مرکز فروش انواع چای لاهیجان

مرکز اصلی خرید و فروش بهترین انواع چای ایرانی را می توان لاهیجان دانست و سندیکای چای کشور نیز در این شهر مستقر بوده و با توجه بر نظارت های انجام شده می توان چای این منطقه را یکی از مرغوب ترین های بازار دانست.

در میان انبوهی از نوشیدنی های موجود در بازار بعد از آب می توان چای را یکی از نوشیدنی های مفید و سالم دانست که حامیان بسیاری را در دنیا داشته و هنوز پس از گذشت سال ها توانسته محبوبیت خود را در تمامی اقشار حفظ نماید و یکی از کالای پرمصرف و رایج در مهمانی ها، شاد و غم، کنفرانس ها و … می باشد و مرکز های فروش بسیاری را می توان در هر شهر مشاهده نمود که به فروش انواع چای با توجه به استقبال خوب از آن مشغول هستند.
طی تحقیقات به عمل آمده ثابت شده که چای دارای آنتی اکسیدان بوده که می تواند برای سلامتی انسان بسیار حائز اهمیت باشد که می توان به کمک به کاهش وزن، پیشگیری از آلزایمر و بیماری های قلبی و عروقی و افزایش سطح هوشیاری و تمرکز اشاره نمود.
منطقه خوش آب و هوای لاهیجان در گیلان از قدیم الایام در زمینه تولید و کشت چای در داخل بسیار حائز اهمیت بوده و تکاپو و رونق فروش چای در این خطه را می توان در تمام طول سال مشاهده نمود، و یکی از سوغات های اصلی و ناب این شهر محسوب می شود.
به طور کل چای در نقاط چایخیز شمال در سه فصل بهار، تابستان و پاییز قابل برداشت بوده و برحسب قیمت از بالا به پایین می توان چای سرگل، چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای باروتی و چای خاکه در انواع سیاه و سبز را نام برد.
برای دم کردن چای طبیعی لاهیجان لازم است تا آن را به مدت 10 الی 12 دقیقه دم کرده و سپس آن را بنوشید در اینصورت شما یکی از باکیفیت ترین انواع چای چه به لحاظ عطر، طعم و رنگ را خواهید داشت.
چنانچه به دنبال چای خالص و ارگانیک لاهیجان هستید مرکز مقابل با مستقر بودن در این ناحیه می تواند یکی از راه گشاترین مراکز پیش رو جهت فروش عمده و صادرات چای در تمامی مراحل تامین بوده و از این رو می توان قیمت های رقابتی را در سطح کشورر با این مجموعه تجربه نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com