پخش عمده چای ایرانی

پخش و فروش عمده چای ایرانی از طریق سایت اینترنتی چای ارگانیک به صورت فله و بسته بندی با قیمت های مناسب در حال انجام می باشد.

آیا می دانید روزانه در کل کره زمین چه میزان چای مورد مصرف قرار می گیرد؟ و یا اینکه مصرف سرانه هر فرد ایرانی به چه میزان است؟
آمار ها حاکی از استفاده 3 بیلیون فنجان چای در جهان حکایت دارد و این امر نشان از علاقه و خرید بالای آن داشته و امر خطیر پخش عمده و به موقع را بیش از بیش حائز اهمیت نشان می دهد، زیرا با این سیل مشتاقان (عرضه و تقاضای بالا) مدیریت صحیحی را می طلبد تا به هر چه بیشتر پابرجا نگاه داشتن و حفظش کمک نماید.
در کشور ما هر فرد ایرانی سالانه 5/1 کیلوگرم چای استفاده می کند که نشان از سهم 4 الی 5/4 درصدی در کل دنیا را دارد.
و لزوما واردات چای به کشور و پخش آن را با توجه به حجم کم تولید و تغییر ذایقه ها شاهد هستیم که وجود چای های متنوع و عدم شناخت آن ها می تواند تاثیرات سویی را به مرور بر بدن ایجاد نماید.
با توجه به اطلاع رسانی های پی در پی توسط فعالین عرصه چای در حوزه های اینترنتی، مقاله ها و… سطح آگاهی ها نسبت به این موضوعات در حال افزایش بوده و امروزه چای تنها یک نوشیدنی نیست بلکه خواص دارویی آن نیز در بین مردم رواج یافته و از همین رو برای کسب موارد مثبت غالبا به سمت چای های طبیعی و سالم سوق داده شده اند تا از عواقب جبران ناپذیر چای های های حاوی رنگ و اسانس دوری گزینند.
چای های خالص به تنهایی اثرات بسیار مطلوبی داشته کما اینکه اگر این طعم برایتان ناخوشایند است می توان تنها با افزودن لیمو عمانی، دارچین، زعفران، هل، بهارنارنج و… به آن، آن را به نوشیدنی محبوب خود تبدیل نمایید.
چای ایرانی حاصل دسترنج چایکاران و کشاورزان نواحی شمال کشورمان در دو استان گیلان و مازندران است که با توجه به اقلیم مناسب منطقه دارای کیفیت بسیار بالا و قابل رقابت بوده و هم اکنون جزء چای های سالم دنیا محسوب می شود و سیل طرفداران بالایی را در طی سال های اخیر به خود اختصاص داده و در زمینه صادرات چای ایرانی نیز همسایگانی همچون عراق، أفغانستان، تاجیکستان، ترکیه، گرجستان و… از مشتریان دائم آن بوده و فعالیت در این عرصه زمینه سود آوری خوبی را برای بسیاری فراهم نموده است.

چگونه و از کجا می توان چای ایرانی را تهیه نمود؟

از خریداران خانگی چای ایرانی هستید و یا عاملیت پخش آن در بازار را بر عهده دارید؟
مجموعه و مرکز مقابل توانسته با پخش عمده و جزیی چای ایرانی در این زمینه همراه شما عزیزان بوده و تمامی تلاش تیم ارائه و انتخاب بهترین چای ها و توزیع مستقیم جهت دسترسی آسان تر شماست.
با شیوه های نوین تفاوت در کیفیت ها را به وضوح إحساس کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com