چای ارگانیک

مرکز فروش چای بهاره 99

مرکز فروش چای بهاره 99 در لاهیجان بهترین انواع چای سبز و چای سیاه اعلای ایرانی را (عمده و خرده ) در ایران و تهران عرضه می کند. آیا تا امروز چایی را خریده اید که کیفیت آن تضمین شده باشد؟ آیا می دانید نمایندگی چای لاهیجان مرغوب ترین نمونه از چای اصل شمال را همواره در بازار با قیمت ارزان تر و رقابتی پخش می نماید؟

آیا از مصرف کنندگان چای ایرانی هستید؟ تا چه حد چای بهاره را می شناسید؟ آیا تاکنون این چای را نوشیده اید؟ اگر نوشیده اید نظرتان در مورد این چای چیست؟ چرا فروشندگان عمده همواره برای خرید، چای لاهیجان را در میان مراکز چایسازی شمال ایران بیشتر قبول دارند؟ سطح بندی چای ها با نام و اسامی خاصی صورت پذیرفته و همواره خریداران در بازار باید بدانند که این نام ها ویژگی ها، خصوصیات و رنج قیمت چای را معین می نماید. چای های ایران با توجه به سطح کیفیت در 6 دسته تقسیم می گردند که نام آن ها اینگونه ست : چای سرگل، چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای باروتی و چای خاکه اما چای بهاره چیست و آیا تفاوتی با سایر چای ها دارد؟

چای بهاره

چای بهاره 99 و افزایش سطح تولید

با توجه به رها شدن بسیاری از باغات چای اما مهیا بودن شرایط جوی خوب و مناسب سبب شد تا در سال 99 شاهد افزایش میزان برگ سبز تولیدی نسبت به سال 98 باشیم و کیفیت بالای چای ها و درک مرغوبیت چای های ایرانی سبب شده در این سال حجم استقبال کنندگان بیشتری را به همراه داشته است.

چای بهاره : برداشت برگ سبز از باغ های چای در نقاط چایخیز ایران بعد یک استراحت زمستانه از نیمه دوم فصل بهار با آماده شدن برگ های سبز چای جهت برداشت انجام شده و این عمل از یک غنچه بالایی و دو برگ پس از آن انجام می گیرد که سبب می شود تا چای حاصله کیفیت بالایی را داشه باشد. به چای های به دست آمده در فصل بها عنوان چای بهاره می دهند و این نشان در بازار یعنی مرغوبیت، اصالت و اصل بودن که سطح تقاضای بالایی را دارا می باشد.

چای بهاره 99

بهترین چای بهاره چه نام دارد؟

به اولین برداشت برگ سبز چای در فصل بهار که بالاترین میزان مرغوبیت را دارا است چای سرچین، زرین یا سرگل گفته می شود که این چای ناب ترین چای خالص، ارگانیک و طبیعی شمالی نام دارد. خاصیت بالای این چای غیر قابل انکار بوده و رایحه، رنگ و مزه بی نظیری را دارا است این چای قیمت بیشتری را نیز دارا است اما همواره مرکز فروش چای بهاره آن را با نرخ واحد و مناسبی در کشور عرضه می نماید.

چرا انواع چای برداشت بهار بیش از سایر چای ها مورد توجه قرار دارند؟

چای برداشت بهار به دلیل تردی ساقه و برگ ها یک چای کاملا یکدست ر با ظاهر مشکی و بازار پسند تری با توجه به کیفیت رایحه و رنگ عالی می باشند. هر چه از چای های برداشت بهار فاصله می گیریم برگ ها ی بوته چای ضخیم تر و ساقه ها بوته خشبی تر می شوند در نتیجه از کیفیت چای موردنظر کاسته و تنها بر رنگدهی آن افزوده می شود. چای بهاره به چای با رایحه بالا مشهور و چای پاییزه و تابستانه به قدرت رنگدهی بالارتر محبوبیت دارند.

مرکز فروش چای بهاره 99

مرکز فروش چای بهاره 99

با توجه به قرار گیری موقعیت کشور ما و واردات چای به بازار از طرق مختلف شاید نتوان چای اصل و خالص را به راحتی در این بازار اشباع از مواد شیمیایی و اسانس در دسترس داشت. چای شمال علی الخصوص چای گیلان یکی از بهترین چای سالم در دنیا نام دارد که 100% سالم و متناسب با ذائقه ما ایرانی ها می باشد. مرکز فروش چای بهاره ایرانی فعال تر از همیشه اقدام به پخش کلی و گسترده چای بهاره 99 در تمام نقاط کشور نموده و شما می توانید انواع چای درجه یک فله و بسته بندی را با چه عمده ای و چه سفارش جزیی به راحتی در اختیار داشته باشید ضمن اینکه کیفیت ها تضمینی و تمامی ارسالی ها مستقیم از فعال ترین کارخانجات چایسازی لاهیجان در حال انجام می باشد.

تفاوت چای بهاره شمال با چای های وارداتی

  1. اطمینان از چای تولید سال و تازه
  2. سلامت چای
  3. خلوص بالا
  4. قیمت مقرون به صرفه تر در قبال کیفیت بالا و تضمین شده چای
  5. دسترسی راحت به منبع تولید چای
  6. خاصیت بالا
  7. طعم و مزه بی نظیر
  8. رایحه کاملا طبیعی
  9. بدون هیچگونه فرآوری خاص
  10. 100% خالص و طبیعی
  11. سلامت کامل برگ های سبز چای و عاری از سموم شیمیایی

فروش چای بهاره

فروش عمده چای سرگل بهاره ایرانی 99

خریداران عمده چای یکی از گزینه های مهم در ترویج و دسترسی راحت خریداران به چای خالص و اصیل بهاره ایرانی محسوب می شوند از این روز خرید مطمئن از چای اعلا می تواند نقش مهمی را حتی در جذب مشتری بیشتر و ثبات و افزایش آن ها داشته باشد. مرکز فروش چای بهاره لاهیجان همواره فروش عمده چای سرگل بهاره ایرانی 99 را در کنار سایر نمونه چای ممتاز اعلا، چای قلم خوش رایحه، چای شکسته و… آغاز و متقاضیان می توانند ثبت سفارشات خود را هم اینک از طریق هماهنگی با گارشناسان واحد فروش انجام و در سربعترین زمان آن را درب محل کار خود در هر نقطه از کشور دریافت نمایند.

خرید عمده چای بهاره لاهیجان

آیا می دانید لاهیجان به عنوان پایتخت تولید چای در ایران و مهم ترین مرکز فروش چای بهاره، تابستانه و پاییزه بسیار شناخته شده می باشد؟ کیفیت چای های این شهر با توجه به تجربه بالای تولیدکنندگان و نوع آب و هوا و در نتیجه برگ های سبز مرغوب تر بیشتر و سبب شده تا خریداران چای توجه خاصی به چای این نقطه چه جهت تامین در بازار چای داخل و چه در زمینه صادرات چای داشته باشند بنابراین خرید عمده چای از مراکز فروش و تولید در این شهر از اهمیت بالایی در جذب بازار مشتری برخوردار می باشد. در این شهر بهترین چای سنتی و اصل و خالص همواره عرضه شده و این امکان فراهم شده تا علاوه بر خرید عمده بتوان خرید خانگی و مورد نیاز را نیز به راحتی انجام نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com