پخش چای شمال در سراسر ایران

به دنبال چای مرغوب و طبیعی شمال هستید؟ فاصله شهر شما تا مراکز تولید آن زیاد هست؟ با پخش و فروش مستقیم انواع چای شمال شرایطی را فراهم نموده ایم تا در سراسر ایران بتوانید به راحتی و در حداقل زمان این محصول را در دسترس داشته باشید.

چای از جمله نوشیدنی های محبوب ما ایرانی ها از زمان رواج آن تا به امروز می باشد که جزء لاینفکی در عزا ها و جشن ها و خلوت ما شده است.
محمد میرزا کاشف السلطنه (پدر چای ایران) که هم اکنون آرامگاه وی در شهر لاهیجان واقع شده، بانی کاشت و ترویج چای در کشور بوده و هم اکنون نیز کشت و تولید چای در مناطق خاصی از شمال همچنان پابرجا می باشد که بیشترین سطح (90 درصد) مربوط به گیلان (شهر های (لاهیجان، لنگرود، چابکسر، رودسر، شفت، فومن و املش) و 10 درصد مابقی مربوط به استان مازندران (شهر های رامسر و تنکابن) می باشد.
فاصله بین شهرها و نزدیک بودن برخی از نقاط به مرز و عدم رسیدگی به ورود و پخش بیش از ظرفیت چای خارجی به کشور سبب تغییر ذائقه ها و به الطبع مصرف کم چای داخلی در بین مردم شده، اما در طی چندین سال اخیر با ترویج مصرف چای ایرانی و آگاهی از سلامت صدر درصد این چای باعث شده تا روند رو به رشدی را در فروش، صادرات و مصرف آن شاهد باشیم.
با وجود اینترنت و استفاده عموم جامعه از فضای مجازی پخش عمده چای شمال در هر نقطه از سراسر کشور فراهم آمده، تنها کافیست تا با ارتباط با کارشناسان این مجموعه لیست قیمت انواع چای را دریافت و سپس اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com