قیمت چای سرگل لاهیجان

قیمت چای سرگل لاهیجان را به صورت عمده و جزیی با بهترین کیفیت از بازار چای ایرانی بخواهید. فروش اینترنتی توانسته مبحث فاصله ها و معضل دسترسی ها را حل نماید.

محصول فرآوری شده از برگ سبز گیاه چای یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی های گرم در تمام دنیا محسوب می شود و سطح مصرف بالایی را بعد از آب به سمت و سوی خود اختصاص داده است.
قیمت مناسب و به همین منوال در اختیار قرار داشتن در بین همه اقشار محبوبیت آن را طی سال ها همچنان حفظ نموده است.


این گیاه ریشه در کشور ما نداشته و پس از آغاز توسعه کاشت آن در لاهیجان و رواج یافتن آن هم اکنون با تولید داخلی چای در انواع مختلف سیاه و سبز توانسته ایم در رتبه 15 جهان به لحاظ سطح زیر کشت و تولید قرار بگیریم و حال آنکه به لحاظ مصرفی در رده 12 قرار داریم.
(یعنی چیزی حدود 4/1 کیلوگرم چای توسط هر فرد).
در میان تنوع چای های برداشت شده در چین های بهاره، تابستانه و پاییزه، چای سرگل که تنها در فصل بهار برداشت می شود از جمله چای های بسیار مرغوب و اعلاء به شمار می آید که می توان خوش رایحه ترین نوع آن را در چای لاهیجان با وجود داشتن کرک فراوان بر روی برگ ها مشاهده نمود.
اگر از جمله افرادی هستید که دوست دارید چای شما دارای شاخصه های عالی و مورد نظر به لحاظ رایحه و رنگ باشد پیشنهاد می شود تا حتما این را نوش جان کنید.
چای سرگل با توجه به نقاط مثبت دارا بوده دارای قیمت بالاتری نسبت به چای های دیگر همچون چای قلم، چای ممتاز، چای شکسته و… بوده، اما می توان به جرات گفت که ارزش امتحان کردن را دارد و دارای مشتریان خاص در سراسر شهر ها می باشد.
اما شاید وجود واسطه ها فراوان در این میان تا رسیدن به مصرف کننده در افزایش بی رویه قیمت این چای را نتوان نادیده گرفت که برای پیشگیری از این امر تدابیری اندیشیده شده و هم اکنون می توان با توجه به دنیای مجازی و اتصال به منابع سفارشات خود را به ثبت رسانده و در زمانی سریع کالای خود را در هر حجم در محل مورد توافق دریافت نمود که از استرس های ناشی از اختلاط و افزایش قیمت و اتلاف وقت به جهت گشت و گذار در بازار های مختلف کاهید ضمن اینکه می توان حق انتخاب بیشتری هم داشت.
چای شمال از جمله چای های کاملا سالم و طبیعی به دلیل گذران زمستان مناسب و دمای هوای زیر صفر درجه است که سبب می شود تا در صورت وجود آفات به طور طبیعی از بین رفته و نیازی به سموم های شیمیایی در آن إحساس نمی گردد و پس از آماده شدن در کارخانه ها به صورت صد در صد خالص و بی اسانس در حال عرضه می باشند و حال اینکه ورود و استفاده از چای های غیر سالم علاوه بر داشتن قیمت بیشتر می تواند منجر به تهدید سلامت جامعه و افزایش هزینه درمان گردد.
چای سرگل لاهیجان را بدون هیچ دغدغه، در کمال آرامش و با خیال آسوده بنوشید و با تجارت آن سود خوبی را برای خود رقم بزنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com