مرجع چای ایران

مرجع چای ایران و مرکز خرید چای خالص شمال

مرجع چای ایران و مرکز خرید چای خالص شمال همواره مرغوب ترین انواع چای درجه یک و اصل را با مناسب ترین قیمت به متقاضیان در سطح بازار عرضه می نماید. اگر قرار باشد پرفروش ترین و بهترین چای پیشنهاد شود گزینه برتر کدام چای است؟ آیا امکان صادرات چای در مرجع و مرکز چای ایران وجود دارد؟

مرجع چای ایران

مهم ترین مناطق کشت چای در ایران

گیاه چای موقعیت جوی و اقلیمی خاصی را با توجه به حساسیتش می طلبد. مهم ترین مناطق کشت چای در ایران در استان گیلان با وسعت 90% از باغات چای و استان مازندران با وسعت 10% قرار دارند. امکان پرورش چای در تمام شهر های آن ها وجود نداشته و تنها برخی از نواحی قادر به پرورش و تولید چای می باشند که عبارتند از :

  • لاهیجان
  • لنگرود
  • سیاهکل
  • آستانه
  • فومن
  • شفت
  • چابکسر
  • واجارگاه
  • املش
  • رودسر
  • رامسر
  • تنکابن

مرجع چای ایران

چای خالص شمال

در نواحی شمالی مناطق مرتفع و کوهپایه ای خوش آب و هوایی قرار دارند که باغات چای بسیاری در این نقاط قابل مشهود بوده و به دلیل آب و هوای خوش و زمستان معتدل نیاز به هیچ سمپاشی إحساس نشده و برگ های سبز چای در کارخانه ها نیز بدون فرآوری خاصی به طبیعی ترین شکل ممکن آماده و در نتیجه شاهد چای خالص شمال هستیم که عطر، رنگ و مزه دلنشینی را دارد. بیشترین حجم تولید و رایج رین بخشش را با توجه به تقاضای بازار دو چای سیاه و چای سبز شامل می شوند.

مرجع چای ایران

مرجع چای ایران

همیشه وجود یک ساختار در نقاط اصلی برای پخش و دسترسی بهتر آن محصول امری ضروری برشمرده می شود. استان گیلان با داشتن بیشترین سطح پوششی و تولید چای در ایران از مهم ترین مرجع چای ایران برشمرده می شود که در بازار چای این استان می توان هموراه بهترین چای و ارزان ترین چای ها را جستجو نمود. مرجع چای ایران با داشتن کارشناسان و متخصیصن امر همواره در تلاش بوده تا طبیعی ترن چای خالص و اصل را به متقاضیان عمده و جزیی چای شمال عرضه و توزیع نماید.

اهداف مرجع چای ایران چیست؟

  1. ارائه چای در کیفیت بالا
  2. جلب رضایتمندی مشتریان با ارسال مستقیم سفارشات
  3. ارائه قیمت های رقابتی و ارزان تر
  4. معرفی و فرهنگ سازی بیشتر چای ایرانی در بازار داخل و صادرات
  5. حمایت از چایکار ایرانی و عدم رها نمودن باغات و افزایش سطح زیر کشت
  6. حمایت از کارخانه داران و افزایش سطح تولید
  7. عدم خروج ارز از کشور و کاهش واردات چای

پرفروش ترین و بهترین چای خالص شمال چه نام دارند؟

چای ها فصول مختلف سال ویژگی های منحصر به فردی را دارا هستند. چای بهاره رایحه بیشتر و چای تابستانه و پاییزه رنگدهی بالاتری را دارند و هر فد با توجه به نوع کسب و کار و یا سلیقه فردی می تواند چای مورد نظر خود را در میان چای های متنوع انتخاب نماید. با توجه به حجم تقاضا و آمار فروش لذا چای سرگل بهاره به عنوان بهترین چای و چای ممتاز عنوان پرفروش ترین چای را به خود اختصاص داده اند که از طریق مرجع چای ایران به عنوان معتبرترین مرکز خرید چای می توان اقدام به ثبت سفارش و خرید نمود.

مرجع چای ایران

مرکز چای ایران و فروش بهترین چایی ایرانی در بازار

قطع به یقین تمام متقاضیان چای در بازار همواره به دنبال خرید چای ممتاز و اعلا هستند و همواره فراهم نمودن این امر با استقبال خوب از سمت مشتریان مواجه خواهد بود. امروزه کیفیت و مرغوبیت بالای چای ایرانی برای مشتریان به اثبات رسیده و روز به روز بر آمار فروش آن افزوده می گردد. مرکز و مرجع چای ایران با مستقر بودن درنواحی چایخیز فروش بهترین چایی ایرانی در بازار سراسری را به شکل دست اول فراهم نموده و از این رو با فرصت ایجاد شده می توان انواع چای سنتی و ارگانیک این خطه را در تنوعی از چای سرگل، چای شکسته، چای قلم، چای ممتاز، چای باروتی به شکل فله و برند در اختیار داشت.

مرجع چای ایران

مرکز خرید چای خالص شمال

چنانچه از فروشندگان چای در خود هستید جهت تامین چای های خود می توانید از هم اکنون از طریق مرکز خرید چای خالص شمال چای 100% طبیعی و تضمینی را خریداری و با حاشیه سود مناسب همکاری خوب و تداوم داری را تجربه نمایید. با دسترسی بیشتر چای شمال در معرض دید مشتریان قطعا بهتر می توان در فرهنگ سازی و افزایش فروش و پیشرفت صنعت چایسازی ایرانی موثر بود.

آیا امکان صادرات چای در مرجع و مرکز چای ایران وجود دارد؟

بله، فعالین عرصه چای ایران ائم از تجار و بازرگانان محترم داخلی و خارجی می توانند تهیه و تامین انواع چای صادراتی درجه یک را در تناژ مورد نظر و آغاز حداقل یک کانتینر سفارش تا به بالا را از طریق مرجع چای ایران با سال ها سابقه در این زمینه انجام نموده و چای مورد نظر یا مورد تقاضا را با ارزان ترین قیمت خریداری و به اقصی نقاط مختلف دنیا صادر نمایند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com