چای ارگانیک در مرکز فروش چای لاهیجان چگونه عرضه می شود؟

چای ارگانیک چیست و در مرکز فروش چای لاهیجان چگونه عرضه میی شود؟ آیا قیمت چای ارگانیک سیاه ایرانی با دیگر چای های موجود در بازار چای متفاوت است؟ چرا خرید انواع چای طبیعی هنوز نتوانسته جایگاه با ثباتی را در دنیا حفظ نماید؟

چای یکی از رایج ترین و مرسوم ترین نوشیدنی ها و نوشابه ای سالم در دنیا است که می توان علاقه و دوست داشتن آن را در همه رده سنی مشاهده نمود.

این محصول ابتداعا به شکل خالص در دنیا عرضه می شده اما با تبلیغات و فرآوری بر روی آن کم کم تنوع آن در بازار سرعت و شرکت های بزرگ در این زمینه توانستند با کارکردن بر کشور های پرمصرف چای، سلایق و ذائقه را به سمت اینکه چای باید زودم دم و سریع آماده شود تغییر داده و این ذهنی را ایجاد نمایند که چای باید سریع آماده نوشیدن شده و رایحه و رنگ بالایی را از خود بروز دهد به طوری که همین اینک می توان تقاضای خرید چای را به گونه ای شاهد بود که برخی درخواست چایی را دارند که یک قاشق از آن 6 الی 10 فنجان چای را بدهد نظر شما در این باره چیست؟ آیا می توان به این محصولات اعتماد کرد؟

چای ارگانیک

چای ارگانیک چگونه چایی است؟

به چایی که تغییر ساختار ژنتیکی نیافته و در شرایط آب و هوایی و خاک مناسب و دست کاری نشده و عاری از هرگونه مواد شیمیایی، در مراحل تولید و رشد باشد چای ارگانیک گفته می شود. این چای رنگ و عطر طبیعی داشته و بدان محرک شیمیایی اضافه نمی گردد در نتیجه می توان تلخی و گسی آن را احساس نمود. چای ارگانیک بهاره لاهیجان یکی از محصولات بسیار مناسب برای خانواده ها بوده که از مواد سالم و طبیعی تهیه شده است. اگر با نوشیدن این چای حس شادابی و آرامش دارید باید بدانید علت این امر به برگ های تازه و جوان استفاده شده برمی گردد چرا که برگ های جوان دارای میزان فنول و ترکیب های چوبی کمتر و حجم آنتی سانین بیشتری هستند. این چای مدت زمان دم کشیدنش طولانی تری دارد زیرا در ساختار آن از مواد شیمیایی و مصنوعی استفاده نشده است.

چای ارگانیک

از خواص چای ارگانیک چه می دانید؟

  • دریافت حس آرامش
  • رفع استرس و خستگی
  • آنتی اکسیدان بالا
  • کالری پایین
  • کاهش فشار خون و غلظت آن
  • تقویت سیستم ایمنی
  • افزایش تمرکز
  • رفع سموم
  • مراقبت از کبد
  • ضد ویروس
  • ضد التهاب
  • مراقبت از استخوان ها
  • مراقبت از قلب
  • رفع سوزش معده

وضعیت چای ارگانیک ایرانی از کاشت تا تولید چگونه است؟

  • با توجه موقیت مناسب رشد گیاه چای در نواحی چایخیز شمال ایران در مرحله کاشت و نگهداری گیاه از کود و سموم شیمیایی برای تقویت ریشه خاک استفاده نمی شود چرا که زمستان ها به جهت دمای زیر صفر در نقاط کوهپایه شمالی به طور طبیعی تمام آفات از بین می روند.
  • در مرحله برداشت چای نیز از اردیبهشت ماه تا اوایل پاییز تقریبا به مدت 6 ماه در سال به شیوه های سنتی و طبیعی انجام می گردد و حال آنکه در بیشتر جاهای دنیا با توجه به شرایط اقلیمی در مرحله برداشت چای، با توجه به وجود حشرات مختلف و در امان نبودن کشاورزان به ناچار از سموم شیمیایی برای از بین بردن این حشرات موذی استفاده می شود.
  • در مرحله تولید چای در نواحی شمالی ایران نیز هیچ گونه فراوری های شیمیایی جهت رنگ دهی و اضافه کردن افزودنی به چای خالص و اصیل صورت نمی گیرد و در نهایت چای ارگانیک و طبیعی حاصل می شود.

چرا خرید انواع چای طبیعی هنوز نتوانسته جایگاه با ثباتی را در دنیا حفظ نماید؟

با توجه به تبلیغات و مخدوش نمودن اذهان عمومی توسط مافیا و ابرقدرت های چای در دنیا و با توجه به موقعیت قرارگرفتن کشور ها و هم مرز بودن آن با بسیاری از کشور ها و کفاف ندادن حجم تولید داخلی در نتیجه سالانه شاهد حجم بالایی از وادات گسترده انواع چای ائم از طبیعی و غیر طبیعی هستیم که شناخت آن کار سخت و دشواری را برای مصرف کنندگانش به همراه دارد. در موارد بسیاری چای ارزان قیمت را از کشور ما خریده و در برون مز ها بدان رنگ و رایحه افزودنه شده و با قرار گرفتن در بسته های شیک و با نام برند های مطرح مجدد وارد بازار و آن را با قیمت گزافی به فروش می رسانند.

چای ارگانیک

چای ارگانیک محلی لاهیجان

برای اولین بار در ایران چای در منطقه چایخانسر لاهیجان کشت و تولید شدو بعد آن به دیگر شهر های همجوار و بخش کوچکی از استان مازندران گسترش یافت. تجربه بالای چایکاران و تولید کنندگان چای در شهر لاهیجان سبب شده تا علاوه بر وجود چای های کارخانه ای شاهد تولید چای در حجم کم و جهت مصرف شخصی در میان چایکاران باشیم. امروزه سفارش خرید چای دستی را نیز در بازار ایران شاهد بوده و خریداران به سلامت و کیفیت بالای این چای ایمان بیشتری پیدا نموده اند. چای ارگانیک محلی لاهیجان ارزش قیمتی و کیفیتی بالایی داشته و ظاهر درشت، طعم شکلاتی و گس و تلخاست که برای دم نمودن این چای دستی نیاز است تا 15 الی 20 دقیقه تامل و سپس بهترین چای دنیا را در اختیار داشته باشید.

آیا قیمت چای ارگانیک سیاه ایرانی با دیگر چای های موجود در بازار چای متفاوت است؟

بله ، چای سیاه به دلیل داشتن رایحه و رنگ در میان مردم ایران و دنیا محبوبیت بیشتری دارد اما با توجه به رعایت نکات و طبیعی بودن چای باید انتظار قیمت بالایی را از آن در بازار داشت. در بازار چای ایران با توجه به زحمت فراوان در زمینه مراحل مختلف چای ایرانی اما شاهد قیمتارزان تر چای ارگانیک ایران در مقابل چای حاوی رنگ و اسانس های وارداتی هستیم در نتیجه این یک فرصت و گزینه عالی برای خرید چای طبیعی و دوری گزیدن از صرف هزینه بالا برای چایی که هیچگونه اطلاعاتی از محتوای آن در دست نیست می باشد.

چای ارگانیک

مرکز فروش چای لاهیجان

با توجه به حجم فعالیت بال و بی شائبه کارخانه های چایسازی در شهر لاهیجان و ارائه کیفیت بالای انواع چای و سلامت مورد تایید این چای ها لذا مرکز فروش چای لاهیجان بهترین چای اصل و درجه یک را در رده بندی های مختلف ائم از چای سرگل، چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای باروتی، چای خاکه و بهترین مارک چای لاهیجان را در سراسر بازار داخلی و چای صادراتی فله اعلا را جهت صادرات عرضه نموده و متقاضیان می توانند جهت خرید حجم و میزان سفارشات خود را از طریق کارشناسان مجموعه ثبت و در اسرع وقت آن را در محل مورد توافق دریافت نمایند.

شیوه عرضه چای ارگانیک در مرکز فروش چای لاهیجان

این روز ها هرچه دسترسی به محصولی راحت تر و بی دغدغه تر باشد قطعا بازار بهتر و تقاضای بیشتری را در پی خواهد داشت. از این رو در حوزه چای ایرانی شاهد عرضه آن از طریق فضای مجازی و قابلیت دسترسی آسان آن هستیم که سبب شده تا حجم تقاضای خرید و فروش آن بیش از قبل بوده و شاهد رشد و فعالیت بالاتر در این حوزه باشیم. در این روش پخش چای در سطح وسیع تر و سفارش آن برای خریداران عمده و خانگی بسیار کم هزینه تر می باشد. از راه های عرضه چای ارگانیک در مرکز فروش چای لاهیجان می توان به روش های زیر اشاره نمود.

  • خرید اینترنتی از طریق فروشگاه های مجازی چای
  • خرید آنلاین
  • خرید سنتی

راه های ارتباطی سریع جهت دریافت چای

  • پست
  • تیپاکس
  • اتوبوس
  • باربری

چای ارگانیک

خرید و فروش عمده و کیلویی چای ارگانیک ایرانی در بازار

خریداران چای در بازار هم شامل خریداران عمده و هم مصرف کنندگان خانگی می شود که هر یک حجم های مختلفی را درخواست دارند. جهت رفع نیاز و جلب رضایت در این زمینه تلاش شده تا خرید و فروش عمده و کیلویی چای ارگانیک ایرانی در بازار را فراهم و می توان از همین حالا اقدام به ثبت سفارشات نمود. مرکز فروش چای لاهیجان مرغوب ترین چای درجه یک سیاه و چای سبز اعلا را به صورت فله و بسته بندی شده عرضه نموده و چای بهاره که بالاترین کیفیت رایحه و چای تابستانه و پاییزه با قدرت رنگدهی بالا به صورت تازه و به قیمت درب کارخانه در دسترس قرار دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com