قیمت چای داخلی و خرید چای گیلان در بازار

قیمت چای داخلی و خرید چای گیلان در بازار به شکل مستقیم و ارزان ترین نرخ از بهترین نقطه چایسازی، لاهیجان آغاز شد. فروش مرغوب ترین چای بهاره، چای ممتاز ایرانی و انواع چای سنتی اعلا در تهران و سایر شهر های ایران عمده و کیلویی انجام می گردد. جهت ثبت سفارشات و دریافت قیمت روز چای داخلی از طریق مجموعه پیش رو اقدام نمایید.

در ایران کشت و تولید چای تنها مختص نواحی خاصی بوده و گیلان و مازندران از تنها نقاط با باغات گسترده و کارخانه های فعال چایسازی در ایران می باشند از این روز شرایط تولید سبب شده تا قیمت چای داخلی با توجه به چای های وارداتی موجود در بازار ارزان تر و از نظر کیفیت در سطح بالا و کاملا طبیعی و خالص قرار داشته باشد.

قیمت چای داخلی

چای گیلان

90% از باغ های چای و بیشترین مرکز چایسازی در استان گیلان وجود داشته لذا می توان قیمت چای داخلی را در این خطه با حال رقابتی و پایین تری نسبت به بازار در اختیار داشت. چای سیاه بالاترین حجم تولید و پس از آن چای سبز در رده بعدی قرار دارد. برداشت برگ سبز چای در سه فصل بهار و تابستان و پاییز امکانپذیر بوده و چای بهاره نسبت به سایر برداشت ها ارزش قیمت بالاتری دارد.

  • لاهیجان
  • آستانه
  • سیاهکل
  • لنگرود
  • رودسر
  • املش
  • چابکسر
  • واجارگاه
  • فومن
  • شفت
  • صومعه سرا از شهر های مهم کشت و تهیه چای در گیلان نام دارند.

 

قیمت چای داخلی

شرایط تولید چای داخلی

شیوه تولید چای در ایران به شکل سنتی یا ارتدوکس نام داشته و چای ها فاقد اسانس و رنگ می باشند. باغ های چای و بوته ها به صورت بکر و طبیعی رشد یافته و شرایط جوی منطقه نیاز به سمپاشی را حذف و در نتیجه برگ های چای در سلامت کامل قرار دارند و چای خشک حاصل کاملا خالص، طبیعی و خوش رنگ و خوش رایحه می باشند. از آنجا که هیچ افزودنی به چای ها اضافه نمی گردد لذا 100% طبیعی و ارگانیک و و خصلت گیاهی بودن دیردم خوانده می شود.

قیمت چای داخلی

خرید چای گیلان در بازار

در بازار چای ایران با توجه به شد علاقه به نوشیدن چای و مبادلات بالای آن لذا تنوع بالایی از چای ها ائم از چای فله و چای برند وجود دارد که هر یک با توجه به عوامل و شرایط خاص دارای رنج قیمت متفاوت و درجه بندی های خاص و اسامی خاصی می باشند اما چای تولید داخل متناسب با ذائقه ما ایرانی ها و در سلامت کامل تولید شده که بهترین گزینه پیشنهادی خرید برای خریداران عمده ای و کیلویی در بازار می باشد. جهت دریافت و اطلاع از قیمت چای داخلی و خرید چای گیلان در بازار می توانید از طریق کارشناسان واحد فروش مجموعه اقدام و از فرصت عالی آن نهایت بهره را ببرید.

قیمت چای داخلی ارزان شد یا گران؟

با توجه به نوسانات بالای موجود در بازار و تحریم ها و افزایش قیمت ها بالطبع چای داخلی نیز با مشکلات و افزایش قیمت در طی سال های 98 و 99 مواجه شده اما این افزایش باز سبب نشده که قیمت آن از چای های وارداتی افزایش یابد لذا بهترین فرصت برای خرید چای اصیل ایرانی در بازار مهیا بوده و مجموعه چای ارگانیک ایرانی با عرضه و تزریق مستقیم چای در بازار توانسته چای سنتی و خالص را ارزان تر، با کیفیت 100% خالص ارائه نماید. اسامی چای در بازار ایران بر اساس کیفیت و گرانی به ارزان عبارتند از : چای سرگل بهاره، چای ممتاز، چای قلم لیزری، چای شکسته 1، چای قلم با چوب، چای شکسته 2، چای باروتی و چای خاکه

قیمت چای داخلی

عوامل تحت تاثیر در قیمت چای داخلی کدامند؟

  1. نوع چای
  2. منطقه کشت و تولید چای
  3. برند بودن چای
  4. تعدد واسطه ها در بازار
  5. هزینه های جانبی همچون حمل چای
  6. فصل برداشت و سطح کیفی چای
  7. نوسانات ارزی و افزایش قیمت کالا ها در بازار
  8. حجم واردات چای به کشور
  9. عرضه و تقاضای بازار
  10. حجم خرید

قیمت چای داخلی

قیمت چای داخلی بهاره 99

قیمت های درج شده در جدول کیلویی بوده و جهت دریافت قیمت خرید عمده چای و نرخ روز می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

نام چای قیمت مصرف کننده (تومان)
چای سیاه سرگل گیلان 80000
چای سیاه ممتاز گیلان 75000
چای سیاه شکسته ریز گیلان 60000
چای سیاه شکسته درشت گیلان 60000
چای سیاه قلم گیلان 60000
چای سیاه قلم لیزری گیلان 75000
چای سیاه دستی گیلان لاهیجان 150000
چای سبز سرگل گیلان 80000
چای سبز ممتاز گیلان 75000
چای سبز شکسته گیلان 60000
چای سبز قلم گیلان 60000
چای سبز قلم لیزری گیلان 75000

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com