قیمت هرکیلو چای سرگل شمال

قیمت هرکیلو چای سرگل شمال در بازار را مطلعید؟ پس گران نخرید. مرکز چای ارگانیک ایرانی با داشتن انواع چای داخله و اصیل خرید اینترنتی آن را برای افراد متقاضی فراهم نموده است.

شاید شناخت درجه ها و نوع چای برای بسیاری سوال برانگیز باشد.
چای ها بر اساس شکل ظاهر، کیفیت با اسامی خاصی خوانده می شوند چای سرگل، ممتاز، قلم، شکسته، باروتی و خاکه.
در این میان چای سرگل تولید شده در شمال کشورمان به عنوان با کیفیت ترین چای شناخته می شود، زیرا ویژگی های مثبت و قابل انتظار یک چای را داشته ضمن اینکه با توجه به یکدوره استراحت زمستانه گیاه چای و تجدید قوا و برگ های تازه و شاداب خواص و فایده های بسیاری را با خود به همراه دارد.


قیمت هرکیلو چای سرگل شمال بسته به شرایط و نوع منطقه کشت متفاوت بوده ضمن اینکه در حالت عادی نیز قیمت بالاتری را نسبت به سایر چای های داخله دارا می باشد و عمدتا بیشترین حجم متقاضیان را به خود اختصاص داده است و مصرف هرچه تازه تر این چای می تواند عطر و طعم بهتری آزاد نماید.


عدم شناخت بسیاری از چای شمال سبب سوء استفاده و تبلیغات نادرست و ارائه قیمت های بالاتر آن در بسیاری از شهر ها شده و باعث شده تا در مواقعی دید فرد نسبت به این چای تغییر یابد، بنابراین بهترین توصیه ای که می توان جهت تهیه چای سرگل و دیگر چای های شمال نمود این است که آن را از مراکز فروش و قابل اعتماد در نواحی چایخیز خریداری نمایید تا از تازگی آن اطمینان بیشتر و چای مرغوب تری را دریافت نمایید.
یکی از نکات قابل توجه شاکی بودن از دیر دم بودن تر چای شمال نسبت به چای های خارجی و زود دم بوده که در اینجا لازم است یادآوری نموده که چای هایی که به آن ها هیچ افزودنی اضافه نشده و کاملا خالص و طبیعی باشند این خصلت را دارند که باید مدت زمانی را سپری کنند تا بتوانند خصوصیات مربوط به رنگ و طعم خود را آزاد نمایند.
باغات چای شمال قابلیت برداشت و در سه زمان بهار، تابستان و پاییز و به فاصله هر 45 روز را داشته و چای بهاره به عنوان اعلاترین بوده که بیشترین حجم طرفداران چای را می توان به چای لاهیجان با توجه به قدمت و پیشینه مثبت و نظارت در این امر نسبت داد.
شاید اندکی حمایت و اعتماد به چایکاران و تولیدکنندگان شمال بتواند در رواج هرچه بیشتر چای ایران مثمر ثمرتر باشد و هم اینک می توان با شرایط ایجاد شده چای شمال را چه به صورت فله، بسته بندی، عمده و جزیی مستقیم و قیمت مناسب تر دریافت نمود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مریم خوشحال
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09113462484
شماره موبایل: 09331347069
پست الکترونیکی: maryam_khoshhal490@yahoo.com