قیمت چای فله شمال ارزان

قیمت عمده چای فله شمال همانند سایر أقلام بسیار مناسب و ارزان محاسبه می شود و فروش آن می تواند سودآوری خوبی را به همراه داشته باشد.

چای فله از جمله موارد مورد نیاز صنایع بسته بندی در تمام طول سال می باشد و می توان کسب سود مناسب و در دست داشتن چایی با قیمت ارزان و به صرفه را از اولویت های مصرفی این مراکز دانست.
در داخل کشور ما با توجه به کشت و تولید چای در نواحی خاصی از شمال می توان کارخانه های چایسازی بسیاری را مشاهده نمود که از تکاپوی خاصی در طول سال برخوردار می باشند و با توجه به نیاز بازار أنواع و اقسام چای ها را با کیفیت و درجات و قیمت های مختلف تولید و عرضه می نمایند.
در این میان بسیاری از خود این کارخانه ها و یا شرکت های دیگر برای بازدهی و سود بیشتر اقدام به بسته بندی چای های فله می نمایند که هم اکنون محصولات متنوع آن ها با نام و برند های متفاوت در قروشگاه ها و مغازه های نقاط مختلف کشور در حال فروش می باشند.
چای های فله در بازار ایران بیشترین سهم درخواست را دارا می باشند و می توان با سر زدن به مراکز فروش چای در شهر های شمال شاهد عرضه چای ها در 90% موارد به صورت فله بود و این نشان از رضایت و طالب بودن مشتریان از این شیوه داشته زیرا قیمت ها پایین تر و بسیاری معتقدند که رویت ظاهر چای از نزدیک در انتخاب صحیح بسیار مؤثرتر می باشد.
قیمت چای شمال با توجه به زحمات فراوان و خلوص و طبیعی بودنش بسیار ارزان تر از رقیب های خارجی خود در بازار بوده و چای سیاه با توجه به عادت به نوشیدنش در کشور ما بیشترین طالب را دارا می باشد و چای سبز پس از آن امروزه با آگاهی از خواصش در صدر بعدی جدول و لابه لای وعده های چای سیاه قرار دارد.
چای شکسته، قلم، باروتی و خاکه دارای قیمت ارزان تری نسبت به سرگل و ممتاز می باشند و چای دستی و سنتی نیز به دلیل سختی مراحل تولید توسط کشاورزان دارای ارزش قیمتی بسیار بالاتری می باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com