چای قلم سنتی بهاره

نمایندگی فروش چای زرین اصل بهاره در ایران

چای زرین از مرغوب ترین چای های وزین برشمرده می شود. نمایندگی فروش چای زرین اصل بهاره در ایران بهترین نمونه از این چای فله را با مناسب ترین قیمت و کیفیت تضمینی ارائه می نماید. برای ثبت سفارشات خرید انواع چای سنتی گیلان از سوی مراکز موجود در این استان استفاده نمایید.

چای زرین

چای زرین چیست؟

این چای همان طور که از نامش پیداست از اعلاترین برگ های موجود گیاه چای استفاده و چون حاوی غنچه های میانی است طی مراحل تولید این دانه ها تبدیل به زر و در نتیجه چای زرین حاصل می شود که این چای پیچش دار و در نتیجه وزین بوده که از لحاظ ارزش کیفی و قیمتی در رده های بالا و جایگاه ویژه فرار دارد. این چای مشتریان خاصی را دارا است و به لحاظ پیچش دانه ها در نتیجه جهت مصرف به مقدار کمتر آن نیاز داشته و فدرت رنگ عالی را دارا می باشد.

مشخصات چای وزین

  1. دانه های پیچش دار
  2. 100% خالص
  3. رنگدهی عالی
  4. طعم و رایحه بی نظیر
  5. حاوی زر
  6. قیمت بالا
  7. حاصل سرچین برگ های بالایی گیاه چای

چای زرین

نمایندگی فروش چای زرین اصل بهاره در ایران

چای زرین ایرانی از نمونه چای هایی است که حجم تولیدش اندک لذا مشتریان خاصی را دارد. این چای گسی داشته و رنگدهی عالی را به شکل طبیعی از خود نمایان می کند. نمایندگی فروش چای زرین اصل بهاره در ایران همواره از شهر چای ایران لاهیجان شرایط عالی را به جهت تامین فراهم نموده و متقاضیان می توانند این چای سنتی و خالص را مستقیم و تولید تازه از نیمه دوم اردیبهشت ماه در اختیار داشته باشند. برای خرید عمده و جزیی شرایط فوق در سایت مقابل فراهم و از حداقل 2 کیلو حداقل 30 کیلو در حجم عمده پذیرفته می شود.

چای زرین

قیمت خرید چای زرین

همواره در برداشت های متعدد چای که در شمال ایران فراهم می باشد می توان کیفیت های متنوعی از چای را مشاهده نمود. قیمت خرید چای زرین بالاتر از سایر انواع چای با توجه به ویژگی های مشخص و معین می باشد. برای اینکه بتوانید این چای را با قیمت مناسب تری در اختیار داشته باشید می توانید از سوی مراکز معتبر فروش چای که هم اینک از سوی کارخانه های چایسازی چای گیلان در سایت های اینترنتی فعال می باشند اقدام و در هر نقطه این چای مرغوب و کاملا درجه یک و اعلا را به شکل اصل در اختیار داشته باشید.

خرید آنلاین چای زرین

محصولی چون چای را می توان در بازار در تنوع های مختلفی مشاهده نمود و با هر بودجه و هر سلیقه ای می توان به کیفیت مدنظر دست پیدا نمود. با مدنظر قرار دادن کیفیت درخواستی می توان این روز ها از سوی مراکز فعال اینترنتی خرید آنلاین را به شکل ویژه و ارزان تری تجربه نمود. برای خرید انواع چای چون چای وزین، سرگل، چای ممتاز، چای قلم، چای شکسته و… در نمونه های چای سیاه و چای سبز به صورت فله و هم برند می توان با خرید اینترنتی چای از سوی مراکز آنلاین بهترین انتخاب را از سوی مشاورین و کارشناسان خبره در اختیار داشت.

چای زرین

معتبرترین مرکز فروش چای زرین اعلا گیلان

استان گیلان مهم ترین مراکز کارخانه های چایسازی و باغ های گشترده چای را دارا است و سالانه حجمئ بالایی از چای را روانه بازار می کند که همکی دارای استاندار های لازمه و مورد تایید به جهت خلوص و سلامتی می باشند. متقاضیان خرید عمده چای این استان را به عنوان مرکزی معتبر شناخته و فعالیت گسترده خود را از طریق ارتباط با این مراکز مهیا می نمایند و معتبرترین مرکز فروش چای زرین اعلا گیلان در لاهیجان فرصت خرید چای طبیعی و درجه یک را فراهم و می توان با ثبت سفارشات در سریع ترین زمان چای های سفارشی را درب منزل یا محل مورد توافق دریافت نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com