قیمت چای مرغوب و ارگانیک شمال

چای مرغوب و ارگانیک می تواند فواید بیشماری را به همراه داشته باشد و بسته به درجه کیفی دارا بوده دارای رنج قیمتی مختلفی است و می توان انواع آن را به صورت تازه تر از شمال ایران به صورت کلی و جزئی خرید نمود.

چای مرغوب و ارگانیک به چایی اتلاق می شود که در آن از سموم های شیمیایی استفاده نگردد و این در حالی است که بسیاری از کشور ها برای در امان ماندن بوته ها از آفات و حشرات خاص به کرات از آفت کش و سموم در جهت مقابله با آن ها استفاده می نمایند.
به طور کل چای مرغوب باید از برگ های ابتدایی و بالای گیاه حاصل شوذ که متعلق به فصل خاص و قیمت بالاتری بوده است و حال آنکه برگ های پایین تر گیاه دارای کیفیت پایین تر و ظاهر درشت تر و قیمت ارزان تری می باشند و می توان بهترین فصل و زمان برداشت را اواسط بهار یعنی در اردیبهشت دانست.
دو استان شمالی کشور یعنی گیلان و مازندران را می توان در زمینه تولید انواع چای های ارگانیک بسیار موفق دانست که این موضوع طبق تحقیقات و آزمایشات بار ها به اثبات رسیده است.
از جمله خواص چای های طبیعی می توان به تلخی و گسی خاص آن و دیر دم بودن اشاره نمود، اما به طور یقین پس از دمکشی یک چای با عطر، طعم و رنگ کاملا رضایتمند خواهید داشت که می تواند به ایمنی هر چه بیشتر بدن و مقابله در برابر بیماری ها بسیار کارآمد و مؤثر باشد.
چای سیاه و سبز ارگانیک می توانند به اندازه 5 وعده سبزی آنتی اکسیدان مفید را به بدن هر فرد برسانند.
برای طعم دار کردن و بالا بردن خواص چای شمال می توانید آن را به همراه مخلوطی از چای ترش، بهارنارنج، زعفران، دارچین و… دم نموده و سپس میل نمایید.
چنانچه به دنبال قیمت عمده و یا جزیی چای شمال هستید می توانید مجموعه ما را به خاطر بسپارید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com