل خاصی را باید دخیل دانست چرا که در بازار چای ایران، چای های وارداتی بسیاری نیز به بازار راه پیدا می نمایند که برخی بسیار با کیفیت و طبیعی و بسیاری که از طریق قاچاق وارد شده بدون نام و نشان و اطلاع از محتوا حاوی چای های دارای رنگ و اسانس و یا گاها چای ایرانی به بیرون مرز ها برده شده و با افزوده شذن رنگ و اسانس به شکل تقلبی در بسته های با نام برند معروف قرار گرفته و مجدد به ایران بازگشته و شاید با توجه به عدم آگاهی و شناخت چون سریع آماده می شوند با استقبال خوبی هم مواجه باشند.

باید بدانید که نوشیدن چای طبیعی و خالص است که خواص و فواید بسیاری دارد و چای حاوی رنگ و اسانس خسارت جبران ناپذیری رابر بدن خواهند داشت. چای خالص باید به آرامی دم کشیده شود نه اینکه سریع آماده نوشیدن شود. چای ایرانی متناسب با ذائقه ما و سلامت تایید شده ای دارد و گزینه بهتری برای خرید محسوب می گردد. از عوامل مهم برای مصرف انواع چای های ایران می توان موارد زیر را یاد نمود.

  1. دسترسی راحت تر
  2. تنوع کیفیت
  3. خلوص بالا
  4. سطح کیفیت عالی و طبیعی
  5. تنوع کیفیت و متناسب با سلایق و ذائقه ما ایرانی ها
  6. قیمت ارزان تر
  7. اطمینان از چای سال بودن
  8. قابل تست بودن این چای ها
  9. امکان جابه جایی سریع در سطح کشور با شیوه های نوین خرید امروزی
  10. حاصل زحمات و دسترنج چایکار ایرانی

فروش بهترین چای دنیا در ایران

در دنیای امروز که اسانس ها و مواد های شیمیایی در بدن جایگزین مواد طبیعی می شود نوشیدن یک چای اصل و اصیل به دلیل استفاده بالا در طول روز می تواند نتایج مثبت و خوبی را به همراه داشته باشد. در استان گیلان با توجه به شرایط اقلیمی عالی و موقعیت تولید چای به شکل خالص لذا می توان بهترین چای دنیا را در این نقطه علی الخصوص با چای لاهیجان در اختیار داشت. هم اینک فروش بهترین چای اصیل و سنتی تضمینی با کیفیت عالی در نمونه های چای ممتاز، چای شکسته، چای باروتی، چای قلم، چای سرگل، انواع چای بهاره سیاه و سبز اعلا و درجه یک در حال انجام بوده و می توان چای فله ای اعلا را در حجم عمده و حتی کیلویی از مراکز فروش چای شمال در خطه های چایخیز در اختیار داشت.

چای ایران

چای ایران 100% خالص خرید با بهترین قیمت

متقاضیان خرید چای 100% خالص ایرانی همواره در بازار رو به افزایش می باشند چرا که به درک خاصیت بالا و مرغوبیت اینگونه چای ها و قیمت های ارزان تر آن پی برده اند از این رو فروشندگان و فعالین عرصه چای ایران جهت تکمیل سبد خرید و داشتن تنوعی از انواع چای مرغوب و درجه یک می توانند با هماهنگی با کارشناسان واحد فروش چای ایران 100% خالص خرید با بهترین قیمت بازار و ارزان تر را تجربه نموده و چای های با سطح کیفیت بالا و اعلا را به مشتریان خود عرضه نمایند. پخش عمده چای و فروش مرغوب ترین چای صادراتی ایران را همراه با ما انجام نموده و از مزایای بالای آن و سودآوری مناسبش بهره مند گردید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com