چای سیاه شمال

نمایندگی خرید چای سیاه شمال

چای سیاه شمال با توجه به قیمت و کیفیت بالا مشتریان بسیاری را دارا است. نمایندگی خرید چای سیاه شمال بهترین نمونه از چای سرگل و ممتاز لاهیجان را از طریق فروش اینترنتی عرضه می نماید. نحوه خرید و ثبت سفارش چگونه بوده و آیا می توان تنوع چای فله، بسته بندی و صادراتی را در اختیار داشت؟

چای سیاه شمال

نوشیدنی گرم و مفرح بخش چای در بین مردم دنیا شناخته شده و با فرآوری های انجام شده بر روی برگ سبز چای تنوعی از آن را در دنیا دارا هستیم که به نوع های مختلف مورد مصرف قرار می گیرند، اما در این میان چای به اصطلاح سنتی سیاه بیشترین تقاضا و طرفدار و تبادلات را در دنیا دارا است و تقریبا توانسته 75% از سهم تولید را به خود اختصاص دهد. تنوع درجه بندی در انتهای مراحل کارخانه طبقه بندی آن ها را آسان تر و انتخاب را برای مشتریان با توجه به قیمت و کیفیت میسر می نماید. با توجه به مهیا بودن شرایط تولید چای در شمال ایران این موقعیت فراهم آمده که بتوان چای خوش طعم و رنگ سیاه را به شکلی کاملا خالص در اختیار داشت ضمن اینکه در کنار این چای با توجه به عدم کفافیت و تامین سالانه چای با توجه به حجم پایین شاهد ورود چای خارجی به بازار چای ایران نیز می باشیم.

چای سیاه شمال

تولید چای سیاه شمال

مراحل تولید به شکلی سنتی و رسمی (ارتدوکس) در شمال در حال انجام است و رایحه و رنگ مطبوع چای با این روش به شکل عالی قابل إحساس می باشد. چای سیاه طی مراحل :

  1. استراحت برگ سبز (پلاس)
  2. مالش
  3. تخمیر (اکسیداسیون)
  4. خشک شدن
  5. طبقه بندی و سورت

حاصل می شود و آغاز برداشت از نیمه دوم فصل بهار آغاز و تا پاییز هر سال ادامه می یابد.

چای سیاه شمال

معرفی انواع اسامی چای سیاه شمال

  • سرگل سیاه
  • ممتاز سیاه
  • شکسته سیاه
  • قلم سیاه
  • باروتی سیاه
  • خاکه سیاه

چای ممتاز سیاه شمال سرچین بهاره درجه یک

این چای از جمله چای های پرفروش سیاه نام دارد و از برگ های اولیه و جوان گیاه چای حاصل می شود. چای بهاره کیفیت بالایی به لحاظ رایحه و خواص دارا است و از جمله چای های درجه یک نام دارد که هر ساله با آغاز برداشت مشتریان بسیاری را درگیر خرید خود می نماید. نوع برداشت اولیه با اسم سرچین نامگذاری شده و در سایر برداشت ها وجود نخواهد داشت بنابراین از ارزش قیمتی بالاتری نیز برخوردار می باشد.

چای سیاه شمال

نمایندگی خرید چای سیاه شمال

تا چه حد با نمایندگی چای شمال ایرانی آشنا هستید؟ آیا می دانید که با خرید از این مجموعه می توانید تفاوت قابل وضوحی از کیفیت چای خاص سیاه شمال را تجربه نمایید؟ این نمایندگی توانسته به دلیل عرضه مستقیم چای از باغ ها و کارخانه های چایسازی به سراسر نقاط ایران شما را با قیمت و کیفیت های بالا شگفت انگیز نماید. چنانچه به دنبال خرید عمده و جزیی انواع چای درجه یک سیاه هستید می توانید از هم اکنون جهت ثبت سفارشات خود اقدام نمایید.

خرید اینترنتی چای سیاه شمال

اهمیت تجارت در زمینه چای سیاه شمال بر کسی پوشیده نیست و سرمایه گذاری اندک در این زمینه می تواند سودآوری خوبی را برای افراد فعال در این زمینه به همراه داشته باشد. خرید اینترنتی چای از طریق مجموعه چای ایرانی توانسته چای اعلای ایرانی را در تنوعی از رنگ، طعم و کیفیت به ارمغان آورد و متقاضیان می توانند تنها با ثبت سفارشات خود تنوعی از محصولات را برای فروشگاه ها، مغازه و… در اختیار داشته باشند.

چای سیاه شمال

فروشگاه آنلاین چای شمال

بسیاری از خریداران در سطح کشور وجود دارند که امکان خرید مستقیم چای از شمال را نداشته و یا وجود مسافت بالا ارزش طی مسافت و صرف هزینه را ندارد. بدین جهت فروشگاه آنلاین چای ایرانی توانسته در تهیه و تامین دست اول چای صادراتی، چای سبز و چای سیاه شمال شما را یاری نماید تا بتوانید :

  • خرید دست اول
  • قیمت مناسب
  • تنوع محصول
  • کیفیت بالا
  • صرف هزینه کمتر
  • حاشیه سود بالا
  • امکان سفارش در هر میزان را تجربه نمایید.

چای سیاه شمال

روش طبخ چای سیاه ایرانی (چای شمال)

شاید با وجود کیفیت بالای چای های شمال و عاری بودن چای ها از هرگونه اسانس و ماده افزودنی، این چای نتوانسته هنوز به خوبی جایگاه خود را در سبد خانوار ها ثبت نماید، یکی ازدلایل عمده و بزرگ را می توان به، کم حوصلگی و عدم آشنایی کامل نسبت به شیوه اصولی و صحیح طبخ چای مخصوصا چای سنتی و طبیعی سیاه شمال می باشد. رعایت چند نکته ساده می تواند یک چای خوش رنگ با طعم عالی و کاملا سالم و گوارا را برای شما به ارمغان آورد.

  1. خرید و انتخاب چای خوب و ممتاز
  2. آب جوش (دمای 95 درجه) در کتری یا سماور
  3. قوری چینی
  4. یک قاشق چای به ازای هر نفر
  5. ریختن آب جوش تا سطح چای در قوری نه بیشتر نه کمتر
  6. قرار دادن قوری بر روی سماور با کمترین شعله
  7. قرار دادن پارچه دمکنی بر روی قوری جهت دمکشی بهتر
  8. تامل زمان 10 الی 15 دقیقه جهت آماده شدن
  9. ریختن کمی از چای در فنجان و مابقی آب جوش و داشتن یک چای محبوب، خوش رنگ و خوش رایحه شمالی
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com