مرکز خرید عمده چای ممتاز شمال

مرکز خرید عمده چای شمال تمام تلاش خود را به کار بسته است تا بهترین و مرغوب انواع چای گیلان را ائم از ممتاز، قلم، شکسته و … در تمام ایران با قیمت ارزان و مناسب تقدیم شما نماید.

مناطق شمال ایران را با داشتن آب و هوا و اقلیم مناسب می توان از جمله نواحی دانست که محصولات باغی در آن به خوبی رشد و دارای طعم و مزه بسیار عالی می باشند.
گیاه چای با توجه به حساسیت مراحل رشدی از جمله گیاهانی بوده که فقط در نواحی خاصی از دو استان گیلان و مازندران کشت و پرورش داده می شوند و می توان در این دو استان مراکز تولید و فروش بسیاری را مشاهده نمود که توزیع و پخش چای بخش عمده ای از درآمد زایی و اشتغال را در این نقاط به خود اختصاص داده است.
چای های خشک و آماده بر اساس کیفیت و نرخ عرضه شده متفاوت بوده و می توان با توجه بودجه و سلیقه از انواع چای سیاه و سبز انتخاب خوب و ایده آلی را از چای های شمال تجربه نمود.
چای ممتاز شمال در میزان تلخی و گسی درجه متعادلی داشته و می توان تولید و تقاضای این چای را در کشور ما در رتبه نخست دانست.
دانه های این چای دارای پیچش خاصی بوده و ظاهر نه چندان درشت و نه چندان ریزی را دارا می باشد.
به لحاظ رنگ دهی می توان چای ممتاز تابستان و پاییزه را قوی تر دانست و حال آنکه انواع چای بهاره دارای عطر و رایحه بیشتری می باشند.
چای ممتاز از اعلاترین و جوان ترین برگ های بوته چای به دست می آیند و علاوه بر آن نحوه چیدن، حمل به کارخانه و فرآوری و تولید از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر کیفیت این چای می باشند.
چنانچه قصد خرید عمده و مستقیم چای ممتاز شمال را دارید این مرکز می تواند راهنمای شما در تامین و خرید آن بوده و می توانید با صرفه جویی در وقت و هزینه ها تجارت خوب و پرسودی را تجربه نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com