قیمت چای سیاه بهاره شمال

قیمت چای سیاه بهاره شمال به دلیل دارا بودن کیفیت بالا و آغاز چیدن، بالاتر از چای سایر فصول بوده و دارای متقاضیان بالایی در طول سال می باشد، اما آیا تاکنون این چای را خریداری و مصرف نموده اید؟

گیاه چای در شمال کشورمان در طی سه فصل و به فاصله هر 45 روز از هم چیده و راهی کارخانه جهت تولید و فرآوری می شوند، اما در این میان می توان ماه اردیبهشت را بسیار پرتکاپو برای مناطق چایخیز شمال دانست.
برگ های سبز جمع آوری شده به دلیل سپری شدن و استراحت یه دوره چند ماهه بسیار ترد و جوان بوده و بیشترین میزان عطر و کیفیت را در خود دارا می باشند و به چین اول و بهاره در کشور ما عمومیت دارند، پس از آن چای تابستانه و پاییزه در رده بعدی قرار دارند و ماه آبان را می توان پایان دوره استفاده از باغ های چای دانست.
اصولا چای سیاه و مرغوب از یک غنچه و دوبرگ بالای بوته به دست می آید.
شرایط جوی حاکم بر منطقه، فصل، نحوه چیدن، شرایط حمل و تولید در کارخانه از عوامل مهم بر عطر، طعم و رنگ چای بوده و می توان چای بهاره را یکی از چای های بسیار معطر دانست.
چنانچه چای در ارتفاع رشد یابد دارای رنگ بالاتر و اگر در مناطق جلگه ای باشد دارای عطر بیشتری خواهد بود.
قیمت چای سیاه بهاره شمال در بازار های مختلف با نرخ گران تر و بالا تری در حال عرضه بوده، اما شاید اطمینان کامل را برای مصرف کننده در پی نداشته باشد.
توزیع و فروش مستقیم آن می تواند در ارائه قیمت های ایده ال و ارزان تر بسیار مؤثر بوده و رضایت و اعتماد بیشتری را به همراه داشته باشد.
نظر شما در این رابطه چگونه است؟

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com