قیمت چای سیاه سرگل شمال

قیمت چای سیاه سرگل شمال در آغاز زمان چیدن به دلیل اوج کیفیت بالا بوده و می توان آن را به عنوان بهترین و مرغوب ترین انواع چای ایرانی در طول سال دانست.

چای سیاه طعم دلچسب و دلنشینی دارد که باعث شده تا در میان ما ایرانی ها بسیار پرطرفدار و پرتقاضا باشد.
عطر چای سیاه در مرحله اکسیده شدن برگ چای ایجاد می شود و سبب مجزا شدن آن با سایر چای ها گردیده است.
در شمال کشورمان و در شهر های لاهیجان، لنگرود، رودسر، املش، چابکسر، رامسر، تنکابن، شفت و فومن چایکاری بخش خاصی از کشاورزی را شامل شده و سبب شده تا به لحاظ اقتصادی و صادراتی بسیار مهم و مورد توجه واقع شوند.
در فصل بهار تکاپو و تلاش در مناطق چایخیز شمال به حد اعلای خود رسیده و می توان عالی ترین سطح کیفی را در چای این فصل با عنوان چای سرگل مشاهده نمود.
برگ های چای در این زمان به دلیل تازگی و کرک های ریز روی خود که حاوی مواد معطر می باشند و نحوه صحیح چیدن یعی اصطلاح یک غنچه و دوبرگ باعث می شود تا چای حاصله بسیار عالی و بازار خوبی را به خود اختصاص دهد.
چای سیاه سرگل دارای قیمت بیشتری نسبت به چای ممتاز و… می باشد و تنها در بهار برداشت می شود.
شرایط نگهداری و پرورش بوته های چای در شمال ایران با توجه به آب و هوای خاص و سالم کاملا به صورت طبیعی بوده و ارگانیک بودن آن ها نیز شاخصه مهمی را شامل می شود که می تواند اطمینان بیشتری را برای خرید آن به همراه داشته باشد.
چای سرگل از جمله چای هایی است که شاید در بسیاری از نقاط کشور با توجه به فاصله شهرها و وجود واسطه های فراوان نتوان به آن با کیفیت مورد دلخواه دست پیدا کرد، اما تمام موانع موجود با وجود دنیای مجازی حذف و رسیدن به این چای اصیل شمال را برای تمام متقاضیان عمده و جزیی آن فراهم نموده به طوی که می توان قیمت های به صرفه تر، اعتماد و صرفه جویی در زمان را از مزایای مثبت در این زمینه دانست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com