مرکز فروش عمده انواع چای

مرکز فروش عمده انواع چای ایرانی اصل در بازار

مرکز فروش عمده انواع چای ایرانی اصل در بازار بهترین چای درجه یک را بدون واسطه و قیمت ارزان تر عرضه می نماید. خرید و فروش عمده چای در نمایندگی چای ایرانی به دلیل ارسال مستقیم مورد توجه عمده فروشان، بازاریان در سراسر کشور و تهران قرار دارد. در این مراکز چای فله بهاره، چای ترش و برند های مورد تایید در حال پخش می باشند.

با معروفیت جهانی چای به عنوان یک نوشیدنی گرم و دوست داشتنی در دنیا تجارت آن در بازار به بخش مهمی برای فعالین و منابع اصلی تولید آن مبدل شد. ایران از جمله کشور های با سرانه مصرف بالا خوانده می شود که علاوه بر موقعیت تولید چای وارد کننده بزرگی نیز محسوب می گردد. بنابراین فروش چای و بازاریابی در این زمینه با توجه به ذائقه های متفاوت، اطمینان از سلامت چای و توزیع به موقع آن رضایتمندی فروشندگان و مصرف کنندگان را به دنبال داشته باشد.

مرکز فروش عمده انواع چای

چای ایرانی اصل

به دلیل موقعیت عالی دو استان گیلان و مازندران جهت پرورش چای نیاز به سموم شیمیایی و اسانس و رنگ به چای ها در کارخانه و باغات چای به هیچ وجه نیاز نمی باشد، در نتیجه چای خشک به دست آمده به دلیل موارد یاد شده و استفاده از بهترین برگ های جوان بالایی گیاه کاملا اصل و خالص و ارگانیک نامیده می شود و دارای رنگ، رایحه و مزه دلچسب و دوست داشتنی می باشد.

انواع چای ایرانی جهت فروش

  1. چای سیاه
  2. چای سبز
  3. چای ترش
  4. چای دستی و محلی

نحوه فروش چای ایرانی

  • ساده و 100% طبیعی فله
  • بسته بندی از برند های معتبر
  • چای کیسه ای درجه یک

فروش عمده انواع چای

مهم ترین خصلت های چای ایرانی چیست؟

  1. گسی و تلخی مطبوع و دوست داشتنی در این چای ها
  2. کاملا عاری از هرگونه سموم
  3. بدون رنگ افزودنی
  4. دیردم به دلیل طبیعی بودن
  5. دارای رنگ دم شده زلال و شفاف در فنجان

بازار چای ایرانی در گیلان و مازندران

در بازار چای نقاط شمالی می توان در هر فصل به چای های دارای ویژگی های خاص مواجه شد که یا چای بهاره، یا تابستانه و یا برداشت پاییزه می باشند که یا قدرت رایحه بالا دارند و یا رنگدهی آن در سطح بالاتری بوده که مشتریان با هر سلیقه و ذائقه ای را شیفته خود می نماید. انواع چای شمال در بازار های سراسر ایران به صورت مستقیم عرضه شده و از این رو با قیمت مشخص و ارزان تری در دسترس قرار می گیرد بدین ترتیب خریداران عمده راحت تر نیاز خود را مطرح و محصولی درجه یک را سفارش می دهند. شرکت های پخش چای شمال به منظور فعالیت در شهر های مختلف ایران فعالیت داشته و همواره بهترین چای سنتی ایرانی را ارائه خواهند داد. این مراکز می توانند در موارد زیر همکاری خوبی با مشتریان خود در زمینه فروش عمده چای در بازار چای ایرانی داشته باشند :

  • معرفی بهترین برند های چای تولید داخل
  • اعلام قیمت روز، ارزان و به شکل واحد در سطح بازار
  • تامین حجم مورد نیاز مشتریان
  • فروش بی واسطه چای
  • عرضه انواع چای به صورت بسته بندی و فله ای

مرکز فروش عمده انواع چای

مرکز فروش عمده انواع چای ایرانی اصل در بازار

آیا به دنبال مرکزی هستید که به صورت مستقیم و به موقع چای را در سراسر بازار پخش نماید؟ آیا می دانید که مرکز فروش عمده انواع چای ایرانی اصل در بازار قیمت عالی و مرغوب ترین چای طبیعی متناسب با اکثر ذائقه ها را به فروش می رساند؟ پس همواره بهترین گلچین از کلکسیونی از چای های اصیل ایرانی را در اختیارتان قرار خواهیم داد. برای ثبت سفارشات خود کافیست تا از هم اکنون با کارشناسان و مشاورین مرکز چای ایرانی در ارتباط و حجم خرید خود را ارائه نمایید.

خرید و فروش عمده چای فله و بسته بندی

آیا از خرید و فروش عمده انواع چای اصل و باکیفیت در این سایت مطلع بودید؟ برای اطلاع از موجودی چای و دریافت لیست قیمت چای فله می توانید با کارشناسان فروش سایت در ارتباط باشید. فروش عمده چای از میزان 50 کیلو و حجم های به بالا صورت می گیرد. چنانچه قصد خرید چای با حجم زیر میزان اعلام شده را داشتید کافیست با مشاوران و کارشناسان مرکز فروش عمده انواع چای ایران جهت ثبت سفارشات جزیی و کیلویی در ارتباط باشید.

فروش عمده انواع چای ایرانی

فروش عمده انواع چای ایرانی در تهران

تجربه نشان داده بسیاری از شرکت ها که در سایت های اینترنتی مشغول به عرضه انواع چای هستند، همواره در تلاشند تا چای خوب و استاندارد مطابق با درخواست مشتری را ارائه دهند. شرایط مطلوب و موقعیت عالی شهر تهران و نزدیکی آن به نواحی چایخیز همچون لاهیجان سبب شده بسیاری از متقاضیان چای در این شهر نیاز خود را به راحتی برطرف نموده و همواره از مرکز فروش عمده انواع چای ایرانی مستقیما کمک و مشاوره بگیرند. این مراکز همواره بروز بوده و در این راستا فروش بسیار خوبی را در بازارهای سراسر کشور علی الخصوص در تهران رقم خواهند زد.

فروش عمده انواع چای

قیمت عمده چای در نمایندگی چای ایرانی

اعلام قیمت عمده چای ارگانیک و سالم از سوی عرضه کننده ها وقتی محصولی درجه یک و اصل را ارائه دهند، مسئله ای مهم و مورد توجه است. به این ترتیب باید به نیاز بازار نیز دقت شده و محصولی بهتر و موغوب تر در اختیار خریداران قرار بگیرد. اما اینکه بتوان بهترین چای را با بالاترین کیفیت خریداری نمود، موضوعی مهم است. زیرا برخی از چای های موجود در بازار مرغوبیت مطلوب و مورد تایید را نداشته و خریداران از آنها ابراز نارضایتی خواهند کرد. قیمت عمده هر کیلو چای بر مبنای شاخصه های زیر اعلام می گردد:

  1. مرغوبیت و کیفیت چای
  2. نوع فله یا بسته بندی
  3. فصول برداشت
  4. حجم و میزان سفارش
  5. میزان دست چرخیدن
  6. و هزینه های جانبی

در این صورت خریداران سعی در تهیه بهترین نوع چای از مجموعه های بزرگ داشته و امروزه مراکز و سایت های اینترنتی را به جهت خرید بیشتر مورد تایید قرار داده و سرچ می کنند. به این ترتیب هر چقدر قیمت اعلام شده چای ها مناسب تر باشد، متقاضیان می توانند راحت تر نیاز خود را رفع نموده و سفارشات عمده را ارائه نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com