چای طبیعی

قیمت چای درجه یک ایرانی خوب (چای شمال)

قیمت چای درجه یک ایرانی خوب بر اساس کیفیت سرگل، ممتاز، کیلویی یا عمده متغیر می باشد. چای لاهیجان به عنوان بهترین و درجه یک ترین چای شمال خرید و فروش عمده و ایده آلی را دارا است. به نظر شما چای سیاه و چای سبز ایرانی اصل در بازار به چه قیمت عرضه می شوند؟

چای از جمله محصولات متنوع با رنج قیمت متفاوت در بازار است که سطوح کیفیتی مختلفی را دارا می باشد از این رو می توان در زمان خرید نوع درجه یک آن را در کنار نوع ضعیف به خوبی در تقابل دید. خریداران و فروشندگان چای همواره به دنبال چای اصل و درجه یک بوده و به خوبی بدین موضوع واقف هستند که قیمت چای درجه یک بالاتر و در نتیجه کیفییت تضمین شده تری دارند.

چای درجه یک ایرانی

چای شمال

در شمال ایران می توان تامین کنندگان بزرگ چای ایرانی را در استان گیلان و علی الخصوص در شهر هایی همچون لاهیجان، رودسر، املش، فومن و… شاهد بود. در این نقاط می توان چای ارگانیک، خالص و بهترین تنوع را شاهد بود. چای سیاه و چای سبز متنوع ترین تولیدات چای در شمال بوده که قابل عرضه در بازار داخل و بازار صادراتی می باشند.

چای درجه یک

چای درجه یک چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

به چایی که شاخصه کیفیتی رنگ، مزه و رایحه کاملا خالص داشته و بتواند نیاز های مشتری را از یک چای خوب فراهم نماید چای درجه یک گفته می شود. در بهار این چای از بهترین و اعلاترین برگ های بالایی چای حاصل شده و از ارزش بسیاری برخوردار می باشند. این چای ها پرورش یافته در نقاط مرتفع و یا جلگه ای بوده که هریک می توانند مدنظر سلایق مختلف قرار گیرند.

برای خرید چای خوب و اصل چه کنم؟

برای انتخاب چای خوب و اصل لازم است تا فرد متبحری بوده و یا تا حدودی ویژگی های چای خالص را دانسته و آن را از ظاهر تشخیص دهید اما آزمایشگاه و زمان فعالیت در این زمینه می تواند گره گشای بسیاری از مسائل باشد. چنانچه از افراد تازه وارد به این حوزه هستید و یا در تامین چای خود دچار مشکل هستید می توانید با اتکا به مرکز فروش چای معتبر و تخصصی کمک شایانی در زمینه خرید، فروش و قیمت روز چای اصل و درجه یک دریافت نمایید.

  1. ظاهر و سایز چای یکی از راهکار هاست. هرچه ظاهر چای درشت تر کیفیت بالاتر خواهد بود.
  2. رایحه و بویی شبیه عطر را نباید در چای خالص إحساس نمایید.
  3. چای طبیعی نمی تواند در عرض سریع ترین زمان آماده مصرف شود، پس با واژه زود دم حتما به ماهیت چای شک کنید.
  4. تلخی و گسی از ویژگی های چای اصل است و چنانچه چای فرآوری و تحت اسانس قرار گیرد این ویژگی حذف و مزه آن رو به شیرینی می رود.
  5. چنانچه چای اصلی را در دست لمس کنید زبری و ضخیمی آن را حس خواهید نمود.
  6. وجود حتی اندکی از ساقه در چای به رایحه بهتر و محبوبیت چای خواهد افزود.

قیمت چای درجه یک

کیفیت و قیمت چای را چه عواملی تعیین می نمایند؟

  • نوع برگ انتخابی و نحوه صحیح برداشت
  • نوع فرآوری و تولید چای در کارخانه
  • حجم محصول به دست آمده
  • شرایط مناسب جوی در طول داشت و برداشت
  • عرضه و تقاضای بازار در مورد آن چای
  • نوع منطقه
  • نام برند
  • حجم درخواست
  • کیفیت چای حاصله
  • تعدد در دست چرخیدن
  • نوسانات بازار
  • فصل برداشت
  • فاصله و مدت زمان حمل برگ ها به کارخانه
  • میزان واردات آن محصول و حجم پخش آن در بازار

قیمت چای درجه یک

قیمت چای درجه یک ایرانی

قیمت درج شده در جدول زیر قیمت مصرف کننده و کیلویی چای در بهار 99 بوده و جهت اطلاع از قیمت عمده چای لازم است تا با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سیاه سرگل درجه یک 80000
چای سیاه ممتاز درجه یک 75000
چای سیاه شکسته ریز درجه یک 60000
چای سیاه شکسته درشت درجه یک 60000
چای سیاه قلم درجه یک 60000
چای سیاه قلم لیزری درجه یک 75000
چای سیاه دستی 150000
چای سرگل سبز درجه یک 80000
چای سبز ممتاز درجه یک 75000
چای سبز شکسته درجه یک 60000
چای سبز قلم با چوب درجه یک 60000
چای سبز قلم لیزری درجه یک 75000

خرید چای ایرانی درجه یک شمال

برای خرید چای ایرانی عمده و کیلویی مرجع و سایت چای ارگانیک ایران همواره بهترین و مرغوب ترین چای سنتی را عرضه نموده و به دلیل ارسال مستقیم چای از لاهیجان لذا قیمت چای درجه یک ایرانی خوب را می توان به شکل رقابتی و ارزان تر از بازار چای دریافت نمود. از جمله چای فله قابل عرضه می توان به چای سرگل بهاره، چای ممتاز، چای شکسته، چای قلم، چای باروتی، چای خاکه، چای دستی و چای صادراتی اشاره نمود که فرصت خوبی را برای خریداران آن در سطح کشور فراهم نموده تا بی دغدغه بتوانند از انواع چای موردنظر خوذ بهره مند شوند.

قیمت چای درجه یک

فروش تضمینی چای درجه یک ایرانی

برای خرید چای ایرانی خوب و داشتن قیمت چای درجه یک شمال اصولا توصیه می شود تا مراکز و نمایندگی های فعال در این زمینه را برگزینید. با توجه به این امر که مراکز فعال چایسازی متعددی در شمل ایران، لاهیجان و نواحی همجوار آن مشغول به فعالیت می باشند لذا می توان توقع تامین و ارسال چای تازه و تولید سال را به صورت تضمینی و کیفیت مورد تایید داشت.

چنانچه از فروشندگان عمده چای، فروشگاه و یا از تجار چای ایران هستید می توانید چای مورد تقاضای خود را در تنوعی از درجه و در انواع چای سیاه و چای سبز به صورت چای فله ای و بسته بندی در اختیار داشته باشید. اگر در این باره نیاز به مشاوره و راهنمایی نیز دارید می توانید با مشاورین و کارشناسان مربوطه مجموعه در ارتباط بوده و پس از خرید نیز ما را از انتقاد ها و پیشنهادات سازنده خود مطلع نمایید.

خرید آنلاین و سفارشی چای درجه یک خوب شمال

یکی از مزیت های خوب در انتخاب و خرید مستقیم چای، خرید آنلاین و سفارشی چای است، با وجود سایت ها و فروشگاه های مجازی از سمت عرضه کنندگان چای شمال ایرانی این شرایط فراهم شده تا چای سنتی اعلا و مرغوب در هر رده را خریداری نمود ضمن اینکه قیمت چای درجه یک در این شیوه کاهش و می توان سودآوری بهتری را تجربه نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com