قیمت چای سبز ایرانی فله و کیلویی در بازار

قیمت چای سبز ایرانی فله و کیلویی در بازار چای شمال تفاوت چندانی با چای سیاه ندارد. خرید حجم عمده و فله چای سبز سبب کاهش قیمت نهایی گردیده و مقرون به صرفه تر می باشد. برای اطلاع از قیمت چای سبز جزیی و کلی مراکز فروش چای در نقاط چایخیز منابع معتبرتری به دلیل ارائه نرخ روز انواع چای به نظر می آیند.

قیمت چای سبز ایرانی

قیمت چای سبز ایرانی فله و کیلویی در بازار شهر شما چند است؟ آیا مرکزی را در نظر دارید که در تمام سال شما را از نرخ های خواسته شده مطلع سازد؟

چای سبز از جمله چای های مفید در بازار تلقی می شود و تقاضای بالایی را به لحاظ خرید فله و کیلویی دارا می باشد. اما قیمت چای سبز ایرانی با توجه به کیفیت بالایی که دارا هست بسیار کمتر از انواع چای های خارجی موجود در بازار است، در عین حال که به راحتی در دسترس بوده و می توان به صورت تازه تر آن را در اختیار داشت. امروزه جنبه لاغری چای سبز بسیار مورد توجه قرار گرفته است که سبب سوء استفاده در این زمینه و ارائه قیمت بالاتر گردیده است. اما، باید بدانید که ورزش و تحرک در کنار نوشیدن این چای می تواند در نتیجه مطلوب و هرچه بهتر آن مفید واقع شود. بهتر است چای سبز تنها و خالص استفاده شود اما برای مطلوب سازی طعم آن می توان از بهارنارنج، لیمو، زعفران، هل، دارچین و… استفاده نمود.

برند های متعددی در ایران امروزه به امر بسته بندی این چای می پردازند که مستلزم و پایه این کار را چای های فله ای شامل می شوند بنابراین تهیه دست اول و بی واسطه چای برای این افراد به دلیل قیمت مناسب تر بسیار حائز اهمیت می باشد. نوع چای و کیفیت در این امر بسیار رعایت می باشد تا بتوان مشریان را راضی و فروش بیشتری را تجربه کرد. قیمت چای سبز با توجه به فله عرضه شدن و یا بسته بندی و برند بودن می تواند متفاوت باشد و بسته به ذائقه، سلیقه و بازار هدف می توان هریک را انتخاب و خریداری نمود.

چای سبز

 

چای سبز چیست؟

این چای یک چای با خواص اعجاب انگیز نامیده می شود، چرا که از برگ های سبز و جوان گیاه چای در طی عملیات : پلاس، مالش، بخار و خشک شدن و طبقه بندی حاصل می شود و به دلیل حذف مرحله اکسیداسیون که سبب سیاه شدن برگ ها می شود دارای ظاهری سبز و با خاصیت بالا به دلیل دارا بودن سطح آنتی اکسیدان بالا می باشد. این چای دارای مزه ای گس و شیرین و علفی است و رنگ دم کرده آن زرد رو به سبز می باشد. از درجه بندی های این چای می توان به :

  • زرین
  • ممتاز
  • شکسته
  • قلم
  • باروتی
  • خاکه همانند دسته بندی چای سیاه اشاره کرد.

قیمت چای سبز

بازار و مرکز پخش چای سبز شمال

در نقاط چایخیز برداشت برگ های سبز چای در سه فصل بهار، تابستان و پاییز انجام می شود و تولید چای سبز نیز در این فصول در حال انجام است. در بازار چای شمال می توان بهترین و مرغوب ترین انواع چای ایرانی را با قیمت های عالی و مدنظر جستجو کرد. قیمت چای سبز ایرانی فله و کیلویی در بازار شمالی بسیار مقرون به صرفه است و شما تفاوت فاحشی را میان دو چای سبز و سیاه شاهد نیستید. پخش عمده و کیلویی چای از این خطه طی سال هاست که در حال انجام می باشد، اما به جهت دسترسی سریع و بهتر فروش اینترنتی چای نیز در مرکز پخش چای شمال میسر گردیده و متقاضیان می توانند چای اعلای سبز را به صورت تولید تازه و سال با قیمت های استثنایی و ویژه از این مرکز دریافت نمایند. مزیت خرید مستقیم چای ایرانی :

  • قیمت ارزان تر چای
  • کیفیت بیشتر
  • اعتماد از تازه بودن چای
  • دسترسی سریع در هر مکان
  • امکان تهیه و تامین راحت تر در هر زمان

قیمت چای سبز ایرانی

حداقل میزان و حجم خرید چای سبز کیلویی شمال چقدر است؟

با توجه به ارسال سفارشات عمده از طریق مجموعه به سراسر ایران اما در کنار آن سفارشات فروش کیلویی چای را نیز دارا می باشیم که جهت این امر حداقل سفارشات دریافتی از میزان 2 کیلو آغاز می شود و چای های فله در بسته بندی سلفونی شفاف به متقاضیان محترم عرضه خواهد شد.

قیمت چای سبز ایرانی

بهترین و پرفروش ترین چای سبز

با توجه به میزان حجم سفارشات دریافت شده و خروج چای از مجموعه لذا بیشترین تقاضا و خرید را می توان به چای سبز قلم درشت و زرین و ممتاز نسبت داد علی الخصوص که در چای قلم درشت سبز شاهد باز شدن برگ ها پس از دم کشی و اعتماد و رضایتمندی بیشتر آن را از سمت مشتریان داریم به ویژه این که قیمت چای سبز قلم در مقابل ممتاز و زرین قیمت کمتری می باشد.
برای نگهداری هر چه بهتر چای های فوق حتما آن ها را در ظرف های در بسته به دور از نور، رطوبت و دما قرار دهید با این کار مدت ماندگاری چای افزایش می یابد.
مدت نگهداری چای در بهترین حالت 18 الی 2 سال می باشد.
مصرف چای نیز بیش از 3 الی 4 فنجان در روز توصیه نمی گردد.

خرید چای سبز درجه یک و اصل

قطعا همه خریداران به دنبال خرید چای درجه یک و اصل هستند، باید بدانید که چای سبز از جمله چای هایی است که تشخیص اصل بودنش نیاز به تبحر خاص و وسایل آزمایشگاهی دارد، اما کمتر می توان در این حوزه تقلبی را با وجود رنگ این چای شاهد بود. حتما برای خرید چای سبز و دیگر چای ها مراکز معتبر فروش را برگزینید.

قیمت چای سبز ایرانی

عوامل تعیین کننده قیمت چای سبز ایرانی

  • شریط جوی حاکم بر منطقه در طی رشد
  • نوع برگ چیده شده
  • نوع منطقه ای که چای در آنجا کشت شده
  • نوع برند
  • کیفیت چای
  • نوع چای حاصله با توجه به تفکیک و درجه بندی در کارخانه
  • تعداد دست به دست شدن
  • مسافت مقصد تا منبع
  • حجم سفارشات

 

فروش اینترنتی چای سبز فله در نمایندگی چای ایرانی

ایجاد ساختار خرید چای در فضای مجازی یکی از تجارت های محبوب در دنیای امروز می باشد، زیرا بعد مسافت و فاصله حذف و در سریع ترین زمان می توان به کالای محبوب و مورد درخواست خود رسید. نمایندگی چای ایرانی فروش اینترنتی انواع چای را با قیمت عالی و فرصت ویژه در اختیار خریداران قرار داده تا بتوانند نتایج مطلوب و سود دهی خوب و پربازده ای را تجربه نمایند. چنانچه به دنبال قیمت چای سبز فله و خرید و تحویل آن درب محل کار و یا منزل خود هستید می توانید از همین حالا سفارشات خود را از طریق کاشناسان مجموعه به ثبت رسانده تا در اسرع وقت به آن ها رسیدگی شود. لازم است بدانید که تمامی ارسالی ها از شمال و به قیمت درب کارخانه به مشتریان ارائه خواهد شد.

چای سبز

صادرات چای سبز فله ایرانی

آیا می دانید که سالانه حدود دو هزار تن چای ایرانی به کشورهای روسیه، لهستان، ترکیه، افغانستان و آذربایجان صادر می‌شود؟ این روند صادرات طبق آمار های ارائه شده سیر صعودی داشته و ظبق آمار سال گذشته 700 تن چای به آذربایجان، 400 تن به روسیه، 300 تن به ترکیه، 150 تن به لهستان و 400 تن به افغانستان صادر شده است که چای فله ای سبز نیز در این دسته قرار داشته است. برای داشتن قیمت چای سبز صادراتی در هر برهه از سال با توجه به نوسانات و تغییرات قیمتی بسته به برداشت چین جدید و نوع درجه چای می توان قیمت جدید چای را از مراجع تخصصی چای ایرانی در اختیار داشت. چای‌ صادراتی فله در بسته‌ های 25 کیلوگرمی بسته‌بندی شده و پس از صادرات به نام کشورهای هدف بسته‌بندی و در بازار این کشورها صادر می‌گردد.

 

قیمت چای سبز ایرانی فله و کیلویی در بازار

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سبز زرین در حال بروز رسانی
چای سبز ممتاز در حال بروز رسانی
چای شکسته سبز 1 در حال بروز رسانی
چای شکسته سبز 2 در حال بروز رسانی
چای قلم سبز ساده در حال بروز رسانی
چای قلم سبز سوزنی بدون چوب در حال بروز رسانی
چای قلم سبز درشت بدون چوب در حال بروز رسانی

قیمت کیلویی چای سبز

شیوه اطلاع از قیمت چای

در هر زمان از سال جهت خرید و اطلاع از قیمت چای سبز ایرانی تولید شده در شمال می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با همکاران سایت در ارتباط بوده و لیست قیمت ها را دریافت و مرغوب ترین چای خالص و سالم دنیا را به صورت کاملا طبیعی و اصل در اختیار داشته باشید.

مراحل خرید چای از سایت

  • دیدن مطالب سایت
  • تماس با واحد فروش
  • دریافت لیست قیمت چای سبز ایرانی
  • بررسی و انتخاب چای
  • ثبت سفارش و دریافت پیش فاکتور
  • واریز وجه از طریق درگاه سایت
  • ارسال و دریافت سفارش در محل مورد توافق

 

امتیاز
5٫0
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 3 (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com