قیمت چای باروتی شمال فله

قیمت خرید چای فله کاملا مقرون به صرفه تر بوده اما به شرطی که کیفیت لازمه را دارا باشد. مرغوب ترین انواع چای شمال سرگل، ممتاز، شکسته، قلم، باروتی و خاکه آماده عرضه عمده به بازار می باشند.

کشور ما ایران جزء کشور های مصرف کننده بالای چای خشک در دنیا بوده و علاقه به این نوشیدنی سبب شده تا در بین تمام سنین مورد استفاده قرار گرفته و واژه ای نام آشنا در تمام اقشار جامعه با توجه به قیمت مناسبش باشد.
قابلیت پرورش و تولید چای داخلی در مناطق محدود و تنها در دو استان گیلان و مازندران در خطه شمال کشور مان مهیا بوده و در این نواحی بیشترین سهم تولید را چای سیاه شامل می شود، علاوه بر اینکه همین چای بالاترین حجم واردات را بر مبنای تقاضا دارا می باشد.
چای های تولید شده در شمال ایران بیشتر به صورت فله جابه جا و قابل عرضه می باشند و حجم خرید عمده جدای کیفیت یکی از دلایل قیمت خوب و ایده آل به نظر می رسد.
برگ های سبز چای پس از طی مراحل فرآوری در کارخانه مورد درجه بندی قرار گرفته و برحسب کاربرد مورد توزیع قرار می گیرند.
چای باروتی یکی از انواع چای های طبقه بندی شده هستند که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند و با توجه به سایز، شکل ، زوددمکشی و رنگ پذیری سریعتر که دارا بوده در صنایع تی بگ سازی (چای کیسه ای) بسیار پرکاربرد می باشد.
اگر به دنبال چای فله ای و قیمت مناسب شمال هستید چای باروتی یک پیشنهاد خوب برای شماست.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com