قیمت چای سیاه فله ایرانی اصیل

قیمت چای سیاه فله ایرانی اصیل را می توان در بازار شمال با مناسب ترین گزینه ها و بهترین کیفیت به صورت خالص دریافت نمود، حال آنکه با دور شدن از این مرکز و دخیل شدن هزینه های جانبی همانند سایر انواع کالا ها نرخ فروش آن افزایش می یابد.

چای سیاه از جمله چای های پرتقاضا در بازار ایران محسوب می شود و می توان آن را یکی از کالاها با راندمان بالا در فروش دانست.
طبق آمار سالانه، سرانه مصرف هر فرد ایرانی چیزی حول و حوش یک و نیم کیلوگرم بوده که می توان با توجه به استفاده بالا اهمیت به سلامت و اصیل بودن آن را از جمله عوامل مهم در راس خرید قرار داد.
استقبال از این نوشیدنی محبوب و دوست داشتنی سبب شده تا با قیمت های بسیار مناسب در دسترس همگان قرار داشته و می توان آن را یکی از ملزومات مهم و مورد پذیرایی در تمامی مراسمات جشن، عزا و… دانست.
اما آیا از قیمت چای سیاه فله ایرانی اصیل و کاملا خالص و ارگانیک مطلع هستید؟
با توجه به زحمات فراوان از مراحل چیدن تا تولید می توان اینطور عنوان کرد که چای ایرانی با توجه به کیفیت بالای دارا بوده در حال عرضه با قیمت بسیار پایینتری نسبت به انواع مشابه خارجی خود در بازار بوده است.
عطر، طعم و رنگ طبیعی این چای امروزه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و به دلیل پرورش طبیعی و ارگانیک بودنش باعث شده تا سایر کشور ها نیز طالب و حتی به دنبال آن راهی ایران شوند.
بیشترین نحوه و درخواست مستقیم چای ایرانی از کارخانه چه جهت توزیع در بازار داخلی و چه صادرات به صورت فله ای بوده و برای اینکه بتوانید آن را کاملا به صرفه در اختیار داشته باشید می توانید در هر نقطه از کشور که ساکن هستید از طریق مجموعه مقابل اقدام به ثبت سفارش خود نمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com