نرخ هر کیلو چای سیاه ایرانی

نرخ فروش هر کیلو چای سیاه ایرانی بسته به نوع و کیفیت از یکدیگر متفاوت بوده که جهت اطلاع از قیمت های رقابتی چای در هر زمان می توانید از طریق سایت پیش روی خود اقدام نمایید.

استفاده از چای سیاه در کشور ما قدمت بالایی دارد اما ورود صنعت چایسازی به ایران قدمت صد ساله دارد چون این گیاه بومی ایران نبوده و توسط محمد میرزا چایکار شرایط ورود و کشت آن مهیا گردید و امروزه چای از جمله ملزومات زندگی ما ایرانی ها پس از آب شده و برای نوشیدن آن ساعت و یا قانونی نمی شناسیم و با نوشیدن یک چای لب سوز و لب دوز انرژی مجددی را دریافت می کنیم.
ما ایرانی ها برای شیرین نمودن چای به دلیل مصرف آن در حد تلخ و غلیظ به همراه قند سرو می کنیم که به چای قند پهلو یا دیشلمه معروف است که امروزه برای حفظ سلامتی توصیه می شود که چای کم رنگ تر و به همراه شیرین کننده های طبیعی جهت جلوگیری از چاقی مصرف شود.
خرید چای به یکی از ملزومات در سبد خانوار های ایرانی تبدیل شده و اطلاع از نرخ هر کیلو چای و محتوای بسته می تواند کمک شایانی را علاوه بر جنبه اقتصادی قضیه به سلامت افراد نماید.
چای ایرانی در طی سال های اخیر جایگاه ویژه ای را در دل مردم به دلیل آگاهی از کیفیت بالا و طبیعی بودن و خواص بسیار باز نموده و ادامه حمایت از آن می تواند در پیشبرد و شکوفایی هرچه بیشترش بسیار مؤثر باشد.
چای ایرانی علی الخصوص انواع سیاه آن به دلیل داشتن عطر و طعم کاربرد بالاتری دارد و به دلیل تازه تولید شدن و ارگانیک بودنش یکی از گزینه های اصلی خرید محسوب می شود زیرا در نقطه مقابل آن حجم بالایی چای های قاچاق موجود هستند که هیچ نشان و اطلاعی از تاریخ تولید و محتوای آن ها در دسترس نیست و همین امر می تواند سلامت بسیاری را به مرور به مخاطره بیاندازد.
از جمله نقاط چایخیز شمال ایران می توان به لاهیجان، لنگرود، شفت، رودسر، املش، فومن، رامسر و تنکابن اشاره نمود که در تهیه چای از بهترین برگ های بوته چای استفاده می شود و با توجه به مرحله طبقه بندی در کارخانه می توان مرغوب ترین چای ها از قبیل سرگل (اولین چین) و ممتاز با بیشترین آمار فروش و نرخ بالاتر و در رده های بعدی به چای قلم، شکسته، باروتی و خاکه با نرخ کمتر اشاره نمود.
نرخ چای ها بسته به فصل برداشت در بهار گران تر و در تابستان و پاییز پایین تر می باشند.
برای آگاهی از نرخ هر کیلو چای سیاه و سبز ایرانی چه جهت خرید عمده و چه جزیی و صادراتی در هر زمان می توانید از طریق مجموعه مقابل با وجود استقرار در نواحی چای خیز اطلاعات مورد درخواستی خود را دریافت نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com